To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-14
Częstochowa: Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu przy ul. Sądowej 3 oraz towarzyszące roboty budowlane.
Numer ogłoszenia: 176043 - 2014; data zamieszczenia: 14.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146657 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 23/35, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 36 84 430, faks 34 36 84 440.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu przy ul. Sądowej 3 oraz towarzyszące roboty budowlane..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są roboty budowlane, których zakres obejmuje dostawę i montaż dźwigu osobowego w budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu przy ul. Sądowej 3 wraz z towarzyszącymi robotami remontowymi. Roboty będą realizowane w oparciu o uzgodnioną dokumentacje projektową, na podstawie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę nr WB.6740.647.2013 z dnia 03 grudnia 2013r. Budynek, w którym realizowane będą roboty to obiekt zabytkowy, wpisany do Ewidencji Zabytków. Zamawiający jest w posiadaniu postanowienia o uzgodnieniu przedmiotowego zadania. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: - załącznik nr 2 do SIWZ - opis ogólny przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją projektową, w której skład wchodzą poniższe elementy: A. projekt budowlany: część architektoniczna I. część opisowa - załącznik nr 2.1. do SIWZ II. część rysunkowa - plik załączników nr 2.1. do SIWZ, w tym: - plan sytuacyjny - załącznik nr 2.1.1. do SWIZ - rys. nr 1 - rzut piwnic - usytuowanie windy - załącznik nr 2.1.2. do SIWZ - rys. nr 2 - rzut parteru - usytuowanie parteru - załącznik nr 2.1.3. do SIWZ - rys. nr 3 - rzut I piętra - usytuowanie windy - załącznik nr 2.1.4. do SIWZ - rys. nr 4 - rzut II pietra - usytuowanie windy - załącznik nr 2.1.5. do SIWZ - rys. nr 5 - przekrój - usytuowanie windy - załącznik nr 2.1.6. do SIWZ - rys. nr 6 - rzut piwnic - stan istniejący - załącznik nr 2.1.7. do SIWZ - rys. nr 7 - rzut parteru - stan istniejący - załącznik nr 2.1.8. do SIWZ - rys. nr 8 - rzut I piętra - stan istniejący - załącznik nr 2.1.9. do SIWZ - rys. nr 9 - rzut II pietra - stan istniejący - załącznik nr 2.1.10. do SIWZ - rys. nr 10 - przekrój A-A - stan istniejący - załącznik nr 2.1.11. do SIWZ - rys. nr 11 - widok B-B - stan istniejący - załącznik nr 2.1.12. do SIWZ - rys. nr 12 - rzut piwnic - projektowane zmiany - załącznik nr 2.1.13. do SIWZ - rys. nr 13 - rzut parteru - projektowane zmiany - załącznik nr 2.1.14. do SIWZ - rys. nr 14 - rzut I piętra - projektowane zmiany - załącznik nr 2.1.15. do SIWZ - rys. nr 15 - rzut II piętra - projektowane zmiany - załącznik nr 2.1.16. do SIWZ - rys. nr 16 - przekrój A-A - projektowane zmiany - załącznik nr 2.1.17. do SIWZ - rys. nr 17 - widok B-B - projektowane zmiany - załącznik nr 2.1.18. do SIWZ - rys. nr 18 - widok balustrady - załącznik nr 2.1.19. do SIWZ - rys. nr 19 - detal słupka - załącznik nr 2.1.20. do SIWZ - rys. nr 20 - rzut poziomy i pionowy windy - załącznik nr 2.1.21. do SIWZ - rys. nr 21 - wytyczne budowlane - załącznik nr 2.1.22. do SIWZ - rys. nr 22 - schemat instalacji zasilającej - załącznik nr 2.1.23. do SIWZ - rys. nr 23 część konstrukcyjna I. część opisowa, w tym: - projekt budowlany - opis techniczny załączniki nr 2.2.a i 2.2.b do SIWZ - zestawienie elementów - załącznik nr 2.2.c. do SIWZ - zestawienie stali zbrojeniowej - załącznik nr 2.2.d do SIWZ - ekspertyza techniczna - załącznik nr 2.2.e do SIWZ II. część rysunkowa - plik załączników nr 2.2. do SIWZ, w tym: - rzut fundamentów - cz. konstrukcyjna - załącznik nr 2.2.1. do SIWZ - rys. nr K.1 - rzut piwnic - cz. konstrukcyjna - załącznik nr 2.2.2. do SWIZ - rys. nr K.2 - rzut parteru - cz. konstrukcyjna - załącznik nr 2.2.3. do SIWZ - rys. nr K.3 - rzut I piętra - cz. konstrukcyjna - załącznik nr 2.2.4. do SIWZ - rys. nr K.4 - rzut II piętra - cz. konstrukcyjna - załącznik nr 2.2.5. do SIWZ - rys. nr K.5 - przekrój pionowy - cz. konstrukcyjna - załącznik nr 2.2.6. do SIWZ - rys. nr K.6 instalacje elektryczne I. część opisowa - załącznik nr 2.3.a i 2.3.b do SIWZ W tym część rysunkowa - instalacje elektryczne - rzut piwnic - rys. nr 1 - instalacje elektryczne - rzut parteru - rys. nr 2 - schemat zasilania windy - rys. nr 3 B. przedmiary robót: części: budowlana i konstrukcyjna - załącznik nr 2.4. do SIWZ instalacje elektryczne - załącznik nr 2.5. do SIWZ C. specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót część budowlana - załącznik nr 2.6. do SIWZ instalacje elektryczne - załącznik nr 2.7. do SIWZ UWAGA!!! Przedmiary robót pełnią jedynie funkcję pomocniczą. Elementy robót nieujęte w kosztorysie/ach ofertowym/ch lub niewycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej (dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna i SIWZ) Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo wnikliwe sprawdzenie dokumentacji, jak i warunków panujących na terenie prowadzenia robót. Skutki jakichkolwiek błędów w kosztorysach ofertowych opracowanych przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia, zatem musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 2) Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia odbywać będą się na czynnym obiekcie, co wiąże się z odpowiednim ułożeniem harmonogramu finansowo - rzeczowego robót. 3) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4) Wymagany okres rękojmi na wykonane roboty budowlane (w tym zastosowane materiały i urządzenia) - 36 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru. 2. Wspólny słownik zamówień CPV: 45216112-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych 45313100-5 - Instalowanie wind 3. Wymagany termin wykonania zamówienia 1) Termin wykonania zamówienia - Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania umowy w nieprzekraczalnym terminie 90 (dziewięćdziesiąt) dni od dnia protokolarnego przekazania placu budowy Wykonawcy. Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie 7 (siedem) dni od dnia zawarcia umowy. 2) Harmonogram finansowo - rzeczowy, ustalający zakres, wartość i terminy poszczególnych robót zostanie ustalony w oparciu o ofertę Wykonawcy, po wyborze oferty najkorzystniejszej a przed podpisaniem umowy. 3) Uzgodniony harmonogram finansowo - rzeczowy stanowić będzie załącznik do umowy. 4. Płatnikami w niniejszym postępowaniu są: 1) Sąd Okręgowy w Częstochowie - w zakresie dostawy i montażu konstrukcji dźwigu, dźwigu osobowego oraz związanych z montażem windy robót konstrukcyjnych poz. 43, 44, 45, 54, 55, 56, 61, 62, 70, 71, 72, 92 i 93 przedmiaru robót w części konstrukcyjnej i budowlanej (załącznik nr 2.4. do SIWZ) oraz wszystkie pozycje przedmiaru robót dot. instalacji elektrycznych (załącznik nr 2.5. do SIWZ); 2) Sąd Rejonowy w Lublińcu - w zakresie robót budowlanych towarzyszących, koniecznych do wykonania w związku z budową szybu i instalacją windy osobowej w budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu pozycje przedmiaru robót dot. konstrukcyjnej i budowlanej z wyłączeniem pozycji 43, 44, 45, 54, 55, 56, 61, 62, 70, 71, 72, 92 i 93 (załącznik nr 2.4. do SIWZ)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.12-2, 45.31.31.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu przy ul. Sądowej 3 oraz towarzyszące roboty budowlane.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowa ARTMED J. Sienkiewicz, A. Kęsy Spółka Jawna, ul. Św. Antoniego 18 lok. 3, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 217996,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 329401,66
Oferta z najniższą ceną: 329401,66 / Oferta z najwyższą ceną: 411591,62
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Remont drogi powiatowej nr 1043 S na odc. Brzyszów - Kusięta w km 0+100 - 1+600, gmina Mstów.
- Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych przy budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 5 ul. Juliusza Słowackiego 35 w Częstochowie
- Remont drogi powiatowej nr 1040 S na odc. Małusy - Kobyłczyce w km 9+460 - 10+005, gmina Mstów.
- Świadczenie usług szkoleniowych i korepetycji na potrzeby realizacji projektu pn. "Rozwiń skrzydła" - 7 części
- Przebudowa pochylni dla osób z niepełnosprawnościami wraz z przebudową schodów wejścia głównego i wymianą drzwi wejścia głównego budynku WZOZ nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą w Częstochowie.
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego (sprzedaż oraz dystrybucja) do Biur Powiatowych Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR z siedzibami w Żywcu, Międzyświeciu oraz Raciborzu
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych przy budynku Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SP ZOZ w Białymstoku
- Wymiana posadzki w holu budynku Sądu przy ul. Nowej 29 oraz naprawa rys i spękań ścian, sklepień i stropów, osuszanie zawilg. ścian i piwnic wraz z mal. wszystkich pom. biurowych, sal rozpraw i in.
- "Dokończenie inwestycji pn. "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Sienkiewicza 63 oraz zagosp. terenu z infrastrukturą techniczną i małą architekturą"
- Dostosowanie Szkoły Podstawowej nr 3 im. I. Łukasiewicza w Środzie Wielkopolskiej do potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami w zakresie budowy windy.
- Roboty budowlane polegające na montażu windy platformowej oraz montażu dwóch platform schodowych w budynku Teatru w ramach zadania pn. "Winda osobowa dla widzów wraz z platformami ruchomymi"
- Poprawa dostępności budynków Urzędu Miasta, Przedszkola Nr 3 oraz trybuny przy Stadionie Miejskim w Tarnobrzegu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.