Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-30
Gołdap: na wykonanie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji Sieć
wodociągowa Marcinowo-Osowo oraz Sieć wodociągowa Wronki- Jabłońskie-Skocze-Juchnajcie-Sokoły-Jany-Rożyńsk Mały .
Numer ogłoszenia: 176148 - 2008; data zamieszczenia: 30.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, fax 087 6150800.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na wykonanie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji Sieć wodociągowa Marcinowo-Osowo oraz Sieć wodociągowa Wronki- Jabłońskie-Skocze-Juchnajcie-Sokoły-Jany-Rożyńsk Mały ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1Opis przedmiotu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z definicją określoną Prawem Budowlanym (Rozdział 3 art. 25, 26 i 27) oraz reprezentować będzie Inwestora w trakcie realizacji projektu którego postępowanie dotyczy. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru w skład podstawowych obowiązków wchodzą: a) na etapie prowadzenia robót budowlano - montażowych: prowadzenie ogólnego nadzoru nad realizacją robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem robót; stałe uczestniczenie w naradach technicznych problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego; wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych po uprzedniej konsultacji z zamawiającym; podejmowanie wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu; prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z prawem budowlanym; stałe konsultowanie i fachowe doradzanie na rzecz Inwestora Bezpośredniego; prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją, opracowywanie dokumentów rozliczeniowych, sprawozdań i innych dokumentów wymaganych przy realizacji inwestycji dotowanych z budżetu państwa i funduszy strukturalnych ; współpraca z Inwestorem Bezpośrednim, jednostką projektową i wykonawczą w okresie realizacji inwestycji; podejmowanie czynności mających na celu ochronę interesów Inwestora; pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie; sprawowanie nadzoru nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z Prawem Budowlanym (Rozdział 3 art. 25, 26, 27) oraz zasadami działania inspektora nadzoru, a w szczególności: kontrola jakości wykonanych prac budowlano - montażowych zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno - budowlanymi oraz zasadami bezpieczeństwa w toku budowy; sprawdzanie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości wyników badań) dotyczących materiałów i urządzeń; kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania i wyceny robót; kontrola jakości wykonanych prac; sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowywanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu bądź rzeczoznawców; ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego wszystkich niezbędnych branż, posiadających uprawnienia i doświadczenie w nadzorowaniu inwestycji; bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z projektantami, wykonawcą, dostawcami usług i towarów oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur; bieżące informowanie Inwestora o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji; zorganizowanie i dokonanie przy współudziale Inwestora odbiorów częściowych i końcowego oraz protokolarne przekazanie Inwestorowi zrealizowanego zakresu inwestycji; sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez wykonawcę za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy; opracowanie końcowego rozliczenia prac budowlano - instalacyjnych oraz inwestycji wystawienia dowodów PT w terminie 30 dni od daty końcowego odbioru oraz przedłożenie Inwestorowi oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę ewentualnych usterek stwierdzonych przy odbiorze; b) po zakończeniu robót budowlano - montażowych: wykonanie czynności wynikających z praw i obowiązków gwarancji i rękojmi łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Inwestora do oceny jakości robót w okresie rękojmi i gwarancji; zawiadamianie wykonawców o stwierdzonych wadach w ich robotach w okresie gwarancji i rękojmi; sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych za zwłokę w usunięciu usterek stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi; sporządzenie protokółu pogwarancyjnego; uzyskanie w Starostwie Powiatowym pozwolenia na użytkowanie obiektu; Wykonawcy przed złożeniem oferty powinni zapoznać się z dokumentacją dostępną w Urzędzie Miejskim w Gołdapi, Pl. Zwycięstwa 14. Dokumentacja techniczna - projektowa, która jest w posiadaniu Zamawiającego i będzie udostępniona (wypożyczana) Wykonawcom bezpłatnie do sporządzenia oferty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu jej wypożyczenia. Jednocześnie informujemy, że wersja elektroniczna dokumentacji technicznej została zamieszczona na stronie internetowej www.goldap.pl (przetarg nieograniczony dotycz¹cy robót bud. Sieć wodociągowa Wronki- Jabłońskie-Skocze-Juchnajcie-Sokoły-Jany-Rożyńsk Mały oraz Sieć wodociągowa Marcinowo-Osowo długośc sieci to 47 103 mb Planowany termin zakończenia prac to kwiecień 2009 r
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 300.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 1520 ,-zł (słownie: jeden tysiąc pięćset dwadzieścia złotych). - Wadium może być wnoszone w: a) pieniądzu; b)poręczeniach bankowych; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w formie przelewu na konto Zamawiającego: PKO BP S.A. O/ EŁK 89 1020 4724 0000 3602 0007 6463 Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczona z dalszego postępowania. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b)który został wykluczony z postępowania, c)którego oferta została odrzucona, Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Wycofanie oferty po upływie terminu składania ofert powoduje utratę wadium. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: a)upłyną termin związania ofertą; b)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy; c)unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłyną termin do ich wnoszenia. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania wniosku o zwrot wadium jest równoznaczna ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 8.2.Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający nie żąda wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1. Opis warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawców W przetargu mogą brać udział wykonawcy którzy spełniają następujące warunki. 2.1.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy 2.1.2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. 2.1.3. Udzielenia zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji 2.1.4Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi niezbędnych do realizacji zamówienia, 2.1.5Zrealizują zamówienie w okresie trwania inwestycji (tj około 300 dni) (Rozdział III pkt. 4 SIWZ) 2.1.6 Przedstawią załączniki, oświadczenia i dokumenty zgodnie z Rozdziałem III pkt. 3.1. niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.7 Udzielą 30 dniowego terminu płatności, 2.1.8 Wniosą wadium w wysokości określonej w Rozdziale III pkt. 8, ppkt. 8.1. SIWZ. 2.1.9 Udokumentują posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności 2.1.10 Posiadają uprawnienia budowlane do wykonania prac w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia z branży sanitarnej oraz pełnienia funkcji inspektora nadzoru. 2.1.11Udokumentują wykonanie nadzoru na minimum 2 zadaniach odpowiadających swoim rodzajem
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 3.1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 3.1.1 Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) 3.1.2 Oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 2). 3.1.3Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem składania ofert) 3.1.4wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, przedstawiony na załączniku nr 3 , (dotyczy osób określonych w pkt. 3.1.5. i 3.1.6.) 3.1.5Uprawnienia budowlane z branży sanitarnej oraz do pełnienia inspektora nadzoru 3.1.6Zaświadczenie o przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 3.1.7 aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 3.1.8aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.1.9aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, tj.: aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego dotyczącą karalności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 28 października 2002 r. (Dz. U. Nr 197, poz. 1661) albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, 3.1.10Oświadczenie o zobowiązaniu do realizacji zamówienia w terminie określonym w Rozdziale III pkt. 4 niniejszej SIWZ, 3.1.11Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o akceptacji terminu związania ofertą. 3.1.12 Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o udzieleniu 30 dniowego terminu płatności. 3.1.13 Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o zobowiązaniu się Wykonawcy do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 4), 3.1.14 Dowód wniesienia wadium 3.1.15 Wykaz dokumentów stanowiących integralną część oferty. 3.1.16 Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1), że prace objęte niniejszym zamówieniem wykonamy we własnym zakresie lub w przypadku uczestnictwa podwykonawców przedstawienie informacji o ich udziale na załączniku nr 5 3.1.17 Przedstawią wykaz prac wykonanych w okresie ostatnich 2 latach wraz z referencjami. załącznik nr 6 Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goldap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi Pl. Zwycięstwa 14 19-500 Gołdap pokój nr 30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Sekretariat I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GOŁDAP
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiocie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenów niezamieszkałych należących do Gminy Gołdap
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiocie opracowania dokumentacji projektowej przebudowy ulicy Ełckiej w Gołdapi
- Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej i parkowej na terenie miasta Gołdap - rejon nr 1
- Sukcesywne dostawy paliw płynnych na potrzeby Gminy Gołdap
- Ulepszenie lokalu mieszkalnego w Dworku Myśliwskim
więcej: przetargi w Gołdapi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa skrzydła E budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Pokój - Zieleniec
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Zagospodarowanie terenu Stadionu Beskid w Andrychowie - etap I"
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Nadzór Inwestorski wielobranżowy konstrukcyjno-budowlany, sanitarny oraz elektryczny dot. zadania pn.: "Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem przy Zespole Szkół w Wołominie, ul. Legionów 85"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.