eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup i dostawa elementów rozszerzających funkcjonalność systemu badania usług AWP-IŁ.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-25

Warszawa: Zakup i dostawa elementów rozszerzających funkcjonalność systemu badania usług AWP-IŁ.
Numer ogłoszenia: 175944 - 2007; data zamieszczenia: 25.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Łączności, Państwowy Instytut Badawczy, ul. Szachowa 1, 04-894 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5128100, fax 022 5128625.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.itl.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka naukowo-badawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa elementów rozszerzających funkcjonalność systemu badania usług AWP-IŁ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy elementów rozszerzających funkcjonalność systemu badania usług AWP-IŁ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.25.24.00 - Urządzenia pomiarowe i sterujące Kod CPV wg słownika 2008: 38.42.40.00 - Urządzenia pomiarowe i sterujące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 16.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2. Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu za-mówienia. 3. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt. VII SIWZ terminie. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w pkt. III SIWZ oraz dołączyć opis techniczny zgodnie z załącznikiem nr 6. 5. Całość sprzętu objętego niniejszym zamówieniem musi spełniać wymogi normy CE. 6. Wykonawca musi zaoferować minimalny okres gwarancji zgodny z wymogami opisanymi w pkt. III SIWZ 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami stanowiącymi integralną część SIWZ lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ustawy PZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów dotyczy to każdego z nich; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działal-ności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi-dencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ter-minu składania ofert; w przypadku, gdy ofertę składa na dzień składania kilka podmiotów działa-jących wspólnie dotyczy to każdego z nich. 3. Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu po-datkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 4. Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z obowiązkowymi składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, od-roczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działa-jących wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnic-twa, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypad-ków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, tj.: - wykonawców działających w formie Spółki Cywilnej, jeżeli z dokumentów dołączonych do oferty np. umowy spółki (czy jej kopii poświadczonej odpowiednio za zgodność z oryginałem) nie wyni-ka odpowiedni dla podpisania oferty, bądź wynika inny sposób reprezentacji; - wykonawców występujących wspólnie , czyli uczestników konsorcjum. 6. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 7. Wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 8. Zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 4. 9. Oferowane warunki gwarancyjne i serwisowe z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5. 10. Szczegółowy opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.itl.waw.pl/ogloszenia/przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Łączności Państwowy Instytut Badawczy ul. Szachowa 1, 04-894 Warszawa, budynek główny, pok. 266, I piętro..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Instytut Łączności Państwowy Instytut Badawczy ul. Szachowa 1, 04-894 Warszawa, budynek główny, kancelaria, pok. 146.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.