Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-21
Przasnysz: Wyposażenie siłowni Sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Lesznie
Numer ogłoszenia: 175872 - 2010; data zamieszczenia: 21.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przasnysz , ul. Św. St. Kostki 5, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7522709, faks 029 7522709.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przasnysz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie siłowni Sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Lesznie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1. maszyna stacjonarna - dwufunkcyjna - przywodziciel + odwodziciel do ćwiczeń nóg z regulacja siedziska i uchwytami do rąk - szt. 1 2. maszyna stacjonarna - jednofunkcyjna - do ćwiczeń mięśni klatki piersiowej - z regulacją kąta uchwytów- szt. 1 3. maszyna stacjonarna dwufunkcyjna - twister - stojąc + siedząc, do ćwiczeń mięśni skośnych brzucha - dla dwóch równocześnie ćwiczących osób- szt. 1 4. maszyna stacjonarna dwufunkcyjna do ćwiczeń mięśnia najszerszego grzbietu - ciąg pionowy i poziomy, z regulowaną wysokością siedziska i oparciem dla nóg- szt.1 5. maszyna stacjonarna jednofunkcyjna do ćwiczeń mięśni klatki piersiowej siedząc ze wspomaganiem, regulacją siedziska i oparcia w pionie i poziomie z uchwytami w kilku pozycjach i oparciem dla stóp - szt. 1 6. maszyna stacjonarna do ćwiczeń mięśnia najszerszego grzbietu siedząc, z regulowanym siedziskiem w pionie i poziomie oraz regulowanym oparciem w poziomie - szt. 1 7. maszyna stacjonarna dwufunkcyjna do ćwiczeń mięśnia czworogłowego i dwugłowego uda, z regulowanym siedziskiem i oparciem oraz uchwytami do rąk - szt.1 8. maszyna stacjonarna jednofunkcyjna do ćwiczeń nóg - wypychanie ciężaru nogami w poziomie z uchwytami do rąk - szt. 1 9. maszyna stacjonarna do ćwiczeń na barki, wyciskanie siedząc z regulacją wysokości siedziska i oparcia oraz oparciem dla stóp z uchwytami do wyciskania w kilku pozycjach - szt.1 10. ławka Scotta na biceps siedząc z regulacją stojaków oraz regulacją wysokości modlitewnika - szt. 1 11. maszyna stacjonarna dwufunkcyjna do ćwiczeń mięśni brzucha i grzbietu skłony tułowia z regulacja oparć dla nóg - szt. 1 12. ławka na brzuch wysoka z regulacją - szt. 1 13. ławka uniwersalna ze stojakami -szt. 1 14. Ergonometr wioślarski - szt. 1 15. Bieżnia elektryczna - szt. 1 16. Rower średni z licznikiem - szt.2 17. Rower mały z licznikiem - szt. 2 18. Narciarz - szt. 2 19. Steps szt. 2 20. Lustra do siłowni - wys.2,00 m i szer.1,50m - szt. 2 z montażem - wys.1,50 m i szer. 1,50 - szt. 2 z montażem 21. Pas kulturystyczny - szt. 2 22. Stojaki profesjonalne wysokie - szt.1 23. Stojak na obciążniki sześciopoziomowy - szt. 1 24. Stojak uniwersalny na sztangi - szt. 1 25. Gryf prosty długość min. 200cm, o średnicy na obciążenie 50 mm, zabezpieczenie obciążenia za pomocą gwintowanych zacisków, części chwytne powinny posiadać profesjonalne ryflowanie poprawiające komfort i bezpieczeństwo chwyu, zacisk zabezpieczający, nośność minimum 300 kg - szt.1 26. Gryf mocno łamany - średnica na obciążenie 50 mm, długość gryfu minimum 120cm, część chwytna ryflowana, łożyskowany, zaciski w komplecie - szt.1 27. Gryf łamany, długość gryfu minimum 160 cm, średnica obciążenia 50mm, część chwytna ryflowana, łożyskowany, zaciski w komplecie szt.1. 28. Gryf prosty= długość minimum 160 cm, średnica na obciążenie 50 mm, zabezpieczenie obciążenia za pomocą gwintowanych zacisków, części chwytne ryflowane, nośność minimum 200kg. - szt.1 29. Gryf zaczepowy prosty, wygięty posiadający gumowe chwyty i zakończenia szt. 1 30. Koło ogumowane 1 kg - szt.4 31. Koło ogumowane 2,5 kg - szt. 4 32. Koło ogumowane 5 kg - szt.4 33. Koło ogumowane 10 kg - szt. 4 34. Koło ogumowane 15 kg - 2 szt. 35. Koło ogumowane 20 kg - szt.2 36. Koło ogumowane 25 kg - szt. 2 37. Hantle ogumowane 2kg -sz.2 38. Hantle ogumowane 4 kg - 2 szt. 39. Hantle ogumowane 6 kg - szt. 2 40. Hantle ogumowane 1 kg - 2 szt. 41. Stojak na sztangielki standardowy - szt.1.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z regułą spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać ,że zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawy sprzętu sportowego odpowiadającego swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia , tj. wykażą dostawę wraz z montażem wyposażenia do co najmniej 1 siłowni zlokalizowanej w sali gimnastycznej o wartości co najmniej 75 000,00 zł brutto. ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z regułą spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączniku nr 4 do siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dokumenty potwierdzające że dostawy zostały wykonane należycie - protokoły odbioru dostaw
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz oferty stanowiący załącznik nr 5 do siwz; 2) Wypełniony szczegółowy wykaz elementów wyposażenia siłowni zgodnie z załącznikiem Nr 6 do siwz. 3) Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w części IX siwz; 4) zaparafowany na każdej stronie wzór umowy wzór umowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przasnysz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 06-300 Przasnysz ,ul. Św. Stanisława Kostki 5, pokój nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2010 godzina 11:00, miejsce: 06-300 Przasnysz, ul. Św. Stanisława Koski 5 , sekretariat Urzędu Gminy Przasnysz, pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2007-2013 Działanie 7.2 -Infrastruktura służąca edukacji.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z PRZASNYSZA
- Dostawa artykułów do zabiegów artroskopowych dla SPZZOZ w Przasnysz
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Przasnysz
więcej: przetargi w Przasnyszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie sal i wyposażenie Oddziału Przedszkolnego w budynku Szkoły Podstawowej w Mysłakowicach
- DOSTAWA ODZIEŻY SPORTOWEJ I SPRZĘTU SPORTOWEGO
- Dostawa wyposażenia dla przedszkola w Zespole Szkół w Straszęcinie.
- Dostawa sprzętu sportowego
- Modernizacja boisk sportowych w ramach kompleksu Orlik w miejscowości Żychlin
- Modernizacja infrastruktury sportowej na terenie gminy Zaleszany
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.