To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-14
Krotoszyn: Wykonanie robót uzupełniających dla zadania pn.: Rewitalizacja centrum miasta Krotoszyna
Numer ogłoszenia: 176189 - 2014; data zamieszczenia: 14.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172543 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Krotoszyn, ul. Hugona Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 62 7227454, 62 722 74 34, faks 62 594 05 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót uzupełniających dla zadania pn.: Rewitalizacja centrum miasta Krotoszyna.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Ułożenie dodatkowych kabli energetycznych w gruncie w ilości 1274,0 m 2. Wykonanie opaski granitowej przy parkingu na Małym Rynku z trzech rzędów kostki granitowej w ilości 33,60m2 3. Kanalizacja sanitarna - Rynek i Plac Jana Pawła II - 47,0 + 22,0 = 69,0 m, kanalizacja deszczowa - Rynek, Plac Jana Pawła II i ul. Klasztorna 8,0 + 39,0 m = 47,0 m, przyłącza sanitarne - Plac Jana Pawła II - 16,0 m, przyłącza deszczowe - Rynek i Plac Jana Pawła II - 89,0 m.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GM SNADNA WITKOWSKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GM SNADNA WITKOWSKA SPÓŁKA JAWNA
- Gembiak-Mikstacki sp.j., Transportowa 3, 63-700 Krotoszyn, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 141500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 173541,18
Oferta z najniższą ceną: 173541,18 / Oferta z najwyższą ceną: 173541,18
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
1. Konieczność zasilania w energię elektryczną punktów gastronomicznych, ławek multimedialnych, panela informatycznego, pomp do podlewania trawników, kiosku parkingowego i blokad wjazdowych, prace należy wykonać przed wykonaniem podbudowy i nawierzchni placów i ciągów komunikacyjnych. 2. Wykonanie prac jest niezbędne do prawidłowego korzystania z miejsc postojowych oraz poprawia swobodę dla osób korzystających z parkingu. 3. Należy zwiększyć długości wybudowanych kolektorów z uwagi na konieczność wykonania dodatkowych przyłączy sanitarnych i deszczowych nie ujętych w zakresie podstawowym, a wynikłych w trakcie realizacji robót oraz ze złożonych wniosków mieszkańców Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Konieczność wykonania w/w robót wynika z protokołu konieczności z dnia 18.06.2014r.
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Dostawa materiałów opatrunkowych i siatek chirurgicznych dla SPZOZ w Krotoszynie
- Okresowa konserwacja sprzętu medycznego dla SPZOZ w Krotoszynie
- Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz wykonanie usług z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD - CZ. I PROJEKTU
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu zielonego w s. Domasław poprzez budowę placu zabaw, siłowni zewnętrznej, boiska wielofunkcyjnego wraz z oświetleniem, elementów małej architektury oraz ciągów komunikacyjnych
- Budowa tężni solankowej w miejscowości Czerniejewo
- Wykonanie robót budowlanych dla realizacji zadania pn: "Budowa kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Syców"
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Czwarty - etap II"
- Budowa obiektów: budynku edukacyjno-warsztatowego oraz budynku wystawienniczego
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Pierwszy - etap II"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.