To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-01
Ogłoszenie nr 17631 - 2017 z dnia 2017-02-01 r.
Świnoujście: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do Zakładu Przyrodolecziczego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 365276-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: "Uzdrowisko Świnoujście" S.A., krajowy numer identyfikacyjny
28826000000, ul.
ul. Nowowiejskiego
2,
72600
Świnoujście, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
913 213 760, faks
913 212 314, e-mail
monika.uzdrowisko@fornet.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.uzdrowisko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do Zakładu Przyrodolecziczego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/UŚ/ZPL/12/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 33.10.00.00-1- urządzenia medyczne Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego zgodnie z poniższym opisem: Zadanie nr 1 1. Aparat do krioterapii ciekłym azotem - 1 szt. o Czynnik chłodniczy: Ciekły azot (LN2) o Pojemność zbiornika 31,5 litra o Temperatura strumienia gazu: -160°C (przy wylocie dyszy) o Liczba stopni regulacji intensywności nadmuchu: 4 o Zużycie zabiegowe ciekłego azotu: od 0,064 do 0,128 kg/min (praca ciągła) w zależności od ustawionej intensywności nadmuchu o Liczba zabiegów z jednego zbiornika ciekłego azotu: 50-86 (dla średniego czasu zabiegu = 3 min + 30 sekundowy rozruch). o Pomiar wagowy ilości azotu w zbiorniku: tak o Masa urządzenia ok. 38 kg o Wymiary ok. 55 x 100 x 60 cm o Zasilanie: 230 V +/- 10 % o Częstotliwość: 50 Hz o Pobór mocy: 500 W o Klasa ochronności: I o Poziom zakłóceń: N o Typ ochrony: B Zadanie nr 2 1. Rower treningowy - 2 szt. Rower treningowy do rehabilitacji Wyposażenie o Kierownica U- kształtna o Kółka transportowe i wyrównanie wysokości o Samonastawne pedały z paskiem o Wygodne siodełko fitnessowe o Szybka regulacja wysokości siedziska Rodzaje treningu o Dostępne programy treningowe z profilami - min. 5 programów o Możliwość preselekcji - trening z odliczaniem, dystans, kalorie o Pomiar tętna w fazie spoczynku o Wskaźnik osobistych stref tętna Wyświetlanie wartości podczas treningu o Wskazanie aktualnej mocy o Wskazanie średniej mocy o Wyświetlanie w czasie treningu wartości podstawowych - czas, prędkość, dystans, częstotliwość uderzeń serca Obudowa, wyświetlacz, sterowanie, pomiar pulsu o Dane z możliwością zapisu dla poszczególnych użytkowników o Obudowa wysokiej jakości odporna na pot z tworzywa sztucznego pokryta szkłem akrylowym ok. 175 x 200 mm o Pomiar tętna przez czujnik tętna w uchwytach albo pas piersiowy o Wyświetlacz LC o Regulacja kąta nachylenia Dane techniczne o Klasa urządzenia wg DIN EN 957 - Klasa HB o Maksymalne obciążenie - do 130 kg o Zasilanie elektryczne - zasilanie sieciowe ( 230 V ) o Wymiary Ok. 105 x 60 x140 2. Stół do masażu dwusegmentowy z elektryczną zmianą wysokości leżyska - 2 szt. - stół rehabilitacyjny dwusekcyjny z elektryczna zmiana wysokości leżyska - unoszone leżysko przy pomocy siłownika elektrycznego sterowanego pilotem ręcznym - wymiary stołu dł. x szer. ok. 195 x 68 cm - regulacja wysokości 53-95 cm - stabilna konstrukcja pozwala na pracę z pacjentem o większej masie ciała - waga ok. 75 kg - max waga pacjenta 250 kg - kąt pochylenia zagłówka regulowany za pomocą sprężyny gazowej od - 80 stopni do +45 stopni - stół wyposażony w kola jezdne - uchwyt na papier - tapicerka łatwo zmywalna - kolor do uzgodnienia Oferowany sprzęt rehabilitacyjny musi być fabrycznie nowy, nie powystawowy. Sprzęt powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. Oferowany sprzęt i materiały muszą być wykonane i dopuszczone do obrotu oraz odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami. Wykonawca we własnym zakresie zapewni transport, rozładunek, zainstalowanie, uruchomienie oraz przeszkolenie personelu z zakresu obsługi i eksploatacji. Dostarczony sprzęt zostanie objęty 24 miesięczną gwarancją liczoną od daty protokolarnego odbioru. W okresie gwarancji wykonawca zobowiązany jest, według swojego wyboru, do naprawy lub wymiany na swój koszt każdego z elementów, podzespołów lub zespołów sprzętu, które uległy uszkodzeniu z przyczyn wad konstrukcyjnych, produkcyjnych, wynikających z normalnego użytkowania w okresie gwarancji lub materiałowych. W okresie obowiązywania gwarancji, wykonawca bezpłatnie wykona serwis i przeglądy okresowe zalecane przez producenta, nie mniej niż raz w roku, jak również zapewnieni na swój koszt części niezbędne do serwisu i przeglądów okresowych lub części konieczne do prawidłowego funkcjonowania sprzętu, które ujawnią się w trakcie wykonywania serwisu i przeglądów okresowych. Gwarantowany czas reakcji serwisu Wykonawcy wynosi (w dni robocze z wyłączeniem świąt i dni wolnych od pracy) max. 48 godzin. W przypadku dłuższego czasu reakcji serwisu, wykonawca zobowiązuje się dostarczyć urządzenie zastępcze odpowiadające swym rodzajem i przeznaczeniem urządzeniu będącemu przedmiotem serwisu. Wykonawca może powierzyć wykonanie zobowiązań z gwarancji innemu podmiotowi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
33100000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zadanie nr 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 7 ustawy z dnia 27.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), gdyż postępowanie w zakresie zadania nr 1 obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia nie sprecyzował wszystkich niezbędnych parametrów urządzenia, w tym nie określił wymiarów butli do ciekłego azotu, w której jest posiadaniu, i z którą to butlą urządzenie powinno być kompatybilne. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT12396.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 13883.58 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Dostawa produktów głęboko mrożonych dla KPW Świnoujście
- Prowadzenie Działu Farmacji oraz wykonywanie usług farmaceutycznych na rzecz ZOD FREGATA sp. z o.o.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa i remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego w Świnoujściu przy ul. Woj. Polskiego 1/19
- ZAKUP I DOSTAWA DLA KPW ŚWINOUJŚCIE WARZYW, ZIEMNIAKÓW OWOCÓW GR. I i II Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI.
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla ZOD FREGATA sp. z o. o.
- Zespół Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego podczas realizacji zadania pn. "Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych z niezbędną infrastrukturą przy ul. H. Modrzejewskiej 22 w Świnoujściu"
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.