To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-26
Cieszyn: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad robotami budowlanymi Skoczów ul. Górecka
Numer ogłoszenia: 176370 - 2014; data zamieszczenia: 26.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154852 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego, ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 33 4777213, faks 33 4777133.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad robotami budowlanymi Skoczów ul. Górecka.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad robotami budowlanymi dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2602 S ul. Górecka w Skoczowie wraz z przebudowa i budową niezbędnej infrastruktury na długości ok. 2,1 km, z wyłączeniem odcinka w km 0+740 do 0+934 - etap I od km 0+066 do 0+740, w tym nadzór nad:I)wykonaniem robót drogowych m.in.:a) wykonaniem nowej konstrukcji jezdni o szerokości 6,5 m (nowa podbudowa i nawierzchnia bitumiczna podnosząca nośność drogi do 115 kN/oś) oraz na dł. ok. 10 m od granicy opracowania dowiązanie wysokościowe odcinka projektowanego z istniejącym; b) przebudową skrzyżowań z drogami podporządkowanymi (przebudowa nawierzchni oraz korekta geometrii); c) przebudową lewostronnego chodnika o szerokości 2,00 m (lokalne zawężony do 1,5m);d) przebudową prawostronnego chodnika na ciąg pieszo-rowerowego o szerokości 2,50 m (lokalnie 3m);e) przebudową oraz dowiązanie wysokościowe zjazdów publicznych i indywidualnych znajdujących się w pasie drogowym;f) przebudową lewostronnej zatoki autobusowej w km ok. 0+500 oraz wykonaniem jednego przystanku po stronie prawej w km ok. 0+510 - wyznaczonego najezdni za pomocą linii P17;g) przebudową istniejącej zatoki postojowej z zastosowaniem normatywnych skosów najazdowych oraz wyjazdowych, jak również normatywnych stanowisk postojowych dla samochodów osobowych; h) budową (przebudową) kanalizacji deszczowej (na istniejącym kolektorze zlokalizowanym w prawostronnym chodniku zabudowa nowych studni oraz wykonanie nowych studzienek wpustowych wraz z przykanalikami); i) wykonaniem oznakowania poziomego i pionowego oraz montażem urządzeń bezpieczeństwa ruchu pieszych (słupki z łańcuchami);II)przebudową i zabezpieczeniem urządzeń infrastruktury technicznej kolidującej z przebudową drogi (uzbrojenie teletechniczne, energetyczne, gazowe); III) innymi robotami budowlanymi warunkującymi pełne wykonanie przez Wykonawcę robót zadania inwestycyjnego zgodnie z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami.IV) Zamówienie obejmuje także pełnienie nadzoru oraz weryfikację innych elementów wchodzących w zakres zamówienia na roboty budowlane takich jak:a) obsługa geodezyjną i pomiarem geodezyjnym powykonawczym;b) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z jego zatwierdzeniem;c) opracowanie planu BIOZ; 2. Projekt Przebudowa drogi powiatowej nr 2602 S ul. Górecka w Skoczowie wraz z przebudową i budową niezbędnej infrastruktury na długości ok. 2,1 km, z wyłączeniem odcinka w km 0+740 do 0+934 - etap I od km 0+066 do 0+740 realizowany będzie w oparciu o:a) decyzję Starosty Cieszyńskiego o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 3 znak WB-MB 7331/4/2009/2012 z dnia 02.07.2012r.b) postanowienie Starosty Cieszyńskiego znak WB-MB 7331/4/2009/2012 z dnia 15.10.2012r prostujące z urzędu oczywisty błąd w decyzji Starosty Cieszyńskiego o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 3 znak WB-MB 7331/4/2009/2012 z dnia 02.07.2012r. 3. Dokumentacja techniczna zawiera projekty, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary w zakresie: a) P.W. przebudowy ul. Góreckiej w Skoczowie. Branża drogowa. b) P.B.-W. przebudowy ul. Góreckiej w Skoczowie. Branża instalacyjna (kanalizacja deszczowa). c) P.B.-W. przebudowy ul. Góreckiej w Skoczowie. Branża drogowa (docelowa organizacja ruchu). d) P.B.-W. przebudowy ul. Góreckiej w Skoczowie. Branża teletechniczna. e) P.B.-W. przebudowy ul. Góreckiej w Skoczowie. Branża elektryczna. f) Projekt Zagospodarowania Terenu przebudowy ul. Góreckiej w Skoczowie. g) Przedmiary robót. h) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. i) Uzupełnienie do specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.Szczegóły zamówienia publicznego na roboty budowlane (stanowiące przedmiot nadzoru) dotyczące wykonania zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2602 S ul. Górecka w Skoczowie wraz z przebudowa i budową niezbędnej infrastruktury na długości ok. 2,1 km, z wyłączeniem odcinka w km 0+740 do 0+934 - etap I od km 0+066 do 0+740, znajdują się na stronie internetowej: www.powiat.cieszyn.pl w Biuletynie Informacji Publicznej BIP, Numer postępowania: ZP.272.12.2014, a ogłoszenie o zamówieniu zostało Opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 30.04.2014r. pod numerem: 146544-2014. 4. UWAGI Zadania i obowiązki Inspektora nadzoru - wymagania szczegółowe:w okresie od rozpoczęcia realizacji robót do zakończenia okresu gwarancyjnego dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 2602 S ul. Górecka w Skoczowie wraz z przebudową i budową niezbędnej infrastruktury na długości ok. 2,1 km, z wyłączeniem odcinka w km 0+740 do 0+934 - etap I od km 0+066 do 0+740 Wykonawca (Inspektor nadzoru) jest zobowiązany do: 1)współpracy z Zamawiającym w zorganizowaniu i przeprowadzeniu procesu przekazania placu budowy;2)do 1 miesiąca od otrzymania od Zamawiającego dokumentacji technicznej zadania podlegającego nadzorowi Weryfikator dokumentacji projektowej przedstawi na piśmie wstępną opinię w zakresie kompletności dokumentacji (m.in. pod względem uzgodnień branżowych, poprawności i kompletności danych wyjściowych pozyskanych przez projektanta do projektowania), poprawności rozwiązań projektowych, m.in w aspekcie uwzględnienia rzeczywistych warunków terenowych;3)opiniowania wniosków Wykonawcy w sprawie dokonania zmian personelu wskazanego w ofercie i przedłożenie jej Zamawiającemu do zatwierdzenia;4)opiniowania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia przedstawionego przez Wykonawcę robót przed rozpoczęciem robót; 5) uzgodnienia z Wykonawcą robót procedur (wzory druków i obieg dokumentów), jakie będą obowiązywać podczas procesu prowadzenia inwestycji, spójnych z wymaganiami Zamawiającego;6)weryfikacji i zatwierdzenia Programów Zapewnienia Jakości (PZJ) sporządzanych przez Wykonawcę robót; 7)analizowania harmonogramu robót, wnioskowania do Wykonawcy robót o jego korektę bądź zmianę i przedkładanie Zamawiającemu do zatwierdzenia; 8)analizowania harmonogramów/planów naprawczych w przypadku wystąpienia opóźnień w rzeczowej realizacji inwestycji i przedstawianie własnych propozycji w zakresie technologii i organizacji robót w celu dotrzymania właściwego (planowanego) terminu zakończenia robót; 9)bieżącej kontroli zgodności wykonywanych prac z harmonogramem i niezwłocznego informowania Zamawiającego o stwierdzonych zagrożeniach w dotrzymaniu przez Wykonawcę robót terminu zakończenia realizacji inwestycji; 10)weryfikowania i podejmowania decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) receptur, materiałów, prefabrykatów, w tym mieszanek mineralno - bitumicznych i betonów na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę koniecznych dla nich badań, prób, testów, dokumentów jakościowych, certyfikatów i atestów, w oparciu o obowiązujące przepisy, aktualne na dzień stosowania normy, oraz wymagania sformułowane w umowie z Wykonawcą robót, dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót; 11) weryfikowania i podejmowania decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, aktualne na dzień stosowania normy, oraz wymagania sformułowane w umowie z Wykonawcą robót, dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót; 12) wnioskowania lub opiniowania wniosków Wykonawcy robót w sprawie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej;13)koordynowania prowadzenia nadzoru autorskiego przez projektantów, stwierdzanie konieczności pobytu projektanta na budowie oraz potwierdzanie wykonania nadzoru autorskiego; 14) wnioskowania o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz; 15) prowadzenia kontroli bieżącej wytwórni materiałów, prefabrykatów, mas bitumicznych, betonów w celu sprawdzenia zgodności i akceptacji stosownych metod wytworzenia, kontroli sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót;16) przeprowadzania kontroli Laboratorium Wykonawcy w celu sprawdzenia, czy stosowane urządzenia pomiarowe i sprzęt laboratoryjny Wykonawcy posiadają ważną legalizację, zostały prawidłowo wykalibrowane i odpowiadają wymogom norm określających procedurę badań, uczestniczenia w badaniach przeprowadzonych w tym Laboratorium przez Wykonawcę w czasie trwania budowy; 17) zatwierdzania materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami kontraktów i dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót; 18)sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i badaniach oraz odbiorach końcowych i przekazywanie ich do użytkowania; 19) dokonywania odbiorów częściowych, odbioru końcowego, odbiorów gwarancyjnych; 20)wydawania poleceń kierownikowi budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem czy pozwoleniem na budowę (zezwoleniem na realizację inwestycji drogowej); 21) kontrolowania ilości i wartości prowadzonych robót w okresach miesięcznych; finansowe rozliczenie nadzorowanych robót oraz potwierdzanie protokołów odbioru urządzeń lub przyjęcia materiałów, z podaniem miejsca ich składowania; 22) uczestniczenia w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli; 23) uczestniczenia w uzupełnianiu i składaniu informacji i dodatkowych wyjaśnień związanych z realizacją Projektu do Instytucji Zarządzającej dofinansowaniem w przypadku wystąpienia takiej potrzeby;24) udziału w cyklicznych przeglądach gwarancyjnych prowadzonych zgodnie z warunkami umowy; 25) sprawdzania i opiniowania dokumentacji projektowej w trakcie trwania robót w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych, ich wykonalności, Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót dla robót, technologii robót, zastosowania materiałów, itp.;26) opiniowania na wniosek Zamawiającego polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy i jej zgodności z warunkami przedstawionymi w SIWZ; 27) powiadamiania właściwych urzędów i załatwianie niezbędnych formalności w przypadku odkrycia wykopalisk; 28) opiniowanie wniosku Wykonawcy o przesunięcie planowanego terminu zakończenia robót; 29) potwierdzania dopuszczenia do pracy sprzętu, urządzeń i narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, normy techniczne i inne wymagania sformułowane w Warunkach Kontraktu, dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, a także w przepisach BHP i p/poż.; 30) zlecania usunięcia robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu; 31) kontrolowania wykonania robót w zakresie zgodności z rysunkami, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, warunkami Umowy, obowiązującymi przepisami i aktualnymi na dzień wykonywania robót normami; 32) zlecania w uzasadnionych przypadkach wykonania przez Wykonawcę: a) sprawdzenia punktów głównych wytyczonych obiektów,b) dokonywania ocen geologicznych w sytuacjach tego wymagających,c) w sytuacjach budzących wątpliwości odnośnie wyników badań zlecanie Wykonawcy robót wykonania kontrolnych badań polowych i laboratoryjnych; 33)wydawania poleceń Wykonawcy do wykonania robót lub podjęcia niezbędnych przedsięwzięć jakie mogą być konieczne, aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii mającej wpływ na bezpieczeństwo życia lub przylegającego majątku oraz powiadamianie o tym Zamawiającego; 34) organizowania we współpracy z Wykonawcą robót przynajmniej raz w miesiącu i prowadzenie Rady Budowy, sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami i przekazywanie ich zainteresowanym stronom w terminie do 3 dni po naradzie. Organizowanie Roboczych narad w zależności od potrzeb;35) przygotowywania i przekazywania Zamawiającemu we wskazanych przez niego terminach materiałów źródłowych niezbędnych do sporządzenia przez Koordynatora projektu sprawozdań i dokumentów wynikających z umowy zawartej z Instytucją Zarządzającą dofinansowaniem, w terminach umożliwiających Zamawiającemu wywiązanie się z zobowiązań umownych, a także poświadczanie i opiniowanie dokumentów i sprawozdań przygotowywanych przez Wykonawcę robót budowlanych tj. m.in. a) opiniowanie i zatwierdzanie harmonogramu robót (oraz aktualizacji harmonogramu robót) sporządzonego przez Wykonawcę robót, b) sporządzanie (przez Inspektora nadzoru) comiesięcznego sprawozdania (i przekazywanie do Zamawiającego w terminie do 7 dni od podpisania protokołu odbioru usługi za dany miesiąc rozliczeniowy) - informacji z realizacji usług wraz z informacjami o ewentualnych zagrożeniach powodujących zmiany w terminach i płatnościach, c) zatwierdzanie i przekazywanie Zamawiającemu sporządzonych przez Wykonawcę robót miesięcznych protokołów odbioru robót oraz weryfikacja i poświadczenie miesięcznych świadectw płatności sporządzonych przez Wykonawcę robót, d) przygotowanie (przez Inspektora Nadzoru) innych materiałów źródłowych, które będą niezbędne do właściwego prowadzenia przez Zamawiającego sprawozdawczości i rozliczeń w ramach realizacji umowy o dofinansowanie projektu 36) sporządzenie sprawozdania końcowego z realizacji umowy zawierającego opinię techniczną zrealizowanego (nadzorowanego) zadania inwestycyjnego; 37) sprawdzania miesięcznych zestawień wykonanych robót Wykonawcy robót oraz potwierdzenia ilości wykonanych robót (weryfikacja kart obmiarów) i kwoty do wypłaty w terminie do 5 dni roboczych od złożenia przez Wykonawcę zestawienia (wraz z dokumentami obmiarowymi); 38) przyjmowania, opiniowania wniosków Wykonawcy robót w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie, warunkujących jednak zakończenie zadania inwestycyjnego, weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy na powyższy zakres; 39) sporządzania protokołów konieczności na roboty dodatkowe i uzupełniające po uprzednim zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego; 40) kontrolowania prawidłowego prowadzenia Dziennika Budowy i Ksiąg/Kart Obmiaru, prawidłowego gromadzenia dzienników laboratoryjnych, atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, recept roboczych, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów niezbędnych do odbioru robót; 41) opracowywania dla Zamawiającego informacji z realizowanego zadania inwestycyjnego; 42)stwierdzenia w miarę potrzeb zakończenia robót, przeprowadzenie odbioru wewnętrznego robót z udziałem przedstawiciela Zamawiającego, sporządzenie listy ewentualnych usterek i wyznaczenie czasu do ich usunięcia przez Wykonawcę; 43) wyznaczenia w porozumieniu z Zamawiającym terminu odbioru końcowego robót i powiadamianie o tym wszystkich zainteresowanych stron; 44) nadzorowania skompletowania przez Wykonawcę robót 2 kompletów archiwalnych dokumentacji powykonawczych z wszystkimi wymaganymi rysunkami roboczymi i warsztatowymi w systemie odpowiadającym STWiOR; 45) sprawdzenia kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego sporządzonego przez Wykonawcę przed przedłożeniem go Zamawiającemu; 46) dokonywanie wraz z Zamawiającym odbioru usunięcia usterek zarówno w trakcie procedury odbiorowej, jak i w okresie gwarancyjnym, sporządzenie protokołu usunięcia usterek, potwierdzenie zakończenia robót i gotowości do odbioru przed zgłoszeniem Zamawiającemu przez Wykonawcę; 47) udziału w przekazaniu wykonanych robót wraz z wymaganą dokumentacją poszczególnym zarządcom sieci nie związanych z infrastrukturą drogową (m.in. energetycznej, telekomunikacyjnej, kanalizacyjnej, wodociągowej, gazowej) na warunkach określonych przez nich w trakcie uzgadniania dokumentacji; 48) współpracy z Zamawiającym w zakresie prawidłowego utrzymania dróg w rejonie budowy, dróg przyległych jak i objazdowych. W przypadku ewentualnych powstałych zdarzeń w trakcie prowadzenia budowy Inspektora nadzoru przygotowuje dla Zamawiającego propozycje koniecznych działań; 49)wszelkich czynności stanowiących obowiązki Inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą Prawo Budowlane. 5. Zamawiający zastrzega, że: a) zakres usług przyjętych do realizacji może ulec zmianie, zostać ograniczony lub Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku, gdy środki finansowe przeznaczone na ten cel zostaną zmienione, lub gdy zamawiający nie otrzyma środków finansowych od Instytucji Zarządzającej dofinansowaniem, b) natychmiast zostanie zerwana umowa, w przypadku stwierdzenia niewłaściwego wykonania obowiązków. Wykonawcy nie przysługiwać będą żadne roszczenia z tego tytułu, za wyjątkiem wynagrodzenia należnego z wykonanej części umowy. 6. Zamawiający informuje, że okres gwarancji na wykonane roboty budowlane będzie wynosił 60 miesięcy licząc od dnia następnego po dacie spisania protokołu odbioru końcowego robót, i w tym okresie Inspektor nadzoru zobowiązany będzie do uczestnictwa w organizowanych na wniosek Zamawiającego cyklicznych przeglądach gwarancyjnych. Koszty uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych należy uwzględnić w kosztach pośrednich wycenianych usług nadzoru. 7. Zamawiający informuje, że Wykonawca robót budowlanych organizując biuro budowy zapewni oddzielne pomieszczenie dla Inspektora Nadzoru zgodnie z uzupełnieniem do Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2602 S ul. Górecka w Skoczowie wraz z przebudową i budową niezbędnej infrastruktury na długości ok. 2,1 km, z wyłączeniem odcinka w km 0+740 do 0+934 - etap I od km 0+066 do 0+740 8. Projekt pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2602 S ul. Górecka w Skoczowie wraz z przebudową i budową niezbędnej infrastruktury na długości ok. 2,1 km, z wyłączeniem odcinka w km 0+740 do 0+934 - etap I od km 0+066 do 0+740 realizowany będzie w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2602 S ul. Górecka w Skoczowie wraz z przebudową i budową niezbędnej infrastruktury na długości ok. 2,1 km, z wyłączeniem odcinka w km 0+740 do 0+934 - etap I od km 0+066 do 0+740 realizowany będzie w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARIUSZ KOMRAUS ROAD - SKAN - EXPERT
jakie przetargi wygrała firma
MARIUSZ KOMRAUS ROAD - SKAN - EXPERT
- ROAD-SKAN-EXPERT Mariusz Komraus, Kochanowskiego 9, 43-200 Pszczyna, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160527,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 67342,50
Oferta z najniższą ceną: 67342,50 / Oferta z najwyższą ceną: 94833,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Wykonanie instalacji ochrony przepięciowej w budynku Domu Spokojnej Starości przy ulicy Mickiewicza 13 w Cieszynie
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Skoczowie przy ul. Góreckiej 65A na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
- Sukcesywna dostawa trumien
- Usługa załadunku, transportu, segregacji i utylizacji odpadów budowlanych
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi prowadzonymi przez Powiat Tatrzański w roku 2025
- Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn. Budowa zastawek na rowach melioracyjnych na użytku ekologicznym "Polder Woźnice"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi i nadzoru autorskiego nad dokumentacją projektową: Budowa Ośrodka Diagnostyki Narządowej WSD Bydgoszcz
- Nadzór inwestorski dla zadania Unowocześnienie i dostosowanieOddziału Obserwacyjno-Zakaźnego do walki z COVID19 i innych chorób zakaźnych oraz przebudowa III piętra budynku Szpitala Specjalistycznego
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa dwóch budynków oświatowych wraz z ich rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania na funkcję żłobka i przedszkola
- Remont konstrukcji i pokrycia dachów budynku Stacji Poboru i Uzdatniania Wody oraz budynku Administracji w szpitalu w Ludwikowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.