eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TykocinDostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego (mikrobusu), który w wersji standardowej jest samochodem 9-cio miejscowym, przystosowanego do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim w ramach projektu Likwidacja barier transportowych- zakup mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach programu pnProgram wyrównywania różnic między regionami II w obszarze D

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-28

Tykocin: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego (mikrobusu), który w wersji standardowej jest samochodem 9-cio miejscowym, przystosowanego do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim w ramach projektu : Likwidacja barier transportowych- zakup mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach programu pn: Program wyrównywania różnic między regionami II w obszarze D
Numer ogłoszenia: 176030 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Tykocina reprezentujący Gminę Tykocin , ul. Złota 2, 16-080 Tykocin, woj. podlaskie, tel. 085 7181627, faks 085 7181627.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego (mikrobusu), który w wersji standardowej jest samochodem 9-cio miejscowym, przystosowanego do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim w ramach projektu : Likwidacja barier transportowych- zakup mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach programu pn: Program wyrównywania różnic między regionami II w obszarze D.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego samochodu osobowego (mikrobusu), który w wersji standardowej jest samochodem 9-cio miejscowym przystosowanego do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim, Wykonawca winien dostarczyć dla Zamawiającego wraz z samochodem niezbędną dokumentację do zarejestrowania samochodu na terenie RP jako samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych Wykonawca winien zapewnić możliwość serwisowania samochodu w autoryzowanej stacji obsługi na terenie województwa podlaskiego SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego (mikrobusu) 9-cio osobowego (1 miejsce kierowca + 8 miejsc dla osób niepełnosprawnych w tym 1 miejsce z możliwością zamontowania wózka inwalidzkiego ) przystosowanego do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim wyposażonego w najazdy, rok produkcji 2011 lub 2012, rodzaj paliwa: olej napędowy, silnik wysokoprężny DIESEL z turbodoładowaniem, moc silnika nie mniejsza niż 110 KM, pojemność skokowa minimum 1950 cm3, skrzynia 6 biegowa manualna, układ zabezpieczający blokowania kół - ABS, system stabilizacji toru jazdy - ESP, system zapobiegający poślizgowi kół napędowych - ASR, wspomaganie układu kierowniczego, minimum 2 poduszki powietrzne: kierowcy i pasażerów obok kierowcy, immobiliser, autoalarm, centralny zamek , drzwi przesuwne boczne z prawej strony, Lakier metalizowany - srebrny, stanowisko wózka inwalidzkiego wraz z najazdami, atestowane mocowanie do wózka inwalidzkiego , szyby boczne przednie elektrycznie sterowane, elektrycznie podgrzewane i regulowane lusterka zewnętrzne, pokrowce ochronne na siedzenia, podłogi wyłożone odporną na uszkodzenia mechaniczne, łatwo zmywalną i antypoślizgową wykładziną, fotel kierowcy z regulacją wysokości, pasy bezpieczeństwa na wszystkich fotelach, radioodtwarzacz z CD/Mp3 z kompletem głośników, apteczka samochodowa, komplet narzędzi min. podnośnik samochodowy i klucz do kół, opony zimowe (dodatkowy komplet z felgami ), oznakowanie samochodu dla osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami o ruch drogowym (oklejenie samochodu emblematami informującymi o przewozie osób niepełnosprawnych), wielkość zużywanej energii [obliczona zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011 r. w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 96 poz. 559) jako iloczyn zużycia paliwa [l/km] i wartości energetycznej paliwa równej 36[MJ/l] mniejsza lub równa 2,88 [MJ/km], wielkość emisji dwutlenku węgla [obliczona zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011r. w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych (Dz. U. z 2011r. Nr 96 poz. 559)] mniejsza lub równa 205 [g/km], wielkość łączna emisji: tlenków azotu, cząstek stałych, węglowodanów [obliczona zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011r. w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych (Dz. U. z 2011r. Nr 96 poz. 559)] mniejsza lub równa 0,220[g/km], samochód spełniający wymogi EURO 5 w zakresie emisji spalin, Samochód należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Tykocinie ul. Złota 2, 16-080 Tykocin GWARANCJE: gwarancja na mechanizmy min. 2 lata od dnia odbioru, gwarancja na lakier min 2 lata od dnia odbioru, gwarancja na perforację nadwozia min 10 lat od dnia odbioru..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia (zał. Nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia (zał. Nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia (zał. Nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia (zał. Nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia (zał. Nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Opis minimalnych wymagania dla samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych - (Formularz parametrów technicznych wg załącznika nr 4 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku Nr 1 do SIWZ b)pełnomocnictwo - w przypadku , gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miejski w Tykocinie ul. Złota 2, 16-080 Tykocin, pok. nr 10 , na pisemny wniosek...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Tykocinie ul. Złota 2, 16-080 Tykocin pok. Nr 7 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest dofinansowany ze środków PFRON w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze D.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.