Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-30
Wola Rębkowska: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1317W Parysów - Gózd - Borowie
w km 6+770 ÷ 7+315.
Numer ogłoszenia: 176225 - 2008; data zamieszczenia: 30.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie, ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, woj. mazowieckie, tel. 025 6822215.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgarwolin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1317W Parysów - Gózd - Borowie w km 6+770 ÷ 7+315..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1317W Parysów - Gózd - Borowie w km 6+770÷ 7+315. Roboty drogowe obejmują wykonanie oczyszczenia i skropienia istniejącej nawierzchni oraz wyrównania profilu , nawierzchni , poboczy, zjazdów na drogi boczne. Nawierzchnia - oczyszczenie i skropienie w ilości 2725 m², wyrównanie istniejacej nawierzchni betonem asfaltowym w ilości 204,37 Mg Konstrukcja nawierzchni obejmować będzie wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/8, w-wa ścieralna gr. 3cm, KR-2 w ilości 2725 m² Pobocza zostaną ścięte mechanicznie śr. gr. 5 cm w ilości 1090 m² oraz uzupełnione kruszywem kamiennym łamanym śr. gr. 8 cm w ilości 545 m². Zjazdy na drogi boczne o konstrukcji - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 i nawierzchni z betonu asfaltowego gr. 3 + 3 cm w ilości 137,4m².
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z późniejszymi zmianami ) oraz spełniający warunki szczegółowo określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na druku ZP-17 zgodnie z wyszczególnieniem w pkt.5 i 6 instrukcji dla wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt.5 i 6 instrukcji dla wykonawców zawartej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawcy mają dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony formularz oferty, 2. Kosztorys ofertowy, 3. Zaakceptowany wzór umowy, 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z 09.02.2004 r. z późniejszymi zmianami), 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9. ustawy. Informacje powinny być aktualne, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania.-Dokumenty potwierdzające, że roboty przedstawione w wykazie wykonanych robót budowlanych zostały wykonane należycie (referencje), 10. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (sprzętu), jakim dysponuje Wykonawca, wraz z podaniem formy władania, 11. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.-Uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa, (zgodnie z obowiązującymi przepisami) kierownika budowy, 12. Wykaz robót powierzonych podwykonawcom , 13. Oświadczenie o dysponowaniu środkami finansowymi niezbędnymi do wykonania zamówienia, 14. Wstępny harmonogram robót, 15. Informacja dotycząca wyposażenia laboratorium, 16. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia, 17. W przypadku składania ofert wspólnie przez kilku wykonawców wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W tym przypadku należy dołączyć informację o ustanowieniu pełnomocnika.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdgarwolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie, ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, pokój nr 6..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie, ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, pokój nr 3 tj. sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi 675500P w miejscowości Nędzerzew
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Przebudowa ulicy Ceramicznej w Tolkmicku
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.