Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-04
Nakło nad Notecią: wykonanie usług szacowania nieruchomości dla Gminy i Miasta Nakło nad Notecią
Numer ogłoszenia: 17630 - 2009; data zamieszczenia: 04.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią , ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3867987, 3867984, faks 052 3867981.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usług szacowania nieruchomości dla Gminy i Miasta Nakło nad Notecią.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług szacowania nieruchomości dla Gminy i Miasta Nakło nad Notecią. Zakres usług szacowania nieruchomości obejmuje: Część I: Wycena nieruchomości gruntowych zabudowanych a) Budynek jednorodzinny o pow. użytkowej do 200 m2 w tym wycena gruntu b) Budynek wielorodzinny o pow. użytkowej do 1000 m2 w tym wycena gruntu c) Budynek usługowy w tym wycena gruntu d) Budynek gospodarczy w tym wycena gruntu e) Garaż w tym wycena gruntu f) Lokal mieszkalny z pomieszczeniami przynależnymi wraz z pomiarem i szkicem z rozliczeniem ułamkowego udziału w gruncie g) Równoczesna wycena kilku lokali z pomieszczeniami przynależnymi wraz z pomiarem i szkicem z rozliczeniem ułamkowego udziału w gruncie h) Lokal mieszkalny zinwentaryzowany i) Równoczesna wycena kilku lokali zinwentaryzowanych j) Lokal użytkowy z pomieszczeniami przynależnymi wraz z pomiarem i szkicem z rozliczeniem ułamkowego udziału w gruncie k) Inwentaryzacja budynku wielomieszkaniowego z rozliczeniem udziałów w gruncie (cena za 1 mieszkanie) l) Inwentaryzacja budynku (pomiar + szkic) z przeznaczeniem na cele inne niż mieszkalne o pow. użytkowej do 200 m2 m) Inwentaryzacja budynku (pomiar + szkic) z przeznaczeniem na cele inne niż mieszkalne o pow. użytkowej powyżej 200 m2 Część II: Wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych a) Działka przeznaczona na cele mieszkalne, usługowe, rzemieślnicze, pod budowę garaży b) Działki w kompleksie przeznaczone na cele mieszkalne, usługowe, rzemieślnicze, pod budowę garaży c) Działka na cele komunikacyjne (drogi, ulice, place , parkingi) d) Działki w kompleksie na cele komunikacyjne (drogi, ulice, place, parkingi)- cena za 1 działkę e) Działka na cele rolne f) Drzewostany, lasy g) Dla potrzeb ustalenia opłaty adiacenckiej w związku ze wzrostem wartości nieruchomości spowodowanej budową urządzeń infrastruktury technicznej z udziałem środków gminy h) Dla potrzeb ustalenia opłaty adiacenckiej w związku ze wzrostem wartości nieruchomości spowodowanej budową urządzeń infrastruktury technicznej z udziałem środków gminy - działki w kompleksie (cena za 1 działkę) i) Dla potrzeb ustalenia opłaty adiacenckiej w związku ze wzrostem wartości wskutek podziału nieruchomości j) Dla potrzeb ustalenia opłaty adiacenckiej w związku ze wzrostem wartości wskutek podziału nieruchomości - działki w kompleksie (cena za 1 działkę) k) Dla potrzeb aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego l) Dla potrzeb aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego - działki w kompleksie (cena za 1 działkę) m) Dla potrzeb przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności Część III: Sporządzenie operatu szacunkowego w celu naliczenia opłaty od wzrostu wartości nieruchomości o której mowa w art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717) a) Działka pojedyncza b) Działka w kompleksie Część IV: Sporządzenie operatu szacunkowego w celu ustalenia opłaty od wzrostu wartości nieruchomości przed zbyciem, o której mowa w art. 37 ust. 7 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717) a) Działka pojedyncza b) Działka w kompleksie Część V: Sporządzenie operatu szacunkowego w celu ustalenia obniżenia wartości nieruchomości, o której mowa w art. 36 ust. 3 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717): a) Działka pojedyncza b) Działka w kompleksie Część VI: Sporządzenie operatu szacunkowego w celu naliczenia odszkodowania, albo wykupienia nieruchomości lub jej części, o którym mowa art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717): a) Działka pojedyncza b) Działka w kompleksie Część VII: Sporządzanie świadectw charakterystyki energetycznej zgodnie z przepisami prawa budowlanego (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) a) Lokal mieszkalny b) Budynek o pow. do 1000 m2 c) Budynek o pow. od 1000 do 3000 m2 d) Budynek o pow. powyżej 3000 m2 Część VIII: Sporządzenie operatu szacunkowego dla składników majątkowych stanowiących uzbrojenie terenów gminnych a) Przyłącze kanalizacji sanitarnej z sieci PCV 160 ze studniami inspekcyjnymi PP 425 m b) Sieć kanalizacji sanitarnej c) Studnia rewizyjna z kręgów bet. 1200 mm d) Pompownia ścieków typ P1 lub P2 jako szt. prefabrykowane z wyposażeniem e) Kolektor tłoczony f) Sieć wodociągowa z uzbr. PE O 90 z hydrantem g) Przyłącza wodociągowe z studnią wodociągową h) Sieć kanalizacji deszczowej z rur betonowych WIPRO. Zamawiający informuje, że każdorazowo na wykonie określonych prac zostanie wystawione zlecenie. Prace objęte zleceniem należy wykonać w terminie 6 tygodni od dnia otrzymania zlecenia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości 71.32.11.00 - Usługi gospodarki budowlanej 70.12.31.00 - Sprzedaż nieruchomości mieszkalnych 70.12.21.00 - Sprzedaż gruntów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. zrealizowali w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 zamówienia o podobnym zakresie i wartości jak w niniejszym postępowaniu (z wyłączeniem zadania nr VII) 4. posiadają uprawnienia do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej (dotyczy zadania nr VII) 5. posiadają świadectwo uprawnień rzeczoznawcy majątkowego 6. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : 1. Wypełniony formularz oferty (wg. załączonego druku). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 i nr 2 do formularza oferty), 4.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (załącznik nr 3 do formularza oferty - z wyłączeniem części VII), 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 4 do formularza oferty), Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego (dotyczy części I,II,III,IV,V,VI,VIII) oraz uprawnienia do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej (dotyczy części VII). 6. Kopie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 7. Formularz cenowy ( załącznik nr 5, 5a, 5b, 5c, 5d, 5e, 5f, 5g do formularza oferty - w zależności od części zamówienia)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naklo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy, 89-100 Nakło nad Notecią ul. Ks. P. Skargi 7, pokój nr 15 lub pobrac ze strony internetowej.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, 89-100 Nakło nad Notecią ul. Ks. P. Skargi 7, pokój nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wycena nieruchomości gruntowych zabudowanych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Budynek jednorodzinny o pow. użytkowej do 200 m2 w tym wycena gruntu b) Budynek wielorodzinny o pow. użytkowej do 1000 m2 w tym wycena gruntu c) Budynek usługowy w tym wycena gruntu d) Budynek gospodarczy w tym wycena gruntu e) Garaż w tym wycena gruntu f) Lokal mieszkalny z pomieszczeniami przynależnymi wraz z pomiarem i szkicem z rozliczeniem ułamkowego udziału w gruncie g) Równoczesna wycena kilku lokali z pomieszczeniami przynależnymi wraz z pomiarem i szkicem z rozliczeniem ułamkowego udziału w gruncie h) Lokal mieszkalny zinwentaryzowany i) Równoczesna wycena kilku lokali zinwentaryzowanych j) Lokal użytkowy z pomieszczeniami przynależnymi wraz z pomiarem i szkicem z rozliczeniem ułamkowego udziału w gruncie k) Inwentaryzacja budynku wielomieszkaniowego z rozliczeniem udziałów w gruncie (cena za 1 mieszkanie) l) Inwentaryzacja budynku (pomiar + szkic) z przeznaczeniem na cele inne niż mieszkalne o pow. użytkowej do 200 m2 m) Inwentaryzacja budynku (pomiar + szkic) z przeznaczeniem na cele inne niż mieszkalne o pow. użytkowej powyżej 200 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.32.11.00-5, 70.12.31.00-0, 70.12.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Działka przeznaczona na cele mieszkalne, usługowe, rzemieślnicze, pod budowę garaży b) Działki w kompleksie przeznaczone na cele mieszkalne, usługowe, rzemieślnicze, pod budowę garaży c) Działka na cele komunikacyjne (drogi, ulice, place , parkingi) d) Działki w kompleksie na cele komunikacyjne (drogi, ulice, place, parkingi)- cena za 1 działkę e) Działka na cele rolne f) Drzewostany, lasy g) Dla potrzeb ustalenia opłaty adiacenckiej w związku ze wzrostem wartości nieruchomości spowodowanej budową urządzeń infrastruktury technicznej z udziałem środków gminy h) Dla potrzeb ustalenia opłaty adiacenckiej w związku ze wzrostem wartości nieruchomości spowodowanej budową urządzeń infrastruktury technicznej z udziałem środków gminy - działki w kompleksie (cena za 1 działkę) i) Dla potrzeb ustalenia opłaty adiacenckiej w związku ze wzrostem wartości wskutek podziału nieruchomości j) Dla potrzeb ustalenia opłaty adiacenckiej w związku ze wzrostem wartości wskutek podziału nieruchomości - działki w kompleksie (cena za 1 działkę) k) Dla potrzeb aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego l) Dla potrzeb aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego - działki w kompleksie (cena za 1 działkę) m) Dla potrzeb przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.32.11.00-5, 70.12.31.00-0, 70.12.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sporządzenie operatu szacunkowego w celu naliczenia opłaty od wzrostu wartości nieruchomości o której mowa w art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Działka pojedyncza b) Działka w kompleksie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.32.11.00-5, 70.12.31.00-0, 70.12.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sporządzenie operatu szacunkowego w celu ustalenia opłaty od wzrostu wartości nieruchomości przed zbyciem, o której mowa w art. 37 ust. 7 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Działka pojedyncza b) Działka w kompleksie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.32.11.00-5, 70.12.31.00-0, 70.12.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sporządzenie operatu szacunkowego w celu ustalenia obniżenia wartości nieruchomości, o której mowa w art. 36 ust. 3 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717):.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Działka pojedyncza b) Działka w kompleksie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.32.11.00-5, 70.12.31.00-0, 70.12.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sporządzenie operatu szacunkowego w celu naliczenia odszkodowania, albo wykupienia nieruchomości lub jej części, o którym mowa art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717):.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Działka pojedyncza b) Działka w kompleksie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.32.11.00-5, 70.12.31.00-0, 70.12.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sporządzanie świadectw charakterystyki energetycznej zgodnie z przepisami prawa budowlanego (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Lokal mieszkalny b) Budynek o pow. do 1000 m2 c) Budynek o pow. od 1000 do 3000 m2 d) Budynek o pow. powyżej 3000 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.32.11.00-5, 70.12.31.00-0, 70.12.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sporządzenie operatu szacunkowego dla składników majątkowych stanowiących uzbrojenie terenów gminnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przyłącze kanalizacji sanitarnej z sieci PCV 160 ze studniami inspekcyjnymi PP 425 m b) Sieć kanalizacji sanitarnej c) Studnia rewizyjna z kręgów bet. 1200 mm d) Pompownia ścieków typ P1 lub P2 jako szt. prefabrykowane z wyposażeniem e) Kolektor tłoczony f) Sieć wodociągowa z uzbr. PE O 90 z hydrantem g) Przyłącza wodociągowe z studnią wodociągową h) Sieć kanalizacji deszczowej z rur betonowych WIPRO..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.32.11.00-5, 70.12.31.00-0, 70.12.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NAKŁA NAD NOTECIĄ
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2025r".
- Zakup wyposażenia meblowego w ramach zadania pn.: "Podniesienie jakości usług społeczno-kulturalnych w Nakle nad Notecią (...)"
- Tryb podstawowy bez negocjacji na dostawę oleju opałowego lekkiego
- Dostawa dwóch mikrobusów dla jednostek organizacyjnych Powiatu Nakielskiego
więcej: przetargi w Nakle nad Notecią »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2025 r. z podziałem na 4 Rejony"
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZARZĄDZANIU LOTNISKIEM W MASŁOWIE KOŁO KIELC W IMIENIU I NA RZECZ ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Usługi w zakresie wykonania operatów szacunkowych - zamówienie podzielone na 5 części
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.