eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczWykonanie robót budowlanych remontowych w kuchni paszowej Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku Nr postępowania19/UZP/PT/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-26

Bydgoszcz: Wykonanie robót budowlanych remontowych w kuchni paszowej Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku Nr postępowania: 19/UZP/PT/2007
Numer ogłoszenia: 176188 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Leśny Park Kultury i Wypoczynku MYŚLĘCINEK Sp. z o.o. w Bydgoszczy, ul. Gdańska 173-175, 85-674 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3280009, fax 052 3280024.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego z ograniczoną odpowiedzialnością.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych remontowych w kuchni paszowej Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku Nr postępowania: 19/UZP/PT/2007.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych remontowych w budynku kuchni paszowej Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku obejmujących: prace budowlane wewnątrz pomieszczeń; wymiana stolarki okiennej; wymiana stolarki drzwiowej; docieplenie budynku styropianem; wymiana instalacji elektrycznej; wymiana instalacji sanitarnych, wykonanie wewnętrznej instalacji wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej, instalacji centralnego ogrzewania Opis budynku: Parterowy budynek gospodarczy, wolnostojący, niepodpiwniczony. Budynek przeznaczony jest do przygotowywania karmy dla zwierząt Ogrodu Fauny Polskiej. Budynek położony jest w Bydgoszczy na terenie LEŚNEGO PARKU KULTURY IWYPOCZYNKU przy ul. Gdańskiej 173 na działce nr 6/2. Powierzchnia użytkowa: 105 m2 (średnia wysokość pomieszczeń: 3,22m).Powierzchnia zabudowy: 129 m2 Kubatura: 448m3 Długość 15,14 m; Szerokość 9,24 m; Wysokość max: 3,92 m. Założenia szczegółowe odnośnie wykonania powyższych robót budowlanych znajdują się w załączonym projekcie budowlanym, przedmiarze robót i specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.23.00 - Betonowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.00 - Betonowanie Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.45.41.00 - Odnawianie Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.41.00 - Odnawianie .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Składając ofertę, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1500 zł (słownie: tysiąc_pięćset złotych 00/100) do dnia 15.11.07 r. do godz. 9.00. Wykonawca wnosi wadium wyłącznie w niżej wymienionych dopuszczonych przez Zamawiającego formach wniesienia, tj. w: - w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego : BANK POCZTOWY S.A I Oddział Bydgoszcz 1413201117 2032 2281 2000 0004 (za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu uważa się wpływ kwoty wadium do dnia 15.11.07 r. do godz. 9.00 na rachunek zamawiającego) - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie innej niż pieniężnej wymagane są w formie oryginału.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku dopuszczonych przez Zamawiającego formach jego wniesienia. Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z art.46. ustawy Prawo zamówień publicznych..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania czynności i działalności obejmującej przedmiot zamówienia b) udzielą minimum 3-letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu, tj. analizy prowadzącej do konstatacji, że dany podmiot - wykonawca zamówienia albo nadaje się do wykonania przedmiotowego zamówienia albo też nie, bez podziału na wykonawców spełniających wymogi Zamawiającego lepiej lub gorzej. Ocena, czy wykonawca spełnia postawione mu warunki (podmiotowe i przedmiotowe) będzie dokonana w oparciu o dokumenty określone w pkt. 5.1.1 siwz. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego z warunków określonych podmiotowo (i przedmiotowo) w tym progowo - skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z udziału w postępowaniu.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny-e odpis-y z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli o udzielenie zamówienia wspólnie ubiega się kilku wykonawców - formularz ofertowy (zał. 1 do SIWZ) sporządzony na zasadach określonych w pkt. 9 niniejszej SIWZ wraz załącznikami 1-8 - oświadczenie-a wykonawcy-ów o spełnianiu warunków określonych w art. 22 (zał. 2 do SIWZ) ust. 1 uPzp (przy czym oświadczenie to może w imieniu każdego z wykonawców -np. członków konsorcjum - wspólników spółki cywilnej- złożyć pełnomocnik, jeżeli został do tego umocowany, ale jeżeli przedstawi wraz z ofertą oświadczenie-a wykonawcy/ów, złożone zgodnie z obowiązującymi go zasadami reprezentacji, obie formy spełniają wymagania określone przez uPzp), - zaakceptowany na każdej stronie przez Wykonawcę projekt umowy (zał. 3 do SIWZ) - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg. wzoru wykonawcy). - referencje potwierdzające, że roboty budowlane wymienione w ww. wykazie zostały wykonane należycie (wg. wzoru wykonawcy). - wypełniony formularz -wykaz części zamówienia przewidzianych do realizacji przez podwykonawców - Załącznik nr 4 Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków udziału oraz inne dokumenty, mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lpkiw.bydgoszcz.com

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Leśny Park Kultury i Wypoczynku Myślęcinek Sp. z o.o. w Bydgoszczy, ul. Gdańska 173-175 85-674 Bydgoszcz.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku Myślęcinek Sp. z o.o. w Bydgoszczy, ul. Gdańska 173-175 85-674 Bydgoszcz do dnia 15.11.07.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.