eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceRoboty remontowo-budowlane A/ roboty remontowe przybudówek hal produkcyjnych /roboty pokrywcze dachu/ B/ remont posadzek w halach produkcyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-26

Gliwice: Roboty remontowo-budowlane A/ roboty remontowe przybudówek hal produkcyjnych /roboty pokrywcze dachu/ B/ remont posadzek w halach produkcyjnych
Numer ogłoszenia: 176156 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Szkła, Ceramiki, Materiałów Ogniotrwałych i Budowlanych w Warszawie, Oddział Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach, ul. Toszecka 99, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2701801, fax 032 2701934.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imo.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo-budowlane A/ roboty remontowe przybudówek hal produkcyjnych /roboty pokrywcze dachu/ B/ remont posadzek w halach produkcyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Częśc A - roboty remontowe przybudówek hal produkcyjnych /roboty pokrywcze dachu/ Część B - remont posadzek w zespole hal Zakres 1 - drogi transportowe hal Zakres 2 - remont posadzek w hali

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium o wartości 4884,00 zł w tym: Część A: 892,00 zł (słownie osiemset dziewięćdziesiąt dwa 00/100 zł) Część B: 3992,00 zł (trzy tysiące dziewięćset dziewięćdziesiąt dwa 00/100 PLN).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Złożenie w wyznaczonym terminie oferty zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz wymogami SIWZ 2. Spełniają wrunki okreslone w art. 22 ust. 1 PzP w tym: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. -prowadzą dzialalność gospodarczą w tym zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej - nie podlegają wykjluczeniu z postępowania 3.) Posiadają niezbedną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat liczonych d terminu składania ofert co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiacym przedmiot zamówienia, potwierdzonymi stosownymi dokumentami o nalezytym ich wykonaniu. 4.) dysponuja osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną tym osobom powierzone, w tym dysponują osobami posiadającymi uprawnienie do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz legitymującymi się przynaleznościa do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa / kierownik robot/ 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadaja ważną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzjący, że wykonawa jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - wysokość ubezpieczenia na sumę gwarancyjną min. 200 000,00 z terminem ważności polisy n aokres obowiązywania umowy. 6. udziela gwarancji w pełnym zakresie na wykonane roboty od daty bezusterkowego końcowego odbioru robót na okres nie krótszy niż 5 lat.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oferta cenowa 2. Opis - specyfikacja techniczna przedmiotu umowy w tym: a) charakterystyka zaproponowanych materiałów. Wykonawca przedstawi dokumenty uwiarygadniające te materiały b) informacja o warunkach gwarancji 3. Kosztorys ofertowy uproszczony 4. Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót z terminem rozpoczęcia robót i zakończenia - odbioru 5. Informacja o podwykonawcach 6. Oświadczenie, ze nie podlega wykluczeniu z postepowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 oraz spelnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy PZP 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzialalnosci gospodarczej 8. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - wysokośc ubezpieczenia na sumę gwarancyjną min. 200 000,00 PLN 9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót odpowiadajacych swoim zakresem i wartością co do przedmiotu zamówienia a jeżeli okres prowadzenia dzialalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru oraz dokumentów potwierdzjących, że roboty te zostały wykonane z nalezyta starannością 10. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbednych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, potwierdzonych dokumentami że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia ze wskazaniem na kierownika robot 11. Dowód wpłaty wadium 12. Pełnomocnictwo - dołączyć w razie ustanowienia pełnomocnika 13. Parafowany projekt umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imo.gliwice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Siedzibie Zamawiającego pok. 205.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego pok. 137.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: roboty remontowe przybudówek hal produkcyjnych / roboty pokrywcze dachu/.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty rozbiórkowe remonowe w obszarze dachu dotyczą: -wymiany zuzytych obróbek blacharskich, w tym rynien, rur spustowych, koszy zlewnych, obróbek kominów, ogniomurów. - montaż dodatkowej rury spustowej i kosza zlewnego - remont ogniomuru w obrębie styku z przekryciem blacha trapezowa - remont pokrycia, polegającym na naprawie istniejącej powłoki, zagruntowaniu i pokryciu nową warstwą papy termozgrzewalnej - demaontaż dolnego stalowego okna, wymurowaniuścianki w miejscu zdemontowanego okna, wykonanie tynków i powłok malarskich -montaż i demontaż instalacji odgromowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont posadzek w halach produkcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty rozbiórkowe polegające na rozbiciu istniejącej płyty betonowej przy pomocy młotów pneumatycznych ręcznych z pozostawienieniem nienaruszonej warstwy chudego betonu w tych miejscach gdzie ona występuje..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.