To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-01
Ogłoszenie nr 17608 - 2017 z dnia 2017-02-01 r.
Suwałki: Dostawa znaków i tablic drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 369754-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 372668-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach, krajowy numer identyfikacyjny
20066207700000, ul.
ul. Sejneńska
84,
16400
Suwałki, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
87 566 78 55, faks
87 565 99 26, e-mail
przetargi@zdiz.suwalki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdiz.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa znaków i tablic drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/271-15/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa znaków i tablic drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi Formularz cenowy załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wymienione w kosztorysie ofertowym ilości znaków oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega możliwość zamówienia mniejszej ilości znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego niż podane ilości szacunkowe. Zamawiający dopuszcza możliwość wzajemnej zamiany ilościowej w ramach wymienionych ilości znaków oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego do wartości złożonej przez Wykonawcę oferty. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Specyfikacji Technicznej stanowiącej Załącznik nr 9 do SIWZ. 5. Wszystkie dostarczone wyroby winne być opakowane w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem w czasie transportu do siedziby Zamawiającego. Każdy dostarczony znak drogowy oraz każda konstrukcja wsporcza musi posiadać tabliczkę znamionową zawierającą: a. numer i datę normy; b. datę produkcji; c. klasy istotnych właściwości wyrobu; d. nazwę, znak handlowy i inne oznaczenia identyfikujące producenta lub dostawcę jeśli nie jest producentem; e. znak budowlany "B" i "CE"; f. numer aprobaty technicznej IBDiM; g. numer certyfikatu zgodności i numer jednostki certyfikującej; h. znak Zamawiającego "ZDIZ w Suwałkach" wykonany z folii I generacji, przy zachowaniu poniższych warunków: 1) oznakowania winny być wykonane w sposób trwały, wyraźny i czytelny z normalnej odległości widzenia; 2) całkowita powierzchnia naklejki nie powinna przekraczać 30,0 cm2; 3) czytelność i trwałość cechy na tylnej stronie tarczy znaku nie powinna być niższa od wymaganej trwałości znaku; 4) naklejkę należy wykonać z folii nieodblaskowej. 6. Ceny ofertowe obejmują transport do siedziby Zamawiającego. 7. Ceny ofertowe poszczególnych znaków obejmują komplet mocowań, tj. obejmy, śruby, podkładki, zaślepki na otwory montażowe. 8. Ceny ofertowe urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego np. progu zwalniającego, obejmują komplet mocowań tj. np. w przypadku progu - kołki, śruby, podkładki, zaślepki na otwory montażowe. 9. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w terminie do 14 dni od dnia pisemnego (przesłanego mail-em lub fax-em) zamówienia Zamawiającego. 10. Wykonawca udzieli: a) 7 - letniej gwarancji dla tablic z folii I generacji, b) 10 - letniej gwarancji dla tablic z folii II generacji, c) rocznej gwarancji dla urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, licząc od dnia protokolarnego ich odbioru przez Zamawiającego. 11. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za równoważne uznane będą rozwiązania przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określony Specyfikacji Technicznej, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w Specyfikacji Technicznej. 12. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. 13. Wykonawca zapewni w ramach zamówienia dostawę i wyładunek zamówionego asortymentu. Dostarczenie i wyładunek w miejscu przeznaczenia mogą odbywać się tylko w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku) w godzinach 8:00-14:00, w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca przed każdą dostawą poinformuje telefonicznie Zamawiającego o terminie dostawy zamawianego asortymentu. Informacja telefoniczna o terminie dostawy powinna być przekazana Zamawiającemu z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem. 14. Dostawy zakwestionowane pod względem jakości zostaną pozostawione do dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wadliwego materiału z placu składowego Zamawiającego na własny koszt i dostarczenia znaków wolnych od wad w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 15. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik nr 10 do SIWZ. 16. Tabliczkę z nazwą ulicy z folii II generacji z obramowaniem aluminiowym należy wykonać wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 13 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
34992200-9
Dodatkowe kody CPV:
34922100-7,
34996000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT261420.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 265031.79 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Budowa ul. Lazurowej w Suwałkach
- Zagospodarowanie skweru położonego u zbiegu ul. Gen. Z. Podhorskiego i ul. Grabowej w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk (etap I)
- Przebudowa odcinków dróg powiatowych w miejscowości Kaletnik, Gmina Szypliszki
- Dostawa implantów mocujących stawu kolanowego i biodrowego z udostępnieniem instrumentarium
- Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1129B Wiżajny - Ejszeryszki - Rutka Tartak, Gmina Wiżajny
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w pasie drogowym ul.Utrata od ul.Waryńskiego do ul.Łąkowej wraz z doświetleniem przejść dla pieszych i przejazdów dla rowerów w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.