To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-02-22
Kobylin: Przebudowa ulicy Kościuszki w Kobylinie oraz przebudowa
drogi gminnej w miejscowości Łagiewniki
Numer ogłoszenia: 17633 - 2016; data zamieszczenia: 22.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 1027 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Kobylina, ul. Rynek Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, 63-740 Kobylin, woj. wielkopolskie, tel. 065 5482401, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Kościuszki w Kobylinie oraz przebudowa drogi gminnej w miejscowości Łagiewniki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Kościuszki w Kobylinie oraz przebudowa drogi gminnej w miejscowości Łagiewniki. Zakres prac obejmuje: 1) rozebranie istniejącej nawierzchni, 2) przebudowę kanalizacji deszczowej, 3) wykonanie podbudowy, 4) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej. Szczegółowy zakres zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, przedmiar robót, kosztorys ofertowy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.57 - 45.23.32.57 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PUB BRUKPOL s.c., Strzelce Wielkie 81c, 63-820 Piaski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 789290,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 556557,78
Oferta z najniższą ceną: 556557,78 / Oferta z najwyższą ceną: 686902,68
Waluta: PLN .
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.