Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-02
Łódź: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 tys. euro na dostawy odczynników laboratoryjnych, odczynników do analizatora Konelab 20i oraz dzierżawę analizatora biochemicznego dla Laboratorium WSSz im. M. Madurowicza w Łodzi
Numer ogłoszenia: 175878 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Madurowicza , ul. Wileńska 37, 94-029 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6879997, faks 042 6879997.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.madurowicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 tys. euro na dostawy odczynników laboratoryjnych, odczynników do analizatora Konelab 20i oraz dzierżawę analizatora biochemicznego dla Laboratorium WSSz im. M. Madurowicza w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych, odczynników do analizatora Konelab 20i oraz dzierżawa analizatora biochemicznego dla Laboratorium. Przedmiot zamówienia podzielono w następujący sposób: Pakiet nr 1 - ODCZYNNIKI BIOCHEMICZNE Z DZIERŻAWĄ APARATU Pakiet nr 2 - ODCZYNNIKI BIOCHEMICZNE DO ANALIZATORA KONELAB 20 i Zamawiający wymaga obligatoryjnie złożenia oferty na Pakiet nr I i II łącznie!! Pakiet nr 3 - ODCZYNNIKI DO SEROLOGII W Pakiecie nr III Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (oferty na poszczególne grupy odczynników oznaczone literami A-F - Wykonawca musi złożyć ofertę na wszystkie pozycje w danej grupie). Pakiet nr 4 - BARWNIKI DO HEMATOLOGII, TESTY Pakiet nr 5 - ODCZYNNIKI E-POLL Pakiet nr 6 - WYMAZÓWKI Pakiet nr 7 - PASKI DO OZNACZANIA MOCZU Pakiet nr 8 - ODCZYNNIKI DO APARATU MICROS 60.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.00 - Analizatory biochemiczne 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sytuacja podmiotowa Wykonawcy - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - Należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru bądź aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zgodnie z dokumentami określonymi w pkt. 10.19 SIWZ. 2. Zdolność ekonomiczna i finansowa - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Należy dołączyć dokumenty/oświadczenia określone w pkt. 10.19 SIWZ. 3. Zdolność techniczna - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -Oświadczenia/dokumenty określone w pkt. 10.19 SIWZ. Ocena zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - w przypadku braku takiego obowiązku Wykonawca składa stosowne oświadczenie. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (w przypadku Spółki Cywilnej dokumenty wystawione zarówno na Spółkę jak i na Wspólników). 4.Wykonawca działający jako Spółka Cywilna składa kopię umowy Spółki wraz z aneksami. 5.Oryginał lub notarialnie poświadczona kopia upoważnienia do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 6. Katalogi, informatory, instrukcje obsługi - opisujące oferowany produkt w języku polskim, lub z tłumaczeniem na język polski. 7. Karty charakterystyki substancji szkodliwych - W zakresie Pakietu nr I i II, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić karty charakterystyki substancji szkodliwych (w języku polskim) zgodne z Ustawą z dnia 11 stycznia 2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. z 2001 r. Nr 11, poz. 84 ze zm.) i z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 13 listopada 2007 r. w sprawie kart charakterystyki (Dz.U.07.215.1588), a wymagane przez jednostki WSSE, wystawione dla każdego preparatu (odczynnika i-lub kalibratora) odrębnie, jeżeli przepisy prawa ustanawiają obowiązek sporządzenia karty charakterystyki dla danego produktu. Jeżeli, nie - Wykonawca załącza do oferty stosowne oświadczenie. 8. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i do używania oferowanego sprzętu na rynek polski, tj. a) Analizator biochemiczny - dokumenty, potwierdzające dopuszczenie do obrotu i do używania oferowanego sprzętu na rynek polski, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia z dnia 3 listopada 2004 r. (Dz.U. Nr 251, poz. 2514) - Deklaracja zgodności CE. b) Dotyczy wszystkich Pakietów (Odczynniki-kalibratory-kontrole) - aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie RP oraz, że produkty te spełniają wymogi zawarte w Ustawie o wyrobach medycznych (Dz.U.04.93.896) - tj. deklaracja zgodności CE wystawiona przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela lub dokument równorzędny świadectwo rejestracji -zgłoszenie w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Zamawiający wymaga dokładnego oznaczenia dokumentów ze wskazaniem którego pakietu oraz pozycji one dotyczą. 9. Aplikacje odczynnikowe - Dotyczy Pakietu nr I i II - dla wszystkich oznaczeń Wykonawca zobowiązany jest dołączyć autoryzowane aplikacje odczynnikowe na zaoferowany aparat oraz na aparat Konelab 20i. 10. Dokumenty potwierdzające wysoką odtwarzalność i powtarzalność wyników dla zaoferowanych zestawów odczynnikowych - Dotyczy Pakietu nr I i II - Zestawy odczynnikowe powinny posiadać ocenę powtarzalności i odtwarzalności w postaci wyliczonych średnich i współczynników zmienności. 11. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia- jeśli dotyczy. 12. Załącznik nr 1 - Strona tytułowa (Wykonawca wypełnia stronę tytułową oferty). 13. Załącznik nr 2 - Oferta (Wykonawca wypełnia formularz ofertowy). 14. Załącznik nr 3 - Arkusz cenowy (Wykonawca wypełnia arkusz cenowy). 15. Załącznik nr 4 - Oświadczenia z art. 22 uPzp 16. Załącznik nr 5 - Oświadczenia z art. 24 uPzp 17. Załącznik nr 6 - Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu (Wykonawca składa oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu(w przypadku Spółki Cywilnej oświadczenie składa każdy ze Wspólników). 18. Załącznik nr 7 - Oświadczenie o dopuszczeniu produktu do obrotu na terenie RP i UE. 19. Załącznik nr 8 - Wykaz podwykonawców (Zgodnie z art. 36 ust. 4 u Pzp Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom). 20. Załącznik nr 9 - Oświadczenie o warunkach serwisu i gwarancji (jeżeli dotyczy) - Wykonawca składa oświadczenie, że zapewni odpowiednie warunki serwisu i gwarancji, oraz dodatkowe wymagania określone przez Zamawiającego. 21. Załącznik nr 9 - Oświadczenie o ubezpieczeniu (jeżeli dotyczy) - Wykonawca składa oświadczenie, że posiada lub zapewni ubezpieczenie dzierżawionego aparatu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub jeżeli złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania. Uzupełniane dokumenty lub oświadczenia powinny spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 art. ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058). Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.madurowicz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych WSSz im. M. Madurowicza w Łodzi, ul. Wileńska 37, 94-029 Łódź, budynek Ginekologii, III piętro, pok. 125.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2009 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat WSSz im. M. Madurowicza w Łodzi (tzw. Pałacyk, I piętro), ul. Wileńska 37, 94-029 Łódź.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ODCZYNNIKI BIOCHEMICZNE Z DZIERŻAWĄ APARATU.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia określony jest w Załączniku nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.00-1, 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ODCZYNNIKI BIOCHEMICZNE DO ANALIZATORA KONELAB 20i.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia określony jest w Załączniku nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ODCZYNNIKI DO SEROLOGII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia określony jest w Załączniku nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: BARWNIKI DO HEMATOLOGII, TESTY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia określony jest w Załączniku nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ODCZYNNIKI E-POLL.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia określony jest w Załączniku nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: WYMAZÓWKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia określony jest w Załączniku nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PASKI DO OZNACZANIA MOCZU.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia określony jest w Załączniku nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ODCZYNNIKI DO APARATU MICROS 60.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia określony jest w Załączniku nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- EZ.28.183.2024 Usługa okresowego przeglądu technicznego 60 szt. respiratorów Hamilton w okresie 01.02.2025 do 31.12.2025 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla trzech jednostek Policji garnizonu łódzkiego
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych z dopuszczeniem składania ofert częściowych na każdą z 2 części
- Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
- Dostawa odczynników do laboratorium analit., zamkniętego syst. pobierania krwi wraz z dzierżawą aparatu do odczytu OB oraz odczynników do pracowni immunologii transfuzjologicznej w podziale na zadania
- Post. o udzielenie zam. publicznego na dostawę Testów alergologicznych IgE oraz testów Iga i IgG do diagnostyki schorzeń autoimmunologicznych metodą immunoenzymatyczną wraz z dzierżawą sprzętu
- Dostawa odczynników niezbędnych do przygotowania bibliotek NSG z prób na potrzeby analizy mutacji powiązanych z chorobami hematologicznymi (...), w podziale na 20 części.
- Dostawa odczynników do diagnostyki mikrobiologicznej dla Pracowni Mikrobiologii ZDL.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.