eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDostawa sprzętu komputerowego stacjonarnego, przenośnego, drukarek, skanerów, oprogramowania komputerowego i akcesoriów komputerowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-12

Bydgoszcz: Dostawa sprzętu komputerowego stacjonarnego, przenośnego, drukarek, skanerów, oprogramowania komputerowego i akcesoriów komputerowych.
Numer ogłoszenia: 176311 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, Biuro Finansowo-Inwestycyjne , ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3497320, faks 052 3497322.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.uwoj.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego stacjonarnego, przenośnego, drukarek, skanerów, oprogramowania komputerowego i akcesoriów komputerowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego stacjonarnego i przenośnego, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, oprogramowania komputerowego oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy w tym: 1)Dostawa 2 urządzeń wielofunkcyjnych atramentowych oraz 6 licencji oprogramowania, w tym: 3 szt. Windows XP Home PL oraz 3 szt. Microsoft Works 9.0 PL; 2)Dostawa 3 szt. drukarek atramentowych; 3)Dostawa 5 szt. komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem, 5 szt. monitorów LCD 19, 5 licencji programów Microsoft Office Basic 2007, 4 szt. komputerów typu notebook z oprogramowaniem, 2 szt. skanerów i 10 szt. Pendrive; 4)Dostawa 30 szt. klawiatur komputerowych, 30 szt. myszy optycznych oraz 20 szt. przedłużaczy USB 2.0 o dł. min 1,8 m i 10 szt. przedłużaczy USB 2.0 o dł. min. 3 m; 5)Dostawa 8 komputerów typu notebook z oprogramowaniem, 1 szt. drukarki termiczno-atramentowej, 14 licencji oprogramowania w tym: 1 szt. Adobe Photoshop Elements 7 WIN PL, 3 szt. Nero 9 i 10 szt. Microsoft Office Small Business 2007; 6)Dostawa 5 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, 5 licencji oprogramowania Microsoft Office Small Business 2007, 3 licencji oprogramowania Microsoft Office Power Point 2007 upgrade, 80 szt. płyt CD-R, 40 szt. płyt CD-RW, 40 szt.płyt DVD-R, 40 szt. płyt DVD-RW..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.12.00 - Konsole 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 48.31.70.00 - Pakiety oprogramowania do pisania tekstów 48.82.10.00 - Serwery sieciowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu udział wezmą Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 tejże ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych - złożone na druku Załącznika Nr 3 do SIWZ. 2. Dokument upoważniający do występowania w obrocie prawnym - tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (oryginał tego dokumentu, z wyjątkiem dowodu przelewu należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego, ul. Jagiellońska 3 - Kasa Urzędu). 5. Pełnomocnictwo - jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 6. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty, określone w pkt. od 1 do 3 muszą być złożone przez każdy podmiot oddzielnie. Wykonawcy występujący wspólnie, w przypadku wybrania ich oferty, przed podpisaniem umowy przedkładają również umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.uwoj.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Finansowo-Inwestycyjne Kujawsko - Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy przy ul. Jagiellońskiej 3, budynek A, parter, pokój Nr 36.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Biurze Finansowo-Inwestycyjnym Kujawsko - Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy przy ul. Jagiellońskiej 3, budynek A, parter, pokój Nr 38 (Sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: POMOC TECHNICZNA POPT 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.