eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrzepicePrzebudowa Rynku w Krzepicach jako element programu rewitalizacji staromiejskiej części miasta - etap I .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-30

Krzepice: Przebudowa Rynku w Krzepicach jako element programu rewitalizacji staromiejskiej części miasta - etap I .
Numer ogłoszenia: 176131 - 2008; data zamieszczenia: 30.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzepice, ul. Częstochowska 13, 42-160 Krzepice, woj. śląskie, tel. 034 3175172, fax 034 3175172.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzepice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Rynku w Krzepicach jako element programu rewitalizacji staromiejskiej części miasta - etap I ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa Rynku w Krzepicach jako element programu rewitalizacji staromiejskiej części miasta - etap I. Zakres prac zgodnie z projektem budowlanym obejmuje kompleksową przebudowę nawierzchni, zieleni i odwodnienia Rynku w Krzepicach oraz budowę fontanny. Pełen zakres inwestycji wymaga zachowania kolejności wykonywania robót: prace rozbiórkowe, korekta lokalizacji i zasilania istniejącego oświetlenia, wycinka drzew przeznaczonych do likwidacji, przyłącza oraz pomieszczenie techniczne fontanny, nowe nasadzenie zieleni, przyłącza dla ogródków gastronomicznych, budowa schodów terenowych, prace nawierzchniowe - korytowanie, nowe ukształtowanie terenu, prace brukarskie i budowlano montażowe fontanny. Obszar na którym będą realizowane roboty budowlane objęty jest strefą konserwatorską. W związku z tym przy robotach ziemnych wymagany jest nadzór archeologiczny. Szczegółowy opis robót przedmiotu zamówienia zawierają : a/ dokumentacja projektowa - do wglądu w siedzibie Zamawiającego pok. nr 9 oraz na stronie internetowej jako załącznik do SIWZ. b/ specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - do wglądu w siedzibie Zamawiającego pok. nr 9 oraz na stronie internetowej jako załącznik do SIWZ. Przedmiar robót (załącznik do SIWZ ) - stanowi dokument o charakterze wyłącznie informacyjnym i pomocniczym, z którego Wykonawca może, ale nie musi skorzystać.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.23.32.62 - Strefy ruchu pieszego Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.62 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym przed terminem złożenia ofert do dnia 21.08.2008 r. godz. 10.30. w wysokości - 25.000 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy : Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych . 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem. 2. Udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dróg, chodników, ciągów pieszych, parkingów lub placów publicznych wykonanych z kostki brukowej ( betonowej lub kamiennej ) na powierzchni 5.000 m2. 3. Dysponują osobami: kierownik budowy (uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej); osoba z uprawnieniami w specjalności sieci elektryczne, osoba z uprawnieniami w specjalności instalacje wodn.- kan. 4. Posiadają środki własne lub zdolność kredytową wysokości 1.000.000 PLN . 5. Posiadają polisę ubezpieczeniową OC lub inny dokument ubezpieczenia o (wartości min. 500.000 PLN) . 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: (spełnia - nie spełnia)w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w pkt. X specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz oceny ofert, oferta musi zawierać następujące dokumenty : 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ) zał. nr 2/. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz potwierdzający wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania - dróg,chodników, ciągów pieszych, parkingów lub placów publicznych wykonanych z kostki brukowej( betonowej lub kamiennej) na powierzchni 5.000 m2., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem zakresu, wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania i zamawiającego oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie / referencje/- zał. nr 3. 4.Wykaz, zawierający imię i nazwisko osób, które będą sprawować funkcje kierownika budowy wraz z jej uprawnieniami budowlanymi do kierowani robotami budowlanymi w specjalności drogowej, osoba z uprawnieniami w specjalności sieci elektryczne i osoba z uprawnieniami w specjalności wod.-kan, wraz z zaświadczeniami z właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzające przynależność tych osób do Izby wg. - zał. nr 4. 5.Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 6.Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej /należy dołączyć dowód dokonania opłaty należnych składek, z którego wynika że są one opłacone na dzień składania ofert / . 7.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofer. 9.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 10.Zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Dla potwierdzenia spełnienia warunków wymienionych w pkt. IX Wykonawcy składający ofertę wspólną mogą złożyć dokumenty wspólne lub wystarczy złożenie tego (-ch) dokumentów przez tego(-ch) Wykonawcę(ów), który(-rzy) spełniają postawiony warunek dot. warunków wymienionych w pkt. IX ppkt. 2-5 Pozostałe warunki wymienione w pkt. IX w przypadku składania oferty wspólnej muszą być potwierdzone dokumentami złożonymi przez każdego z Wykonawców . Wykonawca/y mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U.Nr 87, poz. 605). II.Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1.Formularz ofertowy / zał. Nr 1 /. 2.Harmonogram rzeczowo - finansowy - zał. Nr 7. 3.Kosztorys ofertowy . UWAGA: Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy jest jedynie dokumentem, który będzie wykorzystany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, a więc w sytuacji uregulowanej w § 11. wzoru umowy. Kosztorys ofertowy nie będzie miał zastosowania na etapie oceny ofert. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium . 5. Wykaz podmiotów /podwykonawców/ którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - zał. nr 5.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzepice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Krzepicach, ul. Częstochowska nr 13, 42-169 Krzepice. Koszt SIWZ 40 zł po wcześniejszej wpłacie na konto Zamawiającego - Nr 36 8250 0003 2100 0000 0042 0001.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Krzepicach, ul. Częstochowska Nr 13 , sekretariat pok. nr 3, 42-160 Krzepice..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.