Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-30
Oświęcim: Przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Miasta Oświęcim do placówek oświatowych w roku 2016.
Numer ogłoszenia: 175883 - 2015; data zamieszczenia: 30.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich , ul. Królowej Jadwigi 12a, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8423963, faks 033 8422505.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsipm.eduoswiecim.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska Jednostka Organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Miasta Oświęcim do placówek oświatowych w roku 2016..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: Część I zamówienia: Dowożenie dzieci niepełnosprawnych na trasie dom - szkoła - dom do: 1) Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego w Oświęcimiu, ul. Obozowa 39, obejmujący: a) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Marchlewskiego , b) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Orłowskiego, c) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Czarnieckiego, d) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Budowlanych, e) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Budowlanych, f) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania przy ul. Pod Krukami, g) dowóz dwójki dzieci z miejsca zamieszkania ul. Pod Krukami, h) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania przy ul. Szpitalna, i) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania przy ul. Zagrodowej, j) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Zaborska, k) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Zaborska, l) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Smoluchowskiego, m) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Sadowa, n) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Zagrodowa, odwóz po zajęciach na ul. Jagiełły. 2) Zasadniczej Szkoły Zawodowej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w Oświęcimiu, ul. Kościelna 6, obejmujący: a) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Piłsudskiego, 3) Szkoły Podstawowej nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Oświęcimiu, ul. Śniadeckiego 26, obejmujący: a) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Orłowskiego, 4) Miejskiego Gimnazjum nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Oświęcimiu, ul. Wyzwolenia, obejmujący: a) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Pileckiego, 5) Miejskiego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi nr 14 w Oświęcimiu, ul. Broniewskiego 12, obejmujący: a) dowóz jednego dziecka z miejsca zamieszkania ul. Pod Krukami. Zajęcia w szkole odbywają się od poniedziałku do piątku w godzinach między 7.15 a 15.00. Część II zamówienia: Przewóz 1 dziecka niepełnosprawnego zamieszkałego w Oświęcimiu ul. Polowiecka do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego przy ul. Kościelnej 6 oraz odwóz do miejsca zamieszkania. Zajęcia w szkole odbywają się od poniedziałku do piątku w godzinach między 7.15 a 15.00. Część III zamówienia: Przewóz dziecka niepełnosprawnego (dziecko niedosłyszące, ur. 2008 r.), zamieszkałego w Oświęcimiu przy ul. Bema do Szkoły Podstawowej dla Dzieci Niesłyszących w Bielsku-Białej przy ul. Kamienickiej 11a oraz odwóz do miejsca zamieszkania. Wykonawca winien zapewnić opiekę nad dzieckiem od momentu jego odebrania z miejsca zamieszkania, w trakcie trwania przejazdu do szkoły oraz zapewnić bezpieczny powrót do domu po zakończonych zajęciach. Wykonawca nie może powierzyć opieki nad dzieckiem innej osobie bez uzyskania zgody Zamawiającego. Zajęcia w szkole odbywają się od poniedziałku do piątku w godzinach między 8.00 a 14.20. 2. Przewóz 19 dzieci w części I zamówienia, jednego dziecka w części II zamówienia oraz jednego dziecka w części III zamówienia odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem od poniedziałku do piątku z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych i innych dni dodatkowo wolnych od nauki w szkole - łącznie 190 dni. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wszystkie inne prace i czynności niezbędne do jego należytego wykonania. 4. Z uwagi na specyficzny charakter przedmiotu zamówienia (niemożność przewidzenia dokładnej liczby dzieci do przewozu przez cały okres realizacji zamówienia), Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby dzieci, harmonogramu oraz tras przejazdu w czasie trwania umowy. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje, w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 1 usługi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tj. w zakresie przewozu osób. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zamawiający określa, że usługi, których dotyczy obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie i złożenia dowodów, czy zostały wykonane należycie dotyczy co najmniej 1 usługi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tj. w zakresie przewozu osób.; - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Czas podstawienia transportu zastępczego - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmianę umowy w następujących przypadkach: a) zmiany liczby dzieci, tras przejazdu oraz ilości kilometrów w czasie trwania umowy, b) zmiana całkowitego wynagrodzenia umownego wykonawcy z uwagi na zmianę liczby przewożonych dzieci (w oparciu o podaną w ofercie cenę jednostkową), c) zmianę wynagrodzenia wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT w okresie obowiązywania umowy, d) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu osób lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, e) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsipm.eduoswiecim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich,
ul. Królowej Jadwigi 12a,
32-600 Oświęcim..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2015 godzina 10:30, miejsce: Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich, ul. Królowej Jadwigi 12a, 32-600 Oświęcim, sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- "Rozbiórka obiektów komunalnych przy ul. Orzeszkowej 1 w Oświęcimiu"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" wraz z budową lodowiska stałego z dodatkową funkcją rolkowo-wrotkarską przy SP 5 w Oświęcimiu
- Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczniów kształcących się zawodowo w podziale na 4 części
- "Remonty cząstkowe - pozimowe i letnie łatanie wybojów i ubytków jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego w 2025 roku"
- "Koszenie pasa zieleni na poboczach dróg powiatowych Powiatu Oświęcimskiego w 2025 roku"
- Przebudowa z rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania piwnic budynku biurowego wraz z rozbudową instalacji wewnętrznych c.o., elektrycznej na działce nr 2204 w Oświęcimiu przy ul. Berka Joselewicza 5
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wypoczynku dla osób uprawnionych w formie turystyki grupowej do Słowenii dofinansowanej z ZFŚS PZPW w Rzeszowie
- Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2025/2026
- Kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi, w związku z realizacją projektu partnerskiego pt. "Rodzina w centrum Etap I".
- Zakup i dostawa płyt betonowych do przebudowy drogi śladowej w gminie Miejska Górka
- "Transport (tam i z powrotem) uczestników półkolonii i ich opiekunów na wycieczki organizowane przez Młodzieżowy Dom Kultury w Opolu" z podziałem na części.
- "Usługi transportu ciężarowego - transport zaczynu iniekcyjnego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.