Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-21
Gdynia: Przetarg nieograniczony poniżej 4 845 000 euro na wykonanie remont posadzek na II piętrze oraz remontu pokrycia dachowego budynku głównego na części C , łączniku i zapleczu sali gimnastycznej w budynku szkoły Zespołu Szkół Zawodowych
Nr 1 im. Bandery Polskiej w Gdyni
Numer ogłoszenia: 175984 - 2010; data zamieszczenia: 21.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Bandery Polskiej w Gdyni , ul. Śmidowicza 49, 81-127 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6253859, faks 058 6253859 w. 25.
- Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@bandera.neostrada.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bandera.neostrada.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony poniżej 4 845 000 euro na wykonanie remont posadzek na II piętrze oraz remontu pokrycia dachowego budynku głównego na części C , łączniku i zapleczu sali gimnastycznej w budynku szkoły Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Bandery Polskiej w Gdyni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony poniżej 4 845 000 euro na wykonanie remont posadzek na II piętrze oraz remontu pokrycia dachowego budynku głównego na części C , łączniku i zapleczu sali gimnastycznej w budynku szkoły Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Bandery Polskiej w Gdyni.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.40.00.00-1, 45.43.21.30-4, 45.43.21.00-5, 45.26.12.10-9, 45.31.70.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2. spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust 1 Prawa Zamówień Publicznych i nie podlegająwykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy PZP 3. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej 3 kontrakty o podobnym charakterze robót co przedmiot zamówienia o wartości brutto minimum60 000 zł ;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. - aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; - formularz ofertowy w zakresie oświadczenia z art. 22 ust1;- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenie na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy (zał. 2B) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bandera.neostrada.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zepół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Bandery Polskiej w Gdyni 81-127 Gdynia ul. Śmidowicza 49.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Bandery Polskiej w Gdyni 81-127 Gdynia ul. Śmidowicza 49.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: remont posadzek na II pięrtze oraz remont pokrycia dachowego budynku głównego na części C , łączniku i zapleczu sali gimnastycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres remontu posadzek na II piętrze i sali nr 40 : rys. 2 prace rozbiórkowe : - rozbiórka wykładziny PCV z oczyszczeniem podłoża z kleju, - rozbiórka stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami, - wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki , prace wykończeniowe : - montaż ościeżnic wraz z obróbkami - montaż nowej stolarki drzwiowej stosowanej w szkolnictwie , - zagruntowanie podłoża preparatami gruntującymi ; - wykonanie posadzki samopoziomującej gr. 5 mm ; - ułożenie wykładziny rulonowej ( np. typu Tarket) na klej zgrzewanej o gr. min. 2 mm ; - montaż progów aluminiowych między posadzkami w sali i korytarzu oraz listy dylatacyjnej ; - malowanie ścian po obróbkach ościeżnic w salach i na korytarzach farbą dopasowaną do istniejącej ; - wykonanie pozostałych prac wynikających z technologii robót . Zakres remontu pokrycia dachowego budynku głównego na części C oraz łącznika i zaplecza sali gimnastycznej rys. 3 prace rozbiórkowe : - rozebranie opierzeń kominów, - rozebranie opierzeń pasa nadrynnowego i podrynnowego oraz opierzeń przy łączniku i wzdłuż sali gimnastycznej - rozbiórka rynien i rur spustowych przy łączniku i zapleczu sali gimnastycznej - wywóz materiałów z rozbiórki i ich utylizacja. roboty dekarsko - blacharskie : - wykonanie obróbki kominów blachy ocynkowanej ; - ułożenie wzdłuż rynien papy termozgrzewalnej nawierzchniowej gr. 4,7 mm szer. 50 cm; - montaż rynien dachowych z blachy ocynkowanej gr. 0,55 mm okrągłe o średnicy 18 cm; - montaż rur spustowych z blachy ocynkowanej gr. 0,55 mm, okrągłe o śred. 15 cm; - wykonanie opierzeń blacharskich, pasów nadrynnowych i podrynnowych ; - montaż rynien i rur spustowych; - założenie kaplistew z blachy ocynkowanej na obróbki kominów oraz uszczelnienie silikonem lub kitem plastycznym; - naprawa starego pokrycia - wstawienie łat o pow. do 1,0 m2 z papy podkładowej termozgrzewalnej; - pokrycie dachu papą termozgrzewalną wierzchniego krycia typu PYE PV 250 S5 SS gr. 5,2 mm i wstawieniem kominków wentylacyjnych, - wykonanie obróbki kominów , murków i rur wentylacyjnych z papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia typu PYE PV 250 S5 SS. Wymiana instalacji odgromowej w tym : - napraw - uszczelnienie wsporników instalacji odgromowej, - wymiana przewodów instalacji odgromowej za pomocą linki na uprzednio zamocowanych wspornikach; - badanie instalacji odgromowej - pomiar ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.40.00.00-1, 45.43.21.30-4, 45.43.21.00-5, 45.26.12.10-9, 45.31.70.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Ochrona elektroniczna budynków, lokali i innych pomieszczeń należących do Gminy Miasta Gdynia
- Wykonanie dokumentacji projektowej "Przebudowy pomieszczeń WZNJ znajdujących się na poziomie 400 budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni",
- ZAKUP DEFIBRYLATORA DLA ZESPOŁU RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W LOKALIZACJI: SZPITAL IM. F. CEYNOWY W WEJHEROWIE
- SUKCESYWNE DOSTAWY PODŁOŻY DO IDENTYFIKACJI I OZNACZANIA LEKOWRAŻLIWOŚCI MYCOBACTERII W SYSTEMIE AUTOMATYCZNYM, MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO APARATU WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATU DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Dostawa asortymentu do stanowisk pracy wyposażonych w monitory komputerowe zgodnie z nowym rozporządzeniem w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy
- Usługi ochrony fizycznej osób i mienia dla Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni w okresie od 01.02.2025 r. do 31.01.2026 r.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Przebudowa pomieszczeń biurowych od nr 219 do 222 na poziomie I-go piętra w budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów
- Poprawa stanu infrastruktury przedszkolnej poprzez modernizację Przedszkola Samorządowego w Radymnie
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie robót budowlanych, w budynku Collegium Śniadeckiego Uniwersytetu Jagiellońskiego, położonego przy ul. Kopernika 27 w Krakowie w podziale na dwie części.
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.