Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-12
Bydgoszcz: Dostawa sprzętu komputerowego stacjonarnego, przenośnego, drukarek, skanerów, oprogramowania komputerowego i akcesoriów komputerowych.
Numer ogłoszenia: 176311 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, Biuro Finansowo-Inwestycyjne , ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3497320, faks 052 3497322.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.uwoj.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego stacjonarnego, przenośnego, drukarek, skanerów, oprogramowania komputerowego i akcesoriów komputerowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego stacjonarnego i przenośnego, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, oprogramowania komputerowego oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy w tym: 1)Dostawa 2 urządzeń wielofunkcyjnych atramentowych oraz 6 licencji oprogramowania, w tym: 3 szt. Windows XP Home PL oraz 3 szt. Microsoft Works 9.0 PL; 2)Dostawa 3 szt. drukarek atramentowych; 3)Dostawa 5 szt. komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem, 5 szt. monitorów LCD 19, 5 licencji programów Microsoft Office Basic 2007, 4 szt. komputerów typu notebook z oprogramowaniem, 2 szt. skanerów i 10 szt. Pendrive; 4)Dostawa 30 szt. klawiatur komputerowych, 30 szt. myszy optycznych oraz 20 szt. przedłużaczy USB 2.0 o dł. min 1,8 m i 10 szt. przedłużaczy USB 2.0 o dł. min. 3 m; 5)Dostawa 8 komputerów typu notebook z oprogramowaniem, 1 szt. drukarki termiczno-atramentowej, 14 licencji oprogramowania w tym: 1 szt. Adobe Photoshop Elements 7 WIN PL, 3 szt. Nero 9 i 10 szt. Microsoft Office Small Business 2007; 6)Dostawa 5 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, 5 licencji oprogramowania Microsoft Office Small Business 2007, 3 licencji oprogramowania Microsoft Office Power Point 2007 upgrade, 80 szt. płyt CD-R, 40 szt. płyt CD-RW, 40 szt.płyt DVD-R, 40 szt. płyt DVD-RW..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.12.00 - Konsole 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 48.31.70.00 - Pakiety oprogramowania do pisania tekstów 48.82.10.00 - Serwery sieciowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu udział wezmą Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 tejże ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia/ nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych - złożone na druku Załącznika Nr 3 do SIWZ. 2. Dokument upoważniający do występowania w obrocie prawnym - tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (oryginał tego dokumentu, z wyjątkiem dowodu przelewu należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego, ul. Jagiellońska 3 - Kasa Urzędu). 5. Pełnomocnictwo - jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 6. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty, określone w pkt. od 1 do 3 muszą być złożone przez każdy podmiot oddzielnie. Wykonawcy występujący wspólnie, w przypadku wybrania ich oferty, przed podpisaniem umowy przedkładają również umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.uwoj.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Finansowo-Inwestycyjne Kujawsko - Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego
w Bydgoszczy przy ul. Jagiellońskiej 3, budynek A, parter, pokój Nr 36.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Biurze Finansowo-Inwestycyjnym Kujawsko - Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy przy ul. Jagiellońskiej 3, budynek A, parter, pokój Nr 38 (Sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: POMOC TECHNICZNA POPT 2007-2013.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Rozbiórka budynku stodoły - owczarni, położonej na dz. nr 152/17 w miejscowości Kłódka Szlachecka, gmina Rogóźno, powiat grudziądzki.
- Dostawa i uruchomienie pompy wody zasilającej kotły
- WZPiFP-17-25 Przygotowanie i dostarczanie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ w KMP w Toruniu, w KPP w Brodnicy, w KPP w Mogilnie, w KPP w Tucholi oraz w KPP w Sępólnie Krajeńskim
- Odnowa nawierzchni DW Nr 242 na odc. Runowo - granica woj. od km 2+550 do km 8+211 dł. 5,661 km
- Odnowa nawierzchni DW Nr 499 na odc. Ostaszewo - Sławkowo od km 0+000 do km 3+200 dł. 3,200 km
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych, urządzeń wielofunkcyjnych i papieru ksero
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej wraz z remontem i przebudową Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Lisewie
- Dostawa komputerów przenośnych oraz monitorów do Centrali KOWR
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- 12/TP1/SZP-4/2025 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.