eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa artykułów technicznych wg zadań 1-8.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-26

Lublin: Dostawa artykułów technicznych wg zadań 1-8.
Numer ogłoszenia: 176263 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego, ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 740 86 14, fax 081 740 39 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.top.lublin.pl/janbozy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów technicznych wg zadań 1-8..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów technicznych wg zadań 1-8: Zadanie nr 1 - Dostawa materiałów budowlanych. Zadanie nr 2 - Dostawa wykładziny obiektowej. Zadanie nr 3 - Dostawa materiałów elektrycznych. Zadanie nr 4 - Dostawa materiałów hydraulicznych. Zadanie nr 5 - Dostawa materiałów ślusarskich. Zadanie nr 6 - Dostawa stali. Zadanie nr 7 - Dostawa szkła. Zadanie nr 8 - Dostawa różnego asortymentu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.10.00 - Materiały budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.10.00 - Materiały budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu uczestniczyć mogą Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, co oznacza że: -podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, -nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania, decyzją właściwego organu, -nie zachodzą przesłanki wykluczenia określone w art. 24 ustawy; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu złożone w trybie art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164/06, poz. 1163 z późn. zm.), c) oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu złożone w trybie art.24 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164/06, poz. 1163 z późn. zm.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. okres utrzymania stałości cen - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.top.lublin.pl/janbozy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego w Lublinie, kod: 20-089, ul. Biernackiego 9. Budynek administracyjny pokój 12A..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2007 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria SPSzW im. jana Bożego w Lublinie, pokój 27..

IV.3.5) Termin związania ofertą: 03.11.2007.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Dostawa materiałów budowlanych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Dostawa materiałów budowlanych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. okres utrzymania stałości cen - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Dostawa wykładziny obiektowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Dostawa wykładziny obiektowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.23.14.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. okres utrzymania stałości cen - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Dostawa materiałów elektrycznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Dostawa materiałów elektrycznych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. okres utrzymania stałości cen - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Dostawa materiałów hydraulicznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - Dostawa materiałów hydraulicznych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.12.22.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. okres utrzymania stałości cen - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Dostawa materiałów ślusarskich..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - Dostawa materiałów ślusarskich..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.41.40.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. okres utrzymania stałości cen - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Dostawa stali..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - Dostawa stali..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. okres utrzymania stałości cen - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Dostawa szkła..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - Dostawa szkła..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.11.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. okres utrzymania stałości cen - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Dostawa różnego asortymentu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 - Dostawa różnego asortymentu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.12.36.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. okres utrzymania stałości cen - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.