eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźRoboty budowlaneI- wymiana grzejników wraz z zaworami oraz remont pomieszczeń w DDzP nr 1 w Łodzi przy ul. Senatorskiej 4 II- wymiana drzwi wejściowych w DDzP nr 2 w Łodzi przy ul. Lelewela 17 III- dostosowanie szatni do wymogów p.poż (obudowa z płyt G-K) w DDzP nr 3 w Łodzi przy ul. Obywatelskiej 69

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-28

Łódź: Roboty budowlane: I- wymiana grzejników wraz z zaworami oraz remont pomieszczeń w DDzP nr 1 w Łodzi przy ul. Senatorskiej 4 II- wymiana drzwi wejściowych w DDzP nr 2 w Łodzi przy ul. Lelewela 17 III- dostosowanie szatni do wymogów p.poż (obudowa z płyt G-K) w DDzP nr 3 w Łodzi przy ul. Obywatelskiej 69
Numer ogłoszenia: 175892 - 2011; data zamieszczenia: 28.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Górna , ul. Będzińska 5, 93-540 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6844481, faks 042 6816107.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane: I- wymiana grzejników wraz z zaworami oraz remont pomieszczeń w DDzP nr 1 w Łodzi przy ul. Senatorskiej 4 II- wymiana drzwi wejściowych w DDzP nr 2 w Łodzi przy ul. Lelewela 17 III- dostosowanie szatni do wymogów p.poż (obudowa z płyt G-K) w DDzP nr 3 w Łodzi przy ul. Obywatelskiej 69.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są Roboty budowlane: I- wymiana grzejników wraz z zaworami oraz remont pomieszczeń w DDzP nr 1 w Łodzi przy ul. Senatorskiej 4 II- wymiana drzwi wejściowych w DDzP nr 2 w Łodzi przy ul. Lelewela 17 III- dostosowanie szatni do wymogów p.poż (obudowa z płyt G-K) w DDzP nr 3 w Łodzi przy ul. Obywatelskiej 69 2. Zakres przedmiotowych robót budowlanych obejmuje m.in.: Część I (DDzP nr 1 w Łodzi, ul. Senatorska 4): - wymianę grzejników wraz z zaworami termostatycznymi - roboty rozbiórkowe 2 szt. pieców kaflowych z uzupełnieniem posadzki oraz wymianą wykładzin PCV rulon. oraz listew podłogowych - rozebranie drewnianych osłon i karniszy - wraz z zakupem i montażem nowych karniszy - wymianę desek odbojowych ścian - wymianę gniazd i wyłączników elektrycznych, z naprawą oprawek żyrandola - roboty malarskie wejścia, świetlicy i jadalni - wywóz materiałów z demontażu Część II (DDzP nr 2 w Łodzi, ul. Lelewela 17): - wymianę drzwi wejściowych (wejście pensjonariuszy) na drzwi wewn. wejściowe wzmocnione, wraz z obrobieniem ościeży i robotami malarskimi Część III (DDzP nr 3 w Łodzi, ul. Obywatelska 69): - wykonanie obudowy istniejącej ścianki drewnianej wygradzającej szatnię - płytami G-K ognioodpornymi (dwuwarstwowo) - roboty malarskie obudowy Szczegółowe wymagania ZAMAWIAJĄCEGO dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w PRZEDMIARZE ROBÓT stanowiącym załącznik nr 1a do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ WYKONANIA i ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH stanowiącej załącznik nr 1b do niniejszej SIWZ. 3.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U z 2003 Nr 120 poz. 1126) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U z 2003 Nr 47 poz. 401). 4.WYKONAWCA (osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie) zobowiązany jest na każde żądanie ZAMAWIAJĄCEGO do przedłożenia atestów i certyfikatów od wbudowanych materiałów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.52.21 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków opieki dziennej 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.34.31.00 - Roboty w zakresie umocnień przeciwogniowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • WYKONAWCA w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zobowiązany jest załączyć kserokopię polisy potwierdzającej, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej przedmiotem zamówienia obejmującą okres realizacji prac na kwotę minimum 50. 000,00 złotych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Górna w Łodzi 93-540 Łódź, ul. Będzińska 5 (pokój nr 26).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2011 godzina 09:30, miejsce: sekretariat Filii Łódź-Górna Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi, ul. Będzińska 5 (I. piętro, pokój nr 20).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.