Ogłoszenie z dnia 2007-09-26
Warszawa: Wykonywanie konserwacji instalacji elektroenergetycznej oraz gotowość do zabezpieczania nieprzewidzianych awarii systemów elektroenergetycznych w budynkach Centrali Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie
Numer ogłoszenia: 176278 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5229112, fax 022 6270378.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie konserwacji instalacji elektroenergetycznej oraz gotowość do zabezpieczania nieprzewidzianych awarii systemów elektroenergetycznych w budynkach Centrali Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie konserwacji instalacji elektroenergetycznej oraz gotowość do zabezpieczania nieprzewidzianych awarii systemów elektroenergetycznych w budynkach Centrali Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie w okresie 48 miesięcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU WYKONAWCÓW W POSTĘPOWANIU: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) warunek doświadczenia zawodowego: Wymagane jest wykazanie wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - jednej usługi polegającej na konserwacji elektroenergetycznej budynku o charakterze biurowym o kubaturze co najmniej 60 000 m3 i o wartości zamówienia co najmniej 200 000 zł netto lub - trzech usług polegających na konserwacji elektroenergetycznej budynków o charakterze biurowym na łączną kwotę co najmniej 250 000 zł netto, z czego co najmniej jedna w budynku o kubaturze co najmniej 60 000 m3. Do wykazu należy załączyć dokument (-y) potwierdzający (-e), że wymagane usługi zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełnić łącznie. 3) warunek potencjału kadrowego: W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi niezbędnymi do wykonania zamówienia, musi wykazać, że dysponuje zespołem składającym się przynajmniej z 3 (trzech) osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu niniejszego zamówienia spełniających następujące wymagania: a) Kierownik robót konserwacyjnych - posiadający co najmniej średnie wykształcenie o profilu elektrycznym oraz uprawnienia SPE na dozór oraz eksploatację do 15 kV, na wykonywanie pomiarów sieci elektroenergetycznych oraz na wykonywanie obsługi agregatów prądotwórczych do 150 kW. b) 2 konserwatorzy - z których każdy posiada co najmniej wykształcenie zawodowe elektryczne oraz uprawnienia SPE na eksploatację sieci elektroenergetycznych do 1 kV i na wykonywanie pomiarów sieci elektroenergetycznych, na wykonywanie obsługi agregatów prądotwórczych do 150 kW. Jedna z ww. osób powinna posiadać dodatkowo uprawnienia UDT do obsługi dźwignic hakowych kat. II W. Jeżeli żadna z ww. osób nie posiada takich uprawnień, Zamawiający wymaga aby w skład ww. zespołu wchodziła dodatkowo osoba spełniająca warunek posiadania uprawnień UDT do obsługi dźwignic hakowych kat. II W. Zamawiający wymaga przedstawienia kopii dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień, ważnych na dzień składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełnić łącznie. 4) warunek ubezpieczenia: W dniu składania ofert Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 200.000 zł. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełnić łącznie. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. Spełnienie warunków opisanych powyżej należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 2 do oferty oraz przedłożenie dokumentów na potwierdzenie spełniania ww. warunków. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły - spełnia - nie spełnia. 3. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnił. 4. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ WYKONAWCY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg załącznika nr 2 do oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy PZP - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech (3) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty wykonania oraz odbiorcy. (załącznik nr 3 do oferty). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymagane w części VII ust. 1 pkt 2) SIWZ usługi zostały wykonane należycie. 8. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 4 do oferty). Do wykazu należy załączyć kopię dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień, ważnych na dzień składania ofert. 9. Aktualna na dzień składania ofert polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od dpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 200.000zł.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bgk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bank Gospodarstwa Krajowego Departament Logistyki i Administracji Wydział Inwestycji i Remontów Budowlanych Al. Jerozolimskie 7 00-955 Warszawa.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2007 godzina 11:30, miejsce: Bank Gospodarstwa Krajowego Departament Logistyki i Administracji Wydział Inwestycji i Remontów Budowlanych Al. Jerozolimskie 7 00-955 Warszawa Pokój 625 VI piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 02.11.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja budynku Przychodni nr 1, Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Rembertów, ul. Zawiszaków 23
- Międzyrzecz, ul. Malczewskiego klatki 4 G i H - remont podestów wejściowych
- Usługa napraw, konserwacji i przeglądów samochodów służbowych należących do OR AMW Bydgoszcz, oraz wymiana i naprawa opon
- REZERWACJA POŁĄCZEŃ LOTNICZYCH ORAZ SPRZEDAŻ BILETÓW LOTNICZYCH NA PRZEWOZY PASAŻERSKIE NA TRASACH KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH W KLASIE BUSINESS I/LUB KLASIE EKONOMICZNEJ, ORAZ Z ICH DOSTARCZENIEM.
- Świadczenie usług konserwacyjno - utrzymaniowych instalacji klimatyzacji, klimatyzatorów i instalacji wentylacji mechanicznej wraz z usuwaniem awarii i wykonywaniem wszelkich niezbędnych napraw
- Sukcesywne dostawy mydła, past i kremów do rąk dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 18-tu miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa okresowej konserwacji oraz naprawa urządzeń transportu bliskiego w budynkach Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Warszawskiej
- "Usługa okresowych przeglądów technicznych, konserwacji, bieżących napraw i usuwania awarii klap przeciwpożarowych w budynkach"
- Przegląd systemów pożarowych w 13 węzłach szkieletowych
- ZP3/4523/25 - Wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych wraz z oględzinami w obiektach i budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.