Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-30
Olsztyn: Wymiana części zewnętrznej stolarki okiennej drewnianej w budynku głównym I LO w Olsztynie przy ul. Mickiewicza 6 - I etap
Numer ogłoszenia: 175743 - 2008; data zamieszczenia: 30.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: I Liceum Ogólnokształcące im. A. Mickiewicza, ul. Adama Mickiewicza 6, 10-551 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 527 53 53, fax 089 527 53 53.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo1.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana części zewnętrznej stolarki okiennej drewnianej w budynku głównym I LO w Olsztynie przy ul. Mickiewicza 6 - I etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie w budynku głównym I Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Adama Mickiewicza 6 w Olsztynie wymiany istniejącej zewnętrznej stolarki otworowej na okna nowe drewniane oraz wymiany parapetów wewnętrznych i zewnętrznych.Okna konstrukcji skrzynkowej, dwudzielne ze ślepieniem na 2/3 wysokości, z ozdobnym słupkiem i profilowanymi listwami, drewniane. Parapety wewnętrzne drewniane. Budynek zbudowany w 1887r.(rozbudowa ok. 1930r.) posiada wartość zabytkową - wpisany do rejestru zabytków województwa warmińsko-mazurskiego decyzją WKZ nr A - 1739 z dnia 10 sierpnia 1988 roku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 42.42.10.00 - 42.42.10.00 Oryginalny kod CPV: 45.42.11.35 - Instalowanie okien drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655), tj:1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami zdolnymi do kierowania budową i robotami, posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego, takimi jak:- kierownik robót budowlanych - musi posiadać co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót budowlanych oraz uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: dokonali w ciągu ostatnich 5 lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania wymiany stolarki okiennej w co najmniej 1 zadaniu, o wartości co najmniej 80.000.00 złotych w każdym zadaniu. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia tego warunku na podstawie przedstawionego wykazu zamówień wykonanych przez wykonawcę, zawierającego nazwy i lokalizacje zamówień, nazwę zleceniodawcy z podaniem siedziby i telefonu, zakres realizowanego zadania, wartości zrealizowanego zadania oraz jego terminu realizacji. Do w/w wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane z należytą starannością. Wyżej wymienione doświadczenie wykonawcy będzie podlegało ocenie. Za każde zadanie spełniające w/w warunki wykonawca otrzyma jeden punkt. Do dalszego postępowania zostanie zaproszonych 5 wykonawców, którzy otrzymają największą ilość punktów, z tym, że każdy wykonawca musi otrzymać co najmniej jeden punkt - zgodnie z w/w warunkiem minimalnym udziału w postępowaniu.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców.3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków, o których mowa w ust. 1 na podstawie złożonych wraz z wnioskiem oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, a także dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wniosek zawierający nazwę zamówienia, nazwę zamawiającego oraz nazwę i siedzibę wykonawcy, podpisany przez uprawnione osoby (wykonawca sporządza wniosek samodzielnie, jednak może skorzystać z wzoru przygotowanego przez Zamawiającego, dostępnego w jego siedzibie) o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami, w tym:1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, ,oraz ewentualne pełnomocnictwo w przypadku, gdy wniosek lub załączone do niego dokumenty podpisuje osoba nieujawniona we właściwym rejestrze lub ewidencji do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy2) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (wykonawca sporządza oświadczenie samodzielnie, jednak może skorzystać z wzorów przygotowanych przez zamawiającego, dostępne w jego siedzibie3) wypełniony wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat odpowiadających wymaganiom określonym w warunkach udziału w postępowaniu (wykonawca sporządza wykaz samodzielnie, jednak może skorzystać z wzoru przygotowanego przez Zamawiającego, dostępnego w jego siedzibie) oraz dokumenty potwierdzające wykonanie zamówień z należytą starannością.Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dostępny w siedzibie Inwestora tj. I Liceum Ogólnokształcącym w Olsztynie 10-551 Olsztyn ul. A. Mickiewicza 6 lub można otrzymać:- faxem: 89/527 53 53- e-mailem: liceum@lo1.olsztyn.pl
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: I Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Olsztynie 10-551 Olsztyn ul. A. Mickiewicza 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2008 godzina 11:00, miejsce: I Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Olsztynie ul. A. Mickiewicza 6 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca zostanie zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny ofertowej brutto4. Zamawiający będzie wymagał udzielenia przez Wykonawcę 3-letniego okresu gwarancji na wykonane roboty objęte przedmiotem zamówienia.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 im. Jarosława Dąbrowskiego w Olsztynie
- Dostawa sprzętu informatycznego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miasta Olsztyna na 2025 rok
- Dostawy artykułów spożywczych i mrożonych
- Dostawa/udostępnienie specjalistycznego oprogramowania i aktualizacje posiadanego oprogramowania do odzyskiwania danych, analizy danych i analizy urządzeń mobilnych (15 zadań częściowych)
- Sukcesywna dostawa artykułów żywieniowych do Przedszkola Miejskiego Nr 24 w Olsztynie na rok 2025.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
- Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w branży dekarsko-blacharskiej w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania w 2025
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.