eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańWykonanie prac serwisowych w obiektach ulicznych sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Poznania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-25

Poznań: Wykonanie prac serwisowych w obiektach ulicznych sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Poznania.
Numer ogłoszenia: 17603 - 2008; data zamieszczenia: 25.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6477200, fax 061 8201709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac serwisowych w obiektach ulicznych sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Poznania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac serwisowych w obiektach ulicznych sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Poznania. Kody CPV dot. przedmiotu zamówienia ze Wspólnego Słownika Zamówień: - 50232200-2 - usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej; - 31711100-4 - elektroniczne elementy składowe; - 74231410-4 - usługi elektryczne. Przedmiot zamówienia podzielono na cztery części: - Zadanie nr 1 - wykonanie prac serwisowych przy urządzeniach MSR Traffic. - Zadanie nr 2 - wykonanie prac serwisowych przy urządzeniach Vialis Polska. - Zadanie nr 3 - wykonanie prac serwisowych przy urządzeniach detekcyjnych i sygnalizacyjnych oraz instalacjach kablowych i konstrukcjach wsporczych. - Zadanie nr 4 - wykonanie robót konserwacyjnych wraz z przeglądem technicznym przy 268 drogowych sygnalizacjach świetlnych. Wielkość lub zakres zamówienia: wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej Oryginalny kod CPV: 31.71.11.00 - Elektroniczne elementy składowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.71.11.00 - Elektroniczne elementy składowe Oryginalny kod CPV: 74.23.14.10 - Usługi elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.41.00 - Usługi elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: - zadanie 1: 5 100 zł, - zadanie 2: 5 200 zł, - zadanie 3: 4 000 zł. - zadanie 4: 2 000 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) nie podleganie przez Wykonawcę wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: - do zadania nr 1, 2 i 3 wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch usług o porównywalnym zakresie i wartości nie mniejszej niż 100.000 zł , - do zadania nr 4 wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług o porównywalnym zakresie i łącznej wartości (w danym roku) nie mniejszej niż 50.000 zł, d) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę w wysokości min. 20.000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest do: a) złożenia oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne, b) złożenia oświadczenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) złożenia oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) złożenia oświadczenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz załączenia do oferty: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - do zadania nr 1, 2 i 3 wykazu prawidłowo wykonanych przez Wykonawcę prac w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch usług o porównywalnym zakresie i wartości nie mniejszej niż 100.000 zł, z podaniem dat i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług; - do zadania nr 4 wykazu prawidłowo wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług o porównywalnym zakresie i łącznej wartości (w danym roku) nie mniejszej niż 50.000 zł, z podaniem dat i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług; - polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę w wysokości min. 20.000,00 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 102..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Zarządu Dróg Miejskich, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - wykonanie prac serwisowych przy urządzeniach MSR Traffic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac serwisowych przy urządzeniach MSR Traffic. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00-2, 31.71.11.00-4, 74.23.14.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - wykonanie prac serwisowych przy urządzeniach Vialis Polska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac serwisowych przy urządzeniach Vialis Polska. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00-2, 31.71.11.00-4, 74.23.14.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - wykonanie prac serwisowych przy urządzeniach detekcyjnych i sygnalizacyjnych oraz instalacjach kablowych i konstrukcjach wsporczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac serwisowych przy urządzeniach detekcyjnych i sygnalizacyjnych oraz instalacjach kablowych i konstrukcjach wsporczych. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00-2, 31.71.11.00-4, 74.23.14.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - wykonanie robót konserwacyjnych wraz z przeglądem technicznym przy 268 drogowych sygnalizacjach świetlnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót konserwacyjnych wraz z przeglądem technicznym przy 268 drogowych sygnalizacjach świetlnych. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00-2, 31.71.10.00-4, 74.23.14.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.