Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-21
Bydgoszcz: PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ WRAZ Z INDYWIDUALNYMI KONSULTACJAMI POSZKOLENIOWYMI W RAMACH PROJEKTU BYDGOSKA KUŹNIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI - WZROST KONKURENCYJNOŚCI SEKTORA MSP W KUJAWSKO-POMORSKIM, WSPÓŁFINANSOWANYCH PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO
Numer ogłoszenia: 175856 - 2010; data zamieszczenia: 21.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bydgoszczy , ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 32 88 157, faks (052) 58 58 273.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ WRAZ Z INDYWIDUALNYMI KONSULTACJAMI POSZKOLENIOWYMI W RAMACH PROJEKTU BYDGOSKA KUŹNIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI - WZROST KONKURENCYJNOŚCI SEKTORA MSP W KUJAWSKO-POMORSKIM, WSPÓŁFINANSOWANYCH PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ WRAZ Z INDYWIDUALNYMI KONSULTACJAMI POSZKOLENIOWYMI W RAMACH PROJEKTU BYDGOSKA KUŹNIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI - WZROST KONKURENCYJNOŚCI SEKTORA MSP W KUJAWSKO-POMORSKIM, WSPÓŁFINANSOWANYCH PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 79.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3. zamówień w przedmiocie przeprowadzenia szkolenia o tematyce odpowiadającej zakresowi tematycznemu Pakietu, na który wykonawca składa ofertę, z zastrzeżeniem, że w ramach każdej usługi czas trwania szkolenia wynosił co najmniej 6 godzin trenerskich i przeszkolonych zostało co najmniej 15 osób.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje wykładowcami posiadającymi wiedzę i doświadczenie (tj. przeprowadzili co najmniej 5 szkoleń o tematyce odpowiadającej zakresowi tematycznemu szkolenia, które mają przeprowadzić w ramach przedmiotowego postępowania) niezbędne do przeprowadzenia szkolenia z Pakietu, na który wykonawca składa ofertę.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje wykładowcami posiadającymi wiedzę i doświadczenie (tj. przeprowadzili co najmniej 5 szkoleń o tematyce odpowiadającej zakresowi tematycznemu szkolenia, które mają przeprowadzić w ramach przedmiotowego postępowania) niezbędne do przeprowadzenia szkolenia z Pakietu, na który wykonawca składa ofertę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
III.4.1) 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp (wg wzoru Zamawiającego), 2) wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnego do wykazania spełniania, opisanego w pkt. III.3.2) warunku posiadania wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg wzoru Zamawiającego), 3) dokumenty potwierdzające (co najmniej 3 szt.), że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie, 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru Zamawiającego), 5) *pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z art. 26 ust 2b uPzp) - w przypadku, gdy wykonawca polega na: *wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów. W związku z jw., w sytuacji gdy inny podmiot odda wykonawcy do dyspozycji swoją wiedzę i doświadczenie to z przedmiotowego zobowiązania musi także wynikać oświadczenie, iż podmiot ten będzie uczestniczyć w wykonywaniu części zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Doświadczenie - 50
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może nastąpić w przypadku: 1) przedłużającej się procedury przetargowej - Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany terminu wykonania zamówienia, 2) zmiany przepisów prawa, ale tylko takich, które znajdą zastosowanie do stosunków prawnych, powstałych przed wejściem ich w życie, 3) zmiany warunków gospodarczych, 4) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy zawartej w wyniku udzielonego zamówienia. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od lipca 2010r. do 10 marca 2012r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany terminu wykonania zamówienia, w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych ul. Grudziądzka 9-15, bud B,II piętro, pokój 208.Opłata za siwz 10zł płatna na konto Bank Pocztowy S.A.I o/Bydgoszcz 24 13201117 2040 0101 2000 0143.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych ul. Grudziądzka 9-15, bud B,II piętro, pokój 208.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Bydgoska Kuźnia Przedsiębiorczości - wzrost konkurencyjności sektora MSP w kujawsko-pomorskim, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LEAN MANUFACTURING (ODCHUDZONE ZARZĄDZANIE) TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od lipca 2010r. do 10 marca 2012r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany terminu wykonania zamówienia, w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 79.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od lipca 2010r. do 10 marca 2012r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany terminu wykonania zamówienia, w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 79.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie - 50
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: EFEKTYWNY MARKETING TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od lipca 2010r. do 10 marca 2012r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany terminu wykonania zamówienia, w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 79.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie - 50
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MENADŻER PRODUKCJI TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od lipca 2010r. do 10 marca 2012r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany terminu wykonania zamówienia, w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 79.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie - 50
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSKONALENIE UMIEJETNOŚCI INTERPERSONALNYCH TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od lipca 2010r. do 10 marca 2012r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany terminu wykonania zamówienia, w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 79.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie - 50
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TERCHNIKI PREZENTACYJNE TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od lipca 2010r. do 10 marca 2012r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany terminu wykonania zamówienia, w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 79.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie - 50
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NEGOCJACJE BIZNESOWE TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od lipca 2010r. do 10 marca 2012r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany terminu wykonania zamówienia, w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 79.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie - 50
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawy wyrobów dla Zakładu Analityki Lekarskiej na okres 36 miesięcy
- Budowa budynku szkoły wraz z łącznikiem przy ul. Czerkaskiej 8 w Bydgoszczy
- Zakup wraz z dostawą chłodziarko-zamrażarek oraz zamrażarki
- Budowa ulicy Kotwicowej w ramach Programu utwardzania ulic gruntowych zlokalizowanych na terenie miasta Bydgoszczy
- Usługa szkolenia z języka angielskiego
- Dostawa i montaż kinkietów ozdobnych do sali kinowej w IV kręgu Opery Nova w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie reedukacyjnych zajęć z języka angielskiego oraz superwizji
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą. (4 Części)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w Zespole Szkół Hotelarsko-Turystycznych w Zakopanem
- Zakup, konfiguracja i wdrożenie systemu centrum logów, systemów zaawansowanego backupu oraz dokumentacji SZBI dla Gminy Sędziszów
- "Tworzenie i rozwój istniejących centrów usług społecznych i dostarczanych przez nie usług wchodzących w zakres interwencji EFS+ w gminie Karlino"
- SR.272.u.42.2025.PW Przeprowadzenie kursów dla uczniów Zespołu Szkół w Nowym Dworze Gdańskim w ramach realizacji projektu "Nowodworska Akademia Zawodowców - gotowi do pracy"
więcej: Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





