Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-06
Gorzów Wielkopolski: Dostawa środków czystości
Numer ogłoszenia: 175784 - 2013; data zamieszczenia: 06.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. , ul. Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 7331222, 7331173, faks 95 7331222, 7331173.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków czystości - zgodnie z dodatkiem nr 2 do siwz.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.81.21.00-8, 39.52.58.00-6, 39.83.20.00-3, 33.71.17.00-4, 33.71.15.00-2, 33.71.16.10-6, 33.71.19.00-6, 33.71.18.10-8, 33.72.12.00-2, 39.83.10.00-6, 33.75.00.00-2, 39.22.21.20-1, 39.83.16.00-2, 33.76.30.00-6, 33.76.10.00-2, 39.22.43.10-4, 39.51.00.00-0, 39.83.13.00-9, 39.80.00.00-0, 19.52.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Jeśli dotyczy: Pakiet nr 5, Pakiet nr 9 (poz. 1-8): Do oferty należy dołączyć aktualną kartę charakterystyki substancji i preparatu chemicznego w rozumieniu ustawy z dnia 11 stycznia 2001r. (Dz. U. z 2001 r. Nr 11 poz. 84 z późn. zm.) o substancjach i preparatach chemicznych. 2. Jeśli dotyczy: Pakiet nr 9 (poz. 5) Do oferty należy dołączyć dokument dopuszczający do obrotu produkt biobójczy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 2002r. o produktach biobójczych (t.j. Dz. U. z 2007r. nr 39, poz. 252 z późn. zm). Przez dokumenty dopuszczające produkt biobójczy do obrotu rozumie się: a. pozwolenie na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego, zwane dalej pozwoleniem, b. lub pozwolenie na tymczasowe wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego, zwane dalej pozwoleniem tymczasowym, c. lub wpis do rejestru produktów biobójczych stwarzających niewielkie zagrożenie, zwanego dalej rejestrem, oraz są zaklasyfikowane, opakowane i oznakowane zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli ofertę podpisuje osoba niefigurująca w dokumencie rejestrowym, do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty lub kopię potwierdzoną notarialnie za zgodność z oryginałem (pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie). 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą wraz z ofertą dokument o ustanowieniu przez nich pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 3. Wykonawcy składający ofertę wspólną przed podpisaniem umowy (najpóźniej w dniu podpisania umowy) dostarczą Zamawiającemu umowę (lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem) regulującą współpracę wszystkich podmiotów występujących wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony dopuszczają zmianę zaoferowanych cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Ustawowa zmiana stawki podatku VAT nie będzie wymagała zmiany treści umowy. 2. Strony dopuszczają obniżenie cen jednostkowych przedmiotu objętego umową w sytuacji: a. okresowych promocji, b. obniżenia ceny przez producenta w trakcie trwania umowy. 3. W szczególnych okolicznościach, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, strony dopuszczają możliwość dostarczenia odpowiedników asortymentu będącego przedmiotem umowy. Ewentualna zmiana asortymentu może być dokonana na pisemny wniosek wykonawcy, który zostanie rozpatrzony przez Zamawiającego w terminie 14 dni od otrzymania. Cena dostarczonego odpowiednika nie może przekroczyć ceny jednostkowej netto asortymentu, którego dotyczy odpowiednik, a w przypadku dostarczenia odpowiednika o cenie rynkowej niższej, strony określą jego wartość w aneksie do umowy. 4. Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych przedmiotu umowy w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny określonej w umowie. W przypadku kiedy strony nie dojdą do porozumienia w zakresie zmian cen dopuszczają możliwość rozwiązania umowy w całości lub w spornej części. 4. Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również dane adresowe lub rejestrowe stron umowy. 5. Zmiany, o których mowa powyżej zostaną wprowadzone w formie pisemnego aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp., ul. Jana Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wlkp. Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2013 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp., ul. Jana Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wlkp.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oliwka dla dzieci, Proszek do prania automat kolor., Reklamówka, Szampon do włosów dla dorosłych, Szampon do włosów dla dzieci, Pasta do zębów dla dorosłych, Krem do golenia, Nawilżone chusteczki dla noworodków i niemowląt, Preparat do mycia rąk i ciała w postaci pianki, Proszek do czyszczenia (szorowania), Mleczko do czyszczenia urządzeń sanitarnych, Szczotka do WC z pojemnikiem stojącym, Mydło toaletowe, Mydło toaletowe dla dzieci, Mydło szare, Denaturat, Uniwersalna ścierka w trzech kolorach, Ścierka ostra z utwardzonej froty, Zmywak gąbka profilowana, Druciak spiralny do teflonu, Rękawice gumowe gospodarcze talkowane, Jednorazowa maszynka do golenia, Golarka jednorazowa jednoostrzowa, Pasta BHP ścierna,Taśma papierowa, Ocet, Maska ochronna przeciwpyłwa, Osłonki medyczne - prezerwatywy, pakowane pojedyńczo.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.52.58.00-6, 33.71.17.00-4, 39.83.20.00-3, 33.71.15.00-2, 33.71.16.10-6, 33.71.19.00-6, 33.72.12.00-2, 39.83.10.00-6, 33.75.00.00-2, 39.22.43.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mydło w płynie antybakteryjne, Płyn do naczyń.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6, 39.83.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier ręcznikowy, Ręczniki papierowe, Papier toaletowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6, 33.76.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mopy, uchwyty do mopów, drążki aluminiowe przeznaczone do mocowania uchwytów do mopów, Pady maszynowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.00.00-0, 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydajny preparat na bazie uretanów i polimerów akrylowych do zabezpieczania różnych typów podłóg, Preparat do mycia i konserwacji podłóg wodoodpornych, Preparat do gruntowego czyszczenia podłóg i usuwania starych powłok, Antybakteryjny środek do gruntowego czyszczenia urządzeń ceramicznych, Preparat do mycia powierzchni zmywalnych, Emulsja samopołyskowa do podłóg, Antybakteryjny żel do mycia i odkamieniania sanitariatów, Alkaliczny środek czyszczący do mycia podłóg PCV, lastriko, płytek podłogowych, betonu, Preparat kompatybilny z urządzeniem Taski Omnia, jaki posiada Zamawiający tworzący ochronną warstwę na podłogach, do impregnacji i odnawiania powłok ochronnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.21.00-8, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki na śmieci.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Delikatna emulsja pielęgnacyjna przeznaczona do codziennej pielęgnacji rąk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.15.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kubek jednorazowego użytku na zimną wodę, Łyżka jednorazowego użytku, Widelec jednorazowego użytku, Tacka jednorazowego użytku, Worki atestowane spożywcze, Rękaw foliowy do sterylizacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.21.20-1, 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płynny alkaliczny środek do maszynowego mycia zastawy stołowej, Płynny komponent do maszynowego mycia naczyń w zmywarkach gastronomicznych, Płynny środek do maszynowego płukania i nabłyszczania naczyń w zmywarkach gastronomicznych, Płynny środek do usuwania dużych zabrudzeń organicznych z powierzchni i sprzętu, Płynny środek myjąco odtłuszczający, Płynny środek do usuwania osadów mineralnych w zmywarkach, kotłach, Płyn do maszynowego mycia naczyń, Płyn do maszynowego nabłyszczania naczyń, Sól techniczna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.83.20.00-3, 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- DOSTAWA SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ NA 2025 ROK DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W GORZOWIE WLKP. ORAZ PODLEGŁYCH SĄDÓW REJONOWYCH (FUNKCJONALNYCH )
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- Sprzątanie w obiektach użytkowanych przez Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Gorzowskiego w gminach: Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn, Santok i Witnica
- "Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej im. Marie Juchacz, ul. Podmiejska - Boczna 10, 66-400 Gorzów Wlkp."
- "Świadczenie usług całodobowej ochrony obiektów, osób i mienia wraz z podejmowaniem interwencji w obiektach DPS Nr 1 w Gorzowie Wlkp."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i innych materiałów do pielęgnacji pacjentów
- Dostawa ręczników papierowych, dozowników do ręczników w roli, mydła w piance
- Dostawa środków czystości
- Sukcesywna dostawa środków czystości oraz materiałów gospodarczych
- Dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.