eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeradów-ZdrójZamówienie uzupełniające do zadania pn.Usuwanie skutków powodzi z 2011 i 2013 roku poprzez realizację niżej wymienionych zadańOdbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Izerska w Świeradowie-Zdroju - etap I (km 0+000 - 0+750) [powódź czerwiec 2013 r.], Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Prusa w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 0+235) [powódź sierpień 2011 r.], Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Zacisze w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 1+340) [powódź sierpień 2011 r.]

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-14

Świeradów-Zdrój: Zamówienie uzupełniające do zadania pn.: Usuwanie skutków powodzi z 2011 i 2013 roku poprzez realizację niżej wymienionych zadań: Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Izerska w Świeradowie-Zdroju - etap I (km 0+000 - 0+750) [powódź czerwiec 2013 r.], Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Prusa w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 0+235) [powódź sierpień 2011 r.], Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Zacisze w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 1+340) [powódź sierpień 2011 r.]
Numer ogłoszenia: 175870 - 2015; data zamieszczenia: 14.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585 , strona internetowa www.swieradowzdroj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zadania pn.: Usuwanie skutków powodzi z 2011 i 2013 roku poprzez realizację niżej wymienionych zadań: Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Izerska w Świeradowie-Zdroju - etap I (km 0+000 - 0+750) [powódź czerwiec 2013 r.], Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Prusa w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 0+235) [powódź sierpień 2011 r.], Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Zacisze w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 1+340) [powódź sierpień 2011 r.].

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje : roboty uzupełniające do odbudowy nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Prusa w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 0+235) [powódź sierpień 2011 r.] tj.: - montaż wyłącznika 4-biegunowego w szafce oświetleniowej - 1 szt., - ręczne kopanie rowów kablowych - ok. 138 m3, - ułożenie rur osłonowych PE w rowie kablowym - ok. 275 mb, - ułożenie kabla YAKXS 5x16mm2 w rurach osłonowych - 327 mb, - układnie bednarki FeZn 30x4 - 60 mb, - ręczne zasypywanie rowów kablowych - ok. 138 m3, - badanie linii kablowej - 10 odc., -montaż fundamentów prefabrykowanych oraz słupów oświetleniowych wraz z wysięgnikami - 10 szt., - montaż opraw oświetleniowych LED 50W - 10 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 pzp istnieje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówienia uzupełniającego, przy zaistnieniu następujących przesłanek : 1. do 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego: zamówienie podstawowe udzielono w dniu : 23.04.2015 r. zawierając umowę nr OR.ZP1.272-14/15, w związku z tym możliwe jest udzielenie zamówienia uzupełniającego do dnia : 23.04.2018 r.; 2. zamówienie uzupełniające może być udzielone dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych: zamówienie podstawowe i uzupełniające udzielono by Konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o., Jałowiec 56, 59-800 Lubań, 3. nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego: wartość zamówienia podstawowego - dla całego projektu wynosiła 4.193.885,10 PLN, a możliwa do udzielenia wartość zamówienia uzupełniającego do przedmiotowego zadania wynosi - 2.096.942,55 zł; 4. powtórzenie robót budowlanych tego samego rodzaju : zamówienie podstawowe i uzupełniające obejmuje ten sam rodzaj robót budowlanych, 5. zamówienie podstawowe udzielone było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego: (OR.ZP1.271-14/15), 6. zamówienie uzupełniające przewidziane było w ogłoszeniu o zamówieniu numer ogłoszenia: 71932 - 2015 ; data zamieszczenia: 31.03.2015 .

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o., Jałowiec 56,, 59-800 Lubań, kraj/woj. dolnośląskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.