To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-14
Nowy Sącz: Organizacja i prowadzenie własnej firmy, nr postepowania: DOR-271-27/14.
Numer ogłoszenia: 176255 - 2014; data zamieszczenia: 14.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149703 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego, ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4400808, faks 018 4400808.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i prowadzenie własnej firmy, nr postepowania: DOR-271-27/14..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia pn. Organizacja i prowadzenie własnej firmy dla 45 osób. I. Cel i termin realizacji szkolenia. 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 45 osób bezrobotnych, w trzech odrębnych terminach i grupach po 15 osób. 2. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do samodzielnego założenia i prowadzenia działalności gospodarczej. 3. Czas trwania szkolenia wynosi nie więcej niż 11 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Ostatni dzień szkolenia przeznaczony jest na zakończenie szkolenia. 4. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia dla: 4.1. I grupy: do 7 dni od podpisania umowy, 4.2. II grupy: w pierwszym roboczym dniu po zakończeniu szkolenia I grupy, 4.3. III grupy: w pierwszym roboczym dniu po zakończeniu szkolenia II grupy. II. Warunki realizacji szkolenia: A. W zakresie merytorycznym: 1. Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia wynosi: 70 godzin zegarowych, w tym: 1.1. Moduł I - Przedsiębiorczość podstawą działalności gospodarczej - obejmujący 8 godzin zegarowych 1.2. Moduł II - Formalno - prawne aspekty prowadzenia działalności gospodarczej - obejmujący 16 godzin zegarowych 1.3. Moduł III - Podstawy finansów i księgowości - obejmujący 20 godzin zegarowych 1.4. Moduł IV - Źródła pozyskiwania środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej - obejmujący 16 godzin zegarowych 1.5. Moduł V - Zarządzanie oraz działania marketingowe w firmie - obejmujący 10 godzin zegarowych. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego na trzy dni robocze przed podpisaniem umowy, następujące dokumenty i oświadczenia: 2.1. Program zajęć szkoleniowych, zawierający co najmniej następujące zagadnienia: 2.1.1. nazwę szkolenia, 2.1.2. czas trwania i sposób organizacji szkolenia, 2.1.3. wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, 2.1.4. cele szkolenia ujęte w kategoriach efektów uczenia się z uwzględnieniem wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych, 2.1.5. plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej, 2.1.6. opis treści - kluczowe punkty szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, 2.1.7. wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, 2.1.8. przewidziane sprawdziany i egzaminy. 2.2. Harmonogram zajęć obejmujący Moduły I, II, III, IV, V, który powinien zawierać: 2.2.1. datę (poszczególne dni szkolenia), 2.2.2. godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć w każdym dniu szkolenia, 2.2.3. liczbę godzin zegarowych w każdym dniu szkolenia, 2.2.4. tematykę zajęć, 2.2.5. miejsce realizacji szkolenia (dokładny adres), 2.2.6. imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia w każdym dniu szkolenia, 2.2.7. ilość godzin w danym miesiącu, 2.3. Kserokopię Akredytacji Kuratorium Oświaty zgodnej z przedmiotem zamówienia w przypadku posiadania stosownego dokumentu. 2.4. Kserokopię Certyfikatu Jakości Usług ISO w przypadku posiadania stosownego dokumentu. 2.5. Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje kadry dydaktycznej (świadectwa, dyplomy ukończenia szkoły), która będzie uczestniczyć w prowadzeniu zajęć szkoleniowych w poszczególnych modułach, potwierdzone za zgodność z oryginałem. 2.6. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez osoby wskazane do realizacji szkolenia doświadczenia zawodowego w pracy związanej z tematyką szkolenia oraz doświadczenia w realizacji określonej liczby szkoleń zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.7. Wykaz osób odpowiedzialnych za nadzór wewnętrzny nad szkoleniem. Osoby te będą odpowiedzialne za opiekę i kontakt z uczestnikami szkolenia oraz za prawidłową realizację zawartej umowy i bezpośredni kontakt z Zamawiającym. 3. Program szkolenia powinien: 3.1. gwarantować uczestnikom rzetelne przygotowanie do samodzielnego uruchomienia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej. 3.2. uwzględniać zróżnicowany poziom umiejętności i wiedzy uczestników szkolenia, 3.3. być opracowany w oparciu o standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. oraz zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu MEN z dnia 11.01.2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012, poz. 186). 4. Program szkolenia powinien obejmować nie mniej niż poniżej wymienione zagadnienia: 4.1. MODUŁ I - Przedsiębiorczość podstawą działalności gospodarczej - 8 godzin zegarowych zajęć, który powinien zawierać co najmniej takie zagadnienia jak: 1) analiza własnych predyspozycji i możliwości w kontekście przedsiębiorczości 2) motywacja do działania i osiągnięcia sukcesu 3) analiza SWOT 4) wizja i misja firmy 5) metodologia tworzenia biznes planu 6) radzenie sobie ze stresem i odpowiedzialnością Zamawiający wymaga, aby osoby prowadzące Moduł I spełniała (spełniały) następujące warunki: posiadała (posiadały) wykształcenie wyższe zawodowe lub magisterskie lub podyplomowe, w zakresie zarządzanie i marketingu lub przedsiębiorczości prowadziły co najmniej 3 szkolenia o tożsamej tematyce zawartej w module. 4.2. MODUŁ II - Formalno - prawne aspekty prowadzenia działalności gospodarczej - 16 godzin zegarowych obejmujących co najmniej następujące zagadnienia: 1) prawne uwarunkowania prowadzenia działalności gospodarczej (podstawy prawa cywilnego oraz prawa pracy, podstawowe zasady wynikające z ustawy o swobodzie działalności w tym: koncesje, zezwolenia, licencje oraz działalność regulowana) 2) formy organizacyjno - prawne prowadzenia działalności gospodarczej 3) prawo pracy i ubezpieczeń społecznych 4) obowiązki wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego, Państwowej Inspekcji Pracy 5) procedura rejestracji działalności gospodarczej 6) sporządzanie przykładowych wniosków związanych z rejestracją działalności gospodarczej 7) podstawowe prawa i obowiązki pracodawcy i pracownika Zamawiający wymaga, aby osoba(osoby) prowadzące Moduł II - spełniała (spełniały) następujące warunki: posiadała (posiadały) wykształcenie wyższe magisterskie, w zakresie prawa posiadały co najmniej 3 lata stażu pracy w zawodzie związanym z tematyką szkolenia zawartą w danym module. 4.3. MODUŁ III - Podstawy finansów i księgowości - 20 godzin zegarowych, obejmujących co najmniej następujące zagadnienia: 1) formy i zasady opodatkowania (m.in. podatek dochodowy, podatek VAT, Podatkowa Książka Przychodów i Rozchodów, ryczałt ewidencjonowany, karta podatkowa) 2) wybór formy opodatkowania w zależności od profilu działalności gospodarczej 3) podatki i ubezpieczenia społeczne 4) sporządzenie przykładowej faktury VAT 5) sposoby prowadzenia ewidencji księgowych. Zamawiający wymaga, aby osoby prowadzące Moduł III - spełniałam (spełniały) następujące warunki: posiadała (posiadały) wykształcenie wyższe zawodowe lub magisterskie lub podyplomowe, w zakresie rachunkowości posiadały co najmniej 3 lata stażu pracy w zawodzie związanym z tematyką szkolenia zawartą w danym module. 4.4. MODUŁ IV - Źródła pozyskiwania środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej - 16 godzin zegarowych, obejmujących co najmniej następujące zagadnienia: 1) wewnętrzne i zewnętrzne źródła finansowania przeznaczone na rozwój działalności gospodarczej w tym: dotacje z urzędu pracy dla osób bezrobotnych 2) preferencyjne kredyty, leasing, pożyczki, poręczenia dla osób rozpoczynających działalność gospodarczą 3) finansowanie działalności gospodarczej z funduszy unijnych. Zamawiający wymaga, aby zajęcia szkoleniowe w Module IV - prowadziła (prowadziły) osoba (osoby) posiadające co najmniej wykształcenie wyższe zawodowe, magisterskie lub podyplomowe z zakresu zarządzania i marketingu lub przedsiębiorczości Ponadto Zamawiający wymaga, aby osoby prowadziły co najmniej 3 szkolenia o tożsamej tematyce zawartej w module. 4.5. MODUŁ V - Zarządzanie oraz działania marketingowe w firmie - 10 godzin zegarowych, obejmujących co najmniej następujące zagadnienia: 1) podstawy wiedzy o zarządzaniu firmą (informacja i komunikacja, styl kierowania, proces decyzyjny) 2) strategie marketingowe firmy 3) promocja, reklama i utrwalenie wizerunku firmy 4) tworzenie przewagi konkurencyjnej firmy 5) 1 godzina zajęć - spotkanie z przedsiębiorcą prowadzącym działalność gospodarczą powyżej 5 lat. Zamawiający wymaga aby zajęcia szkoleniowe w V module - prowadziła (prowadziły) osoba (osoby) posiadające co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie, w zakresie zarządzania i marketingu lub podyplomowe kierunkowe oraz prowadziły co najmniej 3 szkolenia o tożsamej tematyce zawartej w module. Wyżej wymienione wymogi nie obejmują przedsiębiorcy, który poprowadzi spotkanie z uczestnikami szkolenia na temat prowadzenia działalności gospodarczej. 5. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić test sprawdzający wiedzę kursantów obejmujący zagadnienia z poszczególnych Modułów tematycznych. 6. Szkolenie winno zakończyć się wydaniem przez Wykonawcę: 6.1. zaświadczeń o ukończeniu kursu zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 11.01.2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012, poz. 186) - wzór zaświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 5 do rozporządzenia 6.2. zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji wydanych na podstawie Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r., w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. 2014, poz. 667) na papierze kredowym W/w zaświadczenie powinno zawierać: 1) numer z rejestru, 2) imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, 3) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, 4) formę i nazwę szkolenia, 5) okres trwania szkolenia, 6) miejsce i datę wydania zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, 7) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, 8) podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 6.3. certyfikatów z logo Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki potwierdzających ukończenie szkolenia, które powinny zawierać informacje z pkt. 6.2. 7. Zaświadczenia oraz certyfikaty powinny być wydane w ofertówce sztywnej otwieranej od góry i z prawej strony lub w teczce firmowej ośrodka szkoleniowego. 8. Odbiór zaświadczeń musi być potwierdzony podpisem oraz datą odbioru przez każdego absolwenta szkolenia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenie realizowane jest w ramach projektu Kierunek na pracę Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 6.1.3..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
WIELKOPOLSKA AKADEMIA NAUKI I ROZWOJU SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju Jakub Michałowski, ul. Przełęcz 51, 60-115 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25735,50
Oferta z najniższą ceną: 11585,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28767,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.111.2024 Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu, co i cwu w lokalu położonym przy ul. Jagiellońskiej 21/15 w Nowym Sączu
- Prowadzenie wyłącznie przez umundurowane osoby fizyczne dozoru dla NOVA Sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Sączu, obiektów i urządzeń znajdujących się na terenie ZZO w Nowym Sączu przy ul. Tarnowskiej 120
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. II, IV
- Dostawa foteli biurowych do Sądu Rejonowego w Nowym Sączu
- BZP. 271.105.2024 Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Nowego Sącza
- "Pobyt studentów i kadry dydaktycznej w ośrodku narciarskim/stacji narciarskiej w celu realizacji zajęć : Sporty śnieżne - narciarstwo obóz szkoleniowy 8 dni prowadzony przez WKFIB ANS NS."
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia nauczycieli Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w ramach projektu: Przez zabawę do nauki - wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Udanin
- Zakup wraz z dostawą i montażem tablicy LED na terenie hali widowiskowo-sportowej "Arena Legionowo" w Legionowie przy ul. Chrobrego 50B
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
- "Prawne i praktyczne aspekty narzędzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu środowiskowego"
- Szkolenia pracowników samorządowych w ramach projektu pn. "Zastrzyk zdrowia dla administracji publicznej powiatu chełmińskiego".
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.