eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DęblinPrzedłużenie badań dozorowych cystern paliwowych oraz usługa w zakresie naprawy i konserwacji zbiorników paliwowych, przygotowanie i przeprowadzenie rewizji zewnętrznej zbiorników paliwowych - Nr 26/12/N

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-28

Dęblin: Przedłużenie badań dozorowych cystern paliwowych oraz usługa w zakresie naprawy i konserwacji zbiorników paliwowych, przygotowanie i przeprowadzenie rewizji zewnętrznej zbiorników paliwowych - Nr 26/12/N
Numer ogłoszenia: 176190 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4219 , 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 0-81 5519510, 5517818, faks 0-81 5519536.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedłużenie badań dozorowych cystern paliwowych oraz usługa w zakresie naprawy i konserwacji zbiorników paliwowych, przygotowanie i przeprowadzenie rewizji zewnętrznej zbiorników paliwowych - Nr 26/12/N.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zadanie I - Przedłużenie badań dozorowych cystern paliwowych 1. Są to usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów wojskowych, obejmujące przygotowanie i przeprowadzenie badań dozorowych cystern paliwowych w obecności przedstawiciela Wojskowego Dozoru Technicznego na sprzęcie do przewozu i dystrybucji paliw płynnych w tym cysternach paliwowych typu: CD-7,5B; CND-33; ND-27; CD-5; CD-5W; CD-5WK; CP-4. Przedmiotem zamówienia jest także usunięcie ewentualnie stwierdzonych usterek podczas wykonywania badań dozorowych oraz otrzymanie decyzji WDT przedłużającej zgodę na eksploatację w/w cystern paliwowych. 2. Szczegółowy zakres prac jakie należy wykonać przy poszczególnych typach sprzętu oraz terminy ich wykonania przedstawia TABELA 1: HARMONOGRAM WYKONANIA BADAŃ DOZOROWYCH CYSTERN PALIWOWYCH Lp Cysterna Zakres badań Termin wykonania 2012 r. Marka Typ nr. rej. Element JW 4219 1 Naczepa Jelcz ND-33 UJ 00289 Zbiornik Rewizja Wew., Próba Szczelności 01.05 - 30.06 UE 03461 Filtr Rewizja Wewnętrzna 01.05 - 30.06 JW 4929 2 Jelcz 325 CD-7,5 B UWR 0646 Zbiornik Rewizja Zew., Próba Szczelności 01.06 - 31.07. 3 Jelcz 325 CD-7,5 B UHO 7650 Zbiornik Rewizja Zew., Próba Szczelności 01.07 - 31.08. Filtr Rewizja Zew., Rewizja Wew., Próba Szczelności 01.07 - 31.08. 4 Jelcz 325 CD-7,5 B UHO 7636 Zbiornik Rewizja Zew., Próba Szczelności 01.07 - 31.08. Filtr Rewizja Zew., Rewizja Wew. 01.07 - 31.08. 5 Jelcz 325 CD-7,5 B UHO 7649 Zbiornik Rewizja Zew., Próba Szczelności 01.09 - 31.10. Filtr Rewizja Wewnętrzna 01.09 - 31.10. 6 Jelcz 325 CD-7,5 B UHO 7694 Zbiornik Rewizja Zew., Próba Szczelności 01.07 - 31.08. Filtr Rewizja Zewnętrzna 01.07 - 31.08. 7 Jelcz 325 CD-7,5 B UHO 7692 Zbiornik Rewizja Zew., Próba Szczelności 01.07 - 31.08. Filtr Rewizja Zewnętrzna 01.07 - 31.08. 8 Jelcz 325 CD-7,5 B UHO 7637 Zbiornik Rewizja Zew., Próba Szczelności 01.07 - 31.08. Filtr Rewizja Zew., Rewizja Wew., Próba Szczelności 01.07 - 31.08. 9 Jelcz 325 CD-7,5 B UHO 7698 Zbiornik Rewizja Zew., Próba Szczelności 01.06 - 31.07. Filtr Rewizja Zewnętrzna 01.06 - 31.07. 10 Jelcz 325 CD-7,5 B UWR 2600 Zbiornik Rewizja Zew., Próba Szczelności 01.07 - 31.08. Filtr Rewizja Zew., Rewizja Wew., Próba Szczelności 01.07 - 31.08. 11 Jelcz 325 CD-7,5 B UHO 7697 Zbiornik Rewizja Zew., Próba Szczelności 01.06 - 31.07. Filtr Rewizja Zewnętrzna 01.06 - 31.07. 12 Jelcz 325 CD-7,5 B UHO 7634 Zbiornik Rewizja Zew., Próba Szczelności 01.07 - 31.08. Filtr Rewizja Zew., Rewizja Wew. 01.07 - 31.08. 13 Jelcz 325 CD-7,5 B UHO 7639 Zbiornik Rewizja Zew., Próba Szczelności 01.07 - 31.08. Filtr Rewizja Zew., Rewizja Wew. 01.07 - 31.08. 14 Naczepa Jelcz ND-27 UJ 03063 Zbiornik Rewizja Zew., Próba Szczelności 01.09 - 31.10. JW 3248 15 Star 266 CD-5 UG 02066 Zbiornik Rewizja Zew., Próba Szczelności 01.05 - 30.06 Filtr Rewizja Zew., Rewizja Wew. 01.05 - 30.06 16 Star 266 CD-5 UG 02742 Zbiornik Rewizja Zew., Rewizja Wew., Próba Szczelności 01.08 - 30.09. 17 Star 266 CD-5 UG 03030 Zbiornik Rewizja Zew., Próba Szczelności 01.08 - 30.09. 18 Star 266 CD-5W UG 03914 Zbiornik Rewizja Zew., Próba Szczelności 01.07 - 31.08. 19 Star 266 CD-5W UWR 1411 Zbiornik Rewizja Zew., Próba Szczelności 01.07 - 31.08. 20 Star 266 CD-5WK UG 00745 Zbiornik Rewizja Zew., Próba Szczelności 01.07 - 31.08. 21 Star 266 CD-5WK UG 00746 Zbiornik Rewizja Zew., Próba Szczelności 01.08 - 30.09. 22 Przyczepa CP-4 USX 7918 Zbiornik Rewizja Zew., Próba Szczelności 01.07 - 31.08. 23 Przyczepa CP-4 USX 7935 Zbiornik Rewizja Zew., Próba Szczelności 01.07 - 31.08. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania badań dozorowych w obecności Urzędnika Delegatury nr 1 Wojskowego Dozoru Technicznego w Warszawie. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania badań dozorowych cystern paliwowych określonych w załączonym wyżej harmonogramie zgodnie z wymogami WDT-UCB-MCZ/99 oraz ADR 2011-2013. 5. Usługa wykonywana będzie na zbiorniku filtra paliwa oraz zbiorniku głównym cysterny według zakresu badań wyszczególnionego w załączonym wyżej harmonogramie i obejmować będzie również usunięcie istniejących przecieków oraz usterek wynikłych w trakcie wykonywania badań dozorowych. 6. W przypadku stwierdzenia usterki/awarii podczas przeprowadzania badań dozorowych cystern, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu protokół stwierdzający oraz określający rodzaj usterki/awarii i wystąpi do Zamawiającego o zatwierdzenie kosztorysu jej usunięcia w rozbiciu na wartość roboczogodzin oraz wartość części zamiennych. Zatwierdzenie przez Zamawiającego kosztorysu napraw jest równoznaczne ze zleceniem wykonania naprawy. Po każdorazowym wykonaniu usługi naprawy Wykonawca wstawi Zamawiającemu oddzielną fakturę VAT. Za usunięcie usterki/awarii Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie według ceny brutto za 1 roboczogodzinę usługi usunięcia usterki/awarii w wysokości określonej w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik Nr 1 do siwz, z uwzględnieniem zaakceptowanej ilości godzin potrzebnych na naprawę. Za części zamienne wykorzystane do usunięcia usterki/awarii Zamawiający zapłaci według cen brutto określonych w fakturze zakupu tych części przez Wykonawcę. Wykonawca dołączy do faktury VAT za wykonanie usługi naprawy kserokopię faktury zakupu części zamiennych. Szczegółowo przedmiot zamowienia został określony w części III siwz zadanie II - Naprawa i konserwacja zbiorników paliwowych, przygotowanie i przeprowadzenie rewizji zewnętrznej zbiorników paliwowych 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie naprawy i konserwacji 39 sztuk zbiorników paliwowych oraz przygotowanie i przeprowadzenie rewizji zewnętrznej zbiorników paliwowych w obecności przedstawiciela Wojskowego Dozoru Technicznego. 2. Zakres wykonywanych usług obejmuje: - oznakowanie i zabezpieczenie terenu zgodnie z odpowiednimi przepisami bhp, ppoż. i ochrony środowiska; - oczyszczenie studzienek zbiornikowych z ewentualnych zanieczyszczeń lub skroplonej wody; - przygotowanie zbiornika do przeprowadzenia rewizji zewnętrznej przez inspektora Wojskowego Dozoru Technicznego; - odbiór oraz unieszkodliwienie ewentualnych odpadów stosownie do wymagań ustawy o odpadach Dz. U. z 2007 r. nr 39 poz. 251 ze zm Szczegółowo przedmiot zamowienia został określony w części III siwz.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.63.00.00-0, 50.51.41.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do siwz)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy: zadanie I - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali lub wykonują, co najmniej 3 trzy zamówienia polegające na wykonywaniu badań dozorowych cystern paliwowych lub wykonywaniu usług w zakresie napraw i konserwacji cystern paliwowych na kwotę co najmniej 30.000 zł brutto każde - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; zadanie II - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali lub wykonują, co najmniej 3 trzy zamówienia polegające na wykonywaniu usług w zakresie naprawy i konserwacji zbiorników paliwowych, przygotowania i przeprowadzenia rewizji zewnętrznej zbiorników paliwowych lub usług o podobnym zakresie na kwotę co najmniej 15.000 zł brutto każde - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do siwz)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do siwz)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do siwz)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli wykonawca polega na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, to w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, przedstawiając w tym celu w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji tych podmiotów 2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w części III. 4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności dokumentów zawierających oświadczenie stosuje się odpowiednio jak wyżej

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zadanie I 1. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane w zakresie dopuszczonym przez ustawę Prawo zamówień publicznych, wymagają zgodnej woli stron oraz zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, zarówno po stronie Zamawiającego jak i Wykonawcy, jeżeli zajdzie taka potrzeba - w przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy z daną osobą lub zdarzenia losowego, choroby uniemożliwiającej pełnienie powierzonych jej obowiązków. 3. Dopuszcza się przedłużenie terminu realizacji poszczególnych zadań, wynikających z harmonogramu, jeżeli z przyczyn od stron umowy niezależnych oraz niemożliwych do wcześniejszego przewidzenia, niemożliwe było wykonanie prac w terminie. Powyższe zmiany nie będą powodowały naliczenia kar umownych dla Wykonawcy oraz nie będą stanowiły podstawy do jakichkolwiek innych roszczeń majątkowych. zadanie II 1. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane w zakresie dopuszczonym przez ustawę Prawo zamówień publicznych, wymagają zgodnej woli stron oraz zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, zarówno po stronie Zamawiającego jak i Wykonawcy, jeżeli zajdzie taka potrzeba - w przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy z daną osobą lub zdarzenia losowego, choroby uniemożliwiającej pełnienie powierzonych jej obowiązków. 3. Dopuszcza się przedłużenie terminu realizacji poszczególnych zadań, wynikających z harmonogramu wykonania badań dozorowych zbiorników paliwowych, jeżeli z przyczyn od stron umowy niezależnych oraz niemożliwych do wcześniejszego przewidzenia, niemożliwe było wykonanie prac w terminie. Powyższe zmiany nie będą powodowały naliczenia kar umownych dla Wykonawcy oraz nie będą stanowiły podstawy do jakichkolwiek innych roszczeń majątkowych. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości zbiorników objętych usługą z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć, mimo dochowania należytej staranności przy ustalaniu potrzeb (np. uzyskania informacji o przeznaczeniu części zbiorników do modernizacji w bieżącym roku już po podpisaniu umowy). Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego. W przypadku konieczności zmniejszenia zamówienia zostanie to dokonane w formie pisemnej (aneksu), niezwłocznie po uzyskaniu wiadomości o wystąpieniu takich okoliczności. W takim przypadku zapłata nastąpi za usługę wykonaną w faktycznym wymiarze.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 4219, Lotnisko budynek 205, pok.4, 08-521 Dęblin lub pocztą po wpłacie 20,00 zł na konto 15101013390000972231000000. Pisemną prośbę należy przesłać łącznie z dowodem wpłaty.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Jawna pok. nr 20 Jednostki Wojskowej Nr 4219, Lotnisko bud.205, 08-521 Dęblin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie I - Przedłużenie badań dozorowych cystern paliwowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Są to usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów wojskowych, obejmujące przygotowanie i przeprowadzenie badań dozorowych cystern paliwowych w obecności przedstawiciela Wojskowego Dozoru Technicznego na sprzęcie do przewozu i dystrybucji paliw płynnych w tym cysternach paliwowych typu: CD-7,5B; CND-33; ND-27; CD-5; CD-5W; CD-5WK; CP-4. Przedmiotem zamówienia jest także usunięcie ewentualnie stwierdzonych usterek (podczas wykonywania badań dozorowych) oraz otrzymanie decyzji WDT przedłużającej zgodę na eksploatację w/w cystern paliwowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.63.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. koszt 1 roboczogodziny usługi usunięcia usterki/awarii - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie II - Naprawa i konserwacja zbiorników paliwowych, przygotowanie i przeprowadzenie rewizji zewnętrznej zbiorników paliwowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie naprawy i konserwacji 39 sztuk zbiorników paliwowych oraz przygotowanie i przeprowadzenie rewizji zewnętrznej zbiorników paliwowych w obecności przedstawiciela Wojskowego Dozoru Technicznego. 2. Zakres wykonywanych usług obejmuje: - oznakowanie i zabezpieczenie terenu zgodnie z odpowiednimi przepisami bhp, ppoż. i ochrony środowiska; - oczyszczenie studzienek zbiornikowych z ewentualnych zanieczyszczeń lub skroplonej wody; - przygotowanie zbiornika do przeprowadzenia rewizji zewnętrznej przez inspektora Wojskowego Dozoru Technicznego; - odbiór oraz unieszkodliwienie ewentualnych odpadów stosownie do wymagań ustawy o odpadach (Dz. U. z 2007 r. nr 39 poz. 251 ze zm.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.41.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.