eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiTermomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wlkp. - Miejskie Przedszkole Integracyjne Nr 9



Ogłoszenie z dnia 2016-08-08

Gorzów Wielkopolski: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wlkp. - Miejskie Przedszkole Integracyjne Nr 9
Numer ogłoszenia: 176093 - 2016; data zamieszczenia: 08.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 99819 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp., ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, faks 095 7355612.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wlkp. - Miejskie Przedszkole Integracyjne Nr 9.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji Miejskiego Przedszkola Integracyjnego Nr 9 w Gorzowie Wlkp. w trybie: ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ polegające na: 1)opracowaniu niezbędnej dokumentacji projektowej dla termomodernizacji obiektu - Miejskiego Przedszkola Integracyjnego Nr 9 przy ul. Widok 25 w Gorzowie Wlkp. wysokość obiektu 8 m, powierzchnia zabudowy - 584 m2, kubatura - 4.410,1 m3, prowadzonej bez konieczności wnioskowania o pozwolenie na budowę i bez konieczności zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z Obwieszczenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego) w szczególności: a. planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonania, b.projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami. W związku z faktem przyjęcia przez Zamawiającego zasady wynagrodzenia ryczałtowego Zamawiający nie dołącza przedmiaru robót. 2)wykonaniu robót budowlanych na obiekcie czynnym - termomodernizacji budynku Miejskiego Przedszkola Integracyjnego nr 9 polegających w szczególności na: a. ociepleniu ścian zewnętrznych, b.ociepleniu stropodachu, c.ociepleniu stropu piwnicy, d. wymianie częściowej okien (2 sztuki), e.modernizacji systemu c.o. i c.w.u f.wymianie istniejących opraw oświetlenia na energooszczędne typu LED Wymagania Zamawiającego względem wymiany oświetlenia. I.Stan istniejący W budynku oświetlenie oparte jest o źródła światła typu: świetlówkowe ( natynkowe, rastrowe) oraz żarowe. Wymiana opraw przyczyni się do zmniejszenia zużycia energii elektrycznej. Obecna zainstalowana moc dla urządzeń oświetleniowych wynosi 9,29 kW. II.Zakres wymiany W ramach prac budowlanych mających na celu wymianę opraw oświetleniowych należy: a)Istniejące oprawy podlegające wymianie zdemontować; oprawy przekazać inwestorowi w stanie nieuszkodzonym; oprawy nie nadające się do dalszej eksploatacji (uszkodzone, popękane) zdać do utylizacji; b) W ich miejsce zabudować nowe oprawy oświetleniowe (bez lamp rastrowych) spełniające wymogi norm. Wykaz pomieszczeń z ilością lamp - Załącznik do Umowy; c) W miarę możliwości oprawy mocować w tych samych miejscach (oświetlenie świetlówkowe rastrowe nie podlegaja wymianie) w ten sposób aby wykorzystywać istniejące wpusty prądowe; w przypadkach braku zachowania niniejszej zasady, należy wykonać mostki od wypustu do oprawy za pomocą przewodów o takim samym typie i przekroju co przewód istniejący, układając go w listwach elektroinstalacyjnych; miejsca połączeń wykonać w izolacji nie gorszej niż obecna; d) Montaż opraw należy wykonać zgodnie z zaleceniami producenta; e)Zasilanie opraw wraz z włączniki i sterowanie oświetleniem pozostaje bez zmian; f) W pomieszczeniach w których nie są spełnione normy oświetlenia, należy tak dobrać moce świetlówek LED aby je dostosować do wymaganych norm; g)Oprawy w miejscach wilgotnych muszą posiadać współczynnik IP66; h)Po wykonaniu ww. zakresy robót, pomieszczenia przywrócić do stanu pierwotnego; i)Zamawiający wymaga aby żywotność opraw oświetleniowych była nie krótsza niż 60 miesięcy. g.montażu budek/skrzynek lęgowych dla ptaków większych typu D (zakłada się 2 budki lęgowe) - podstawowe typy skrzynek i ich wymiary określone zostały w Części III SIWZ Wytyczne dla Wykonawców. Podstawą do wykonania robót budowlanych dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia opisanego w pkt. 1A ppkt 2) jest Program Funkcjonalno - Użytkowy oraz opracowana przez Wykonawcę Dokumentacja projektowa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.21.00.00 - Doradcze usługi architektoniczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie przewidziane do realizacji z dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogólnobudowlany TADBUD Józef Żybura, Chwalęcice, ul. Lotniskowa 8, 66-415 Kłodawa, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 806934,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 766413,00

  • Oferta z najniższą ceną: 766413,00 / Oferta z najwyższą ceną: 766413,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.