Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-02
Kęsowo: Modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych w technologii nawierzchni bitumicznej - ulica Karpacka
Numer ogłoszenia: 175775 - 2013; data zamieszczenia: 02.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kęsowo , ul. Główna 11, 89-506 Kęsowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3344091, faks 052 3344022.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kesowo.samorzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych w technologii nawierzchni bitumicznej - ulica Karpacka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES ROBÓT: - przebudowa drogi z masy mineralno - asfaltowej, szer. 3,50 m, 3675,00 m2, - umocnienie istniejących zjazdów z masy mineralno - asfaltowej w ilości 5 szt. 35,00 m2 - mocnienie istniejących poboczy kruszywem kamiennym łamanym, szer. 2 x 0,50 m 1050,00 m2 PARAMETRY TECHNICZNE: - klasa drogi D - prędkość projektowana Vp = 30 km/h - długość drogi 1050,00 m - szerokość jezdni 3,50 m - szerokość pobocza gruntowego str. L + P 2 x 0,50 m - spadek jednostronny 3% - długość projektowanej drogi 1050,00 m - powierzchnia jezdni 3675,00 m2 - powierzchnia zjazdów 35,00 m2 - powierzchnia poboczy str. L+P 1050,00m2 Konstrukcja nawierzchni: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, szer. 3,50m, gr. 4cm; - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego, szer. 3,60m, gr. 4cm; - górna warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego 0 - 31,5mm, szer. 3,70, gr. 8cm; - dolna warstwa podbudowy z tłucznia betonowego 0-63mm, szer. 3,70m, gr. 20cm; - warstwa odsączająca z piasku, szer. 3,70, gr. 15cm. Powyższe warstwy konstrukcyjne zastosować również do utwardzenia istniejących zjazdów. Pobocza gruntowe umocnić na całej długości modernizowanej drogi kruszywem kamiennym łamanym o frakcji ziaren 0 - 31,5mm, gr. 10cm. Szerokość umocnienia poboczy 2 x 0,50m..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany do posiadania doświadczenia obejmującego wykonanie min. 1 roboty budowlanej w branży drogowej jak przedmiot zamówienia, w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy dróg w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Należy dołączyć wykaz wykonanych robot budowlanych wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania sprzętem pozwalającym zrealizować przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia pozwalające zrealizować przedmiot zamówienia oraz osobą kierownika robót, który posiada: a) co najmniej uprawnienia w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi z ograniczeniami zgodnie z ustawą Prawo budowlane (Dz.U.10.243.1623) lub b) inne, równoważne uprawnienia zezwalające na wykonywanie tych samych czynności. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej pozwalającej zrealizować przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian zawartej umowy w następujących przypadkach: a) jeżeli zmianie ulegnie urzędowa stawka VAT na roboty objęte umową dopuszcza się zmianę ceny za realizację przedmiotu zamówienia według zasady, że do wartości netto przedmiotu zamówienia doliczona zostanie nowa wartość podatku VAT; b) jeżeli w wyniku klęski żywiołowej lub zjawisk niemożliwych do przewidzenia na etapie prowadzenia postępowania o zamówienie publiczne nastąpi zmiana okoliczności realizacji przedmiotu umowy dopuszcza się zmianę terminu, zakresu robót oraz ceny realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym, do rozliczenia przedmiotu umowy w tym przypadku zostaną zastosowane ceny jednostkowe przedstawione w kosztorysie ofertowym złożonym przez Wykonawcę w postępowaniu o zamówienie publiczne. c) jeżeli wystąpią okoliczności powodujące nieistotne zmiany w treści oferty lub umowy, dopuszcza się wprowadzenie tych zmian, przy czym pod pojęciem zmian nieistotnych rozumie się zmiany, których wystąpienie na etapie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłoby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie ani na wynik postępowania. d) jeżeli zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego i w szczególności dotyczyć będzie: - zmiany technologii wykonawstwa w stosunku do przewidzianej w dokumentacji projektowej, - zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej, - innych niewymienionych powyżej zmian korzystnych dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kesowo.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kęsowo
ul. Główna 11
89-506 Kęsowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kęsowo ul. Główna 11 89-506 Kęsowo.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi nr 393014T w msc. Kraszków na długości 885 mb
- REMONT DROGI GMINNEJ 270997K SĘKOWA "ĆWIERCI" W KM OD 0+215 DO KM 0+935 W MIEJSCOWOŚCI SĘKOWA, GMINA SĘKOWA
- Rozbudowa drogi gminnej nr 106069 O ul. Myśliwca w Zdzieszowicach
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi krajowej nr 62 na odcinku Serock - Wola Kiełpińska na terenie gm. Serock
- MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH POPRZEZ WYKONANIE NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH NA DROGACH I ULICACH NA TERENIE GMINY CIĘŻKOWICE
- Remont dróg gminnych - 2 zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.