eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gidle › Przebudowa chodnika na odcinku 380m przy ulicy Kartuzkiej w Gidlach, pow. radomszczański, woj. łódzkie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-02

Gidle: Przebudowa chodnika na odcinku 380m przy ulicy Kartuzkiej w Gidlach, pow. radomszczański, woj. łódzkie
Numer ogłoszenia: 176106 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gidle , ul. Pławińska 22, 97-540 Gidle, tel. 034 3272027, faks 034 3272111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gidle.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa chodnika na odcinku 380m przy ulicy Kartuzkiej w Gidlach, pow. radomszczański, woj. łódzkie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy chodnika przy ulicy Kartuzkiej (w pasie drogi powiatowej nr: 3903E) w Gidlach na odcinku o długości 380m polegającego na wymianie istniejącej nawierzchni z płyt betonowych na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej wraz z wjazdami oraz wymianą krawężników i wykonaniem obrzeża po obu stronach chodnika. Zakres robót obejmuje m.in.: - rozebranie istniejącego chodnika z płyt betonowych wraz z krawężnikiem; - ułożenie krawężników betonowych o wym. 15x30cm na podsypce piaskowej wraz z wykonaniem ławy betonowej pod krawężnik; - ułożenie obrzeży betonowych o wym. 20x6cm po obu stronach chodnika; - mechaniczne zagęszczenie warstwy odsączającej - grubość po zagęszczeniu 10cm (wjazdy) oraz 15 cm (chodnik); - ułożenie kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm (chodnik) i 8 cm (wjazdy) na podsypce cementowo-piaskowej; - regulacja pionowa studzienek wodociągowych, kanalizacyjnych i telefonicznych (30 szt.); - humusowanie na powierzchni 226m2. Szczegółowy zakres prac zawiera przedmiar robót. UWAGA!!! Materiały w postaci: kostka brukowa, obrzeża, krawężniki zapewnia Zamawiający - nie należy ich uwzględniać w cenie oferty, jak również dostawy tych materiałów na plac budowy. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie niżej podanych warunków: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, z 2008r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420, Nr 227, poz. 1505, z 2009r. Nr 19, poz. 101). 2. Udokumentują, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu. Za roboty takie uznane zostaną prace polegające na wykonaniu lub remoncie nawierzchni chodników z kostki betonowej o powierzchni m.in. 600m2 i wartości nie mniejszej niż 80.000,00zł brutto. 3. Dysponują, lub będą dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalności drogowej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wymaganych przez zamawiającego metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w niniejszym postępowaniu przetargowym wykonawcy skladają następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje. 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5) Dokument stwierdzający posiadanie przez osobę wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy wymaganych uprawnień budowlanych w specjalności drogowej. 6) Aktualne zaświadczenie o przynależności osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika budowy do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione pkt 1, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie) podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników oraz zawierające co najmniej: - wskazanie postępowania, którego dotyczy; - wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazw z określeniem adresu siedziby; - wskazanie ustanowionego Wykonawcy-pełnomocnika oraz zakres jego umocowania;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gidle.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w wersji elektronicznej ze strony: www.bip.gidle.pl lub w wersji papierowej w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy w Gidlach, ul. Pławińska 22, 97-540 Gidle, pokój nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Gidlach, ul. Pławińska 22, 97-540 Gidle, pokój nr 9 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 22.07.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.