Ogłoszenie z dnia 2016-08-08
Konin: Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie
Numer ogłoszenia: 175997 - 2016; data zamieszczenia: 08.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97123 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Koninie, ul. Energetyka 5, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 63 2423022 w. 176, 155, faks 63 2426569.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie obejmujący: 1.1 Remont wszystkich pomieszczeń sanitarnych na parterze, I i II piętrze (pomieszczenie nr 2, 27, 28, 124, 128,129, 131, 201 i 218), 1.2 Remont pomieszczenia nr 19 na parterze z adaptacją na czytelnię akt, 1.3 Remont sal rozpraw na I piętrze (pomieszczenie 102, 106 i 126), 1.4 Remont sali konferencyjnej na II piętrze (pomieszczenie 223), 1.5 Inne prace remontowe takie jak: - wymiana krat okiennych w pomieszczeniach nr 13 i 14 na parterze, - wymiana drzwi wejściowych do magazynu (pomieszczenie nr 13) i do archiwum (pomieszczenie nr 14) w piwnicy, - demontaż i wykonanie nowej zabudowy rur instalacyjnych w pomieszczeniu archiwum (pomieszczenie nr 15) w piwnicy, - wymiana ościeżnicy drzwiowej do pomieszczenia Wydziału Cywilnego na parterze (pomieszczenie nr 15), - montaż dodatkowych łączników oświetlenia w korytarzu (pomieszczenie nr 19) w piwnicy.2. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową oraz wizję lokalną w miejscu prowadzenia robót. W razie stwierdzenia przez Wykonawcę, że dokumentacja przetargowa zawiera błędy lub braki, winien on niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. 3. Wizji lokalnej można dokonać w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do godz. 14.00, po wcześniejszym umówieniu terminu z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego - Marcinem Jamrószką - tel. 63 242 30 22 wew. 157. 4. W związku z tym, że remont prowadzony będzie w czynnym obiekcie, Wykonawca winien zachować wszelkie warunki bezpieczeństwa. 5. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w sposób umożliwiający niezakłóconą pracę Sądu. 6. Zamawiający wymaga aby roboty kolidujące z normalną pracą użytkowników obiektu, a w szczególności głośne kucia, wiercenia, rozbiórki itp., były prowadzone po godzinie 14-tej i w dni wolne od pracy w Sądzie. 7. Ze względu na charakter pracy Sądu, Zamawiający zastrzega sobie możliwość okresowego przerwania prac lub czasowego ich ograniczenia. 8. Roboty będą prowadzone zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, który stanowić będzie załącznik do umowy. Harmonogram zostanie opracowany w porozumieniu z Zamawiającym w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy.9. Wykonawca przed rozpoczęciem robót przedstawi Zamawiającemu Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z art. 21a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2016.290 j.t.).10. Szczegółowy zakres robót do wykonania określony został w opracowanej przez Biuro Projektów i Usług AG PROJEKT Arkadiusz Guźniczak dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.11. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia i dokumentacja projektowa opracowana dla przedmiotu zamówienia udostępniona jest na stronie internetowej www.konin.so.gov.pl oraz do wglądu - w Sądzie Okręgowym w Koninie ul. Energetyka 5 (pok. nr 220). Dokumentacja będzie udostępniana Wykonawcom w godzinach od 8:00 do 15:00 po uprzednim uzgodnieniu terminu. 12. Gwarancja. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia - co najmniej 3 lata od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo - Usługowa Daniel Bartczak
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo - Usługowa Daniel Bartczak
- Firma Handlowo- Usługowa Daniel Bartczak, Kiszewy 12, 62-740 Tuliszków, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 454497,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 555043,77
Oferta z najniższą ceną: 555043,77 / Oferta z najwyższą ceną: 898994,70
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa wody amoniakalnej na potrzeby MZGOK Sp. z o.o. w Koninie
- Dostawa podestu ruchomego - przegubowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 "Bolek i Lolek" w Koninie w 2025 r.
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych przy Węźle Jarocin
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
- "Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Torzymiu"
- Remont elewacji zabytkowego Ratusza w Zdunach
- Remont elewacji frontowej budynku Teatru Śląskiego im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach.
- Wymiana instalacji elektrycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 9 przy ul. Seniorów Lotnictwa 5 w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.