Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-30
Zielona Góra: Wykonanie usługi: ochrony fizycznej, monitorowania i konserwacji systemów zabezpieczenia technicznego w obiekcie Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze i w obiektach prokuratur rejonowych okręgu zielonogórskiego
Numer ogłoszenia: 176375 - 2008; data zamieszczenia: 30.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze, ul. Partyzantów 42, 65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3291700, 3291860, fax 068 3291713.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi: ochrony fizycznej, monitorowania i konserwacji systemów zabezpieczenia technicznego w obiekcie Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze i w obiektach prokuratur rejonowych okręgu zielonogórskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy i zawarcie umowy na ochronę fizyczną, monitorowanie i konserwację systemów zabezpieczenia technicznego w obiekcie Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze i podległych jej jednostek organizacyjnych, tj.: - Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze, ul. Partyzantów 42, - Prokuratury Rejonowej w Nowej Soli, ul. Piłsudskiego 38, - Prokuratury Rejonowej w Świebodzinie, ul. Poznańska 10, - Prokuratury Rejonowej w Krośnie Odrzańskim, ul. Piastów 10L, - Prokuratury Rejonowej w Żarach, ul. Górnośląska 17, - Prokuratury Rejonowej w Żaganiu, ul. Dworcowa 57, - Prokuratury Rejonowej we Wschowie, ul. Garbarska 11. Usługa ochrony fizycznej obiektów i pełnienia służby w elektronicznym centrum nadzoru w Prokuraturze Okręgowej w Zielonej Górze i jednostek organizacyjnych jej podległych, obejmuje: - zabezpieczenie obiektu przed wejściem na jego teren osób nieupoważnionych; - ochrona obiektów przed włamaniem, kradzieżą mienia, dewastacją i innymi zamachami na mienie będące własnością Zamawiającego; - sprawdzanie zabezpieczenia obiektu i pomieszczeń Zamawiającego, w szczególności miejsc wymagających szczególnej ochrony; - bieżące informowanie Zamawiającego o brakach w zabezpieczeniu mienia przed kradzieżą, włamaniem, a także o naruszeniu przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia przez pracowników Zamawiającego; - utrzymywanie ładu i porządku publicznego. Usługa monitorowania systemów alarmowych wraz z interwencją własnych grup w obiekcie Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze i podległych jej jednostek organizacyjnych, obejmuje: - prowadzenie całodobowego monitorowania systemów alarmowych; - monitorowanie sygnałów alarmowych z wykorzystaniem dwóch torów transmisji; - prowadzenie nasłuchu i rejestracji sygnałów alarmowych emitowanych z obiektów prokuratur; - niezwłoczne podjęcie odpowiednich działań przez grupę interwencyjną w przypadku odebrania sygnału alarmowego z obiektów Zamawiającego; - powiadomienie osób upoważnionych przez Zamawiającego; - udostępnianie Zamawiającemu wyciągu z odpowiednich rejestrów włącznie z wskazaniem czasu reakcji grup interwencyjnych po otrzymaniu sygnału alarmowego; Usługa konserwacji i serwisu systemów zabezpieczenia elektronicznego w obiekcie Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze i jednostek jej podległych, obejmuje: - wykonywanie konserwacji systemów zabezpieczeń technicznych z częstotliwością raz na kwartał; - Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się z istniejącymi systemami zabezpieczenia technicznego w obiektach Zamawiającego przed przygotowaniem oferty, w celu określenia kosztów wykonania konserwacji. Zamawiający udostępni do wglądu obiekty, w których będą wykonywane konserwacje po uzgodnieniu terminu z Zamawiającym; - do zakresu konserwacji należy: -sprawdzenie transmisji wizji; -sprawdzenie toru zasilającego kamery; -sprawdzenie i regulacja kamer; -sprawdzenie poprawności działania urządzeń systemu CCTV; -sprawdzenie poprawności działania systemu CCTV; -sprawdzenie linii dozorowanych urządzeń alarmowych; -sprawdzenie linii zasilających; -sprawdzenie poprawności współpracy systemu z elementami monitorowania; -sprawdzenie urządzeń alarmowych; -sprawdzenie połączeń kablowych; -sprawdzenie i czyszczenie czujek; -sprawdzenie prawidłowości działania SSWiN; -sprawdzenie urządzeń kontroli dostępu; -sprawdzenie prawidłowości działania kontroli dostępu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 5.800,00 zł, w terminie do dnia 02.09.2008r., godz. 10:00..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych), 5)złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6)spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją, 7)spełniają wymogi określone w ustawie o ochronie informacji niejawnych z dnia 22 stycznia 1999r. (Dz. U. z 2005 r. Nr 196. poz. 1631 z póź. zm.); 8)spełniają wymogi określone w ustawie o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r. (Dz. U. z 2005 r Nr 145. poz. 1221 z póź. zm); 9)prowadzą działalność przez okres nie krótszy niż 3 lata, tożsamą z niniejszym zamówieniem i posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności; 10)zrealizowali samodzielnie w ostatnich 3 latach, co najmniej 3 zamówienia w zakresie ochrony fizycznej na rzecz sądów, prokuratur, policji lub innych instytucji w obiektach użyteczności publicznej - udokumentowanych referencjami; 11)zrealizowali samodzielnie w ostatnich 3 latach, co najmniej 3 zamówienia w zakresie monitorowania na rzecz sądów, prokuratur, policji lub innych instytucji w obiektach użyteczności publicznej - udokumentowanych referencjami; 12)zrealizowali samodzielnie w ostatnich 3 latach, co najmniej 3 zamówienia w zakresie ochrony technicznej (wykonanie i konserwacja systemów zabezpieczenia technicznego) na rzecz sądów, prokuratur, policji lub innych instytucji w obiektach użyteczności publicznej - udokumentowanych referencjami; 13)posiadają ważną koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności w ochronie osób i mienia; 14)posiadają ważną polisę ubezpieczeniową w zakresie ubezpieczenia prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej na łączną sumę nie mniejszą niż 200.000zł; 15)posiadają certyfikowany system zarządzania jakością; 16)posiadają system jakości; 17)zamówienie zrealizują pracownicy wykonawcy zatrudnieni na umowę o pracę, posiadający stosowne uprawnienia wymienione poniżej: - w zakresie konserwacji - pracownicy posiadający licencje pracowników zabezpieczenia technicznego I i II stopnia: a) zarząd lub pełnomocnik zgodnie z KRS, nadzór - II stopnia; b) pracownicy serwisu I lub II stopnia; - w zakresie ochrony fizycznej - pracownicy posiadający licencje pracowników ochrony fizycznej I i II stopnia: a) zarząd lub pełnomocnik zgodnie z KRS, nadzór - II stopnia; b) pracownicy ochrony I lub II stopnia; - w zakresie ochrony fizycznej i pełnienia służby nadzoru stanu bezpieczeństwa prokuratur podległych w elektronicznym centrum nadzoru w Prokuraturze Okręgowej w Zielonej Górze: a) licencje pracownika ochrony fizycznej II stopnia i licencje pracowników zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia. 18)zamówienie zrealizują pracownicy Wykonawcy posiadający poświadczenia bezpieczeństwa osobowego: a) zarząd, nadzór i pełnomocnik d/s ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE b) kadra techniczna i pracownicy serwisu o klauzuli i pracownicy ochrony przewidziani do zatrudnienia na stanowisku w centrum nadzoru w Prokuraturze Okręgowej w Zielonej Górze POUFNE; c) pracownicy ochrony ZASTRZEŻONE. 19)zatrudniają na podstawie stosunku pracy wynikającego z Kodeksu Pracy pełnomocnika d/s ochrony informacji niejawnych, przeszkolonego przez odpowiednie służby; 20)posiadają własne grupy interwencyjne zdolne do podjęcia interwencji w obiekcie Prokuratury Okręgowej w czasie maks. 8 minut i w obiektach prokuratur rejonowych w czasie min. 20 minut; 21)posiadają własne grupy interwencyjne wyposażone w system łączności z Centrum Monitoringu i system monitorowania GPS w pojazdach grup, za pomocą którego grupa jest nadzorowana i zarządzana z pozycji Centrum Monitorowania; 22)posiadają kancelarię tajną i pomieszczenia do prowadzenia prac z niejawną dokumentacją; 23)przedstawią wykaz pracowników, którzy będą realizować zadanie z rozbiciem na: zarząd, nadzór, pracowników serwisu, ochrony; 24)udzielą terminu płatności nie krótszego niż 21 dni od daty odbioru i wystawienia faktury; 25)zapewnią czas reakcji serwisu na zgłoszoną usterkę do 4 godzin; 26)dokonają wizji lokalnej przez pracownika zatrudnionego na podstawie stosunku pracy, wynikającego z Kodeksu Pracy, posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa osobistego o klauzuli POUFNE, posiadającego licencje pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia i pracownika ochrony fizycznej II stopnia. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców niespełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. 4. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 5. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1)jest niezgodna z ustawą, 2)jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5)została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6)zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, 7)Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 8)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 6. O odrzuceniu oferty zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy Wykonawcy. 7. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki, Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1)Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru 2)Wypełniony i podpisany Formularz oferty cenowej 3)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru. 4)Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy. 2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 1)Koncesji, zezwolenia lub licencji wydane przez MSWiA na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem publicznym. 2)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualnych informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualnych informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałami technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających (referencje), że usługi te zostały wykonane należycie. 2)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3)Stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. 4. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności będącej przedmiotem zamówienia publicznego na łączną sumę nie mniejszą niż 200.000zł; 5. Do oferty należy dołączyć ponadto następujące dokumenty: 1)Referencje dotyczące realizacji zamówień - zgodnie z pkt 9.3 ppkt 1. 2)Oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej i pomieszczenia do pracy na dokumentach niejawnych. 3)Certyfikat zarządzania jakością. 4)Certyfikat jakości. 5)Oświadczenie o posiadaniu własnych grup interwencyjnych zdolnych do podjęcia interwencji na terenie wszystkich obiektów prokuratur w czasie określonym w pkt 8.1 ppkt 20. 6)Licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I i II stopnia. 7)Licencje pracownika ochrony fizycznej I i II stopnia. 8)Poświadczenia bezpieczeństwa osobowego. 9)Dokumenty potwierdzające zatrudnienie pracowników i pełnomocnika ds ochrony informacji niejawnych. 10)Poświadczenie przeszkolenia pełnomocnika d/s ochrony informacji niejawnych przez odpowiednie służby. 11)Oświadczenie o reakcji serwisu na zgłoszoną usterkę do 4 godzin z podaniem numeru telefonu służb serwisowych, czynnego przez 24 godziny przez 7 dni w tygodniu. 12)Oświadczenie o zapoznaniu się z zakresem zamówienia z pisemnym potwierdzeniem przez Zamawiającego odbycia wizji lokalnej. 13)Oświadczenie Wykonawcy, że na żądanie Zamawiającego przeprowadzi postępowanie z zakresu ochrony informacji niejawnych w stosunku do pracowników ochrony, wykonujących pracę w obiektach prokuratury na własny koszt i we własnym zakresie do klauzuli ZASTRZEŻONE. 14)Oświadczenie Wykonawcy, że zamówienie zrealizują pracownicy Wykonawcy przeszkoleni na koszt Wykonawcy w zakresie obsługi systemów alarmowych na obiekcie, przez osobę uprawnioną - posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia. 15)Oświadczenie, że zapewnią monitorowanie sygnałów alarmowych z obiektów prokuratur z interwencją grup. 16)Oświadczenie, że Wykonawca zapewni archiwizację zdarzeń alarmowych zarejestrowanych przez Centrum Monitorowania wraz z zapisem czasu dojazdu grupy na miejsce zdarzenia, przez okres minimum 2 miesięcy. 6. Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione. Nie dopuszcza się składania alternatywnych, co do treści i formy dokumentów. 7. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność, podpisem przez osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 8 Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne za wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. 9 Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych. 1)Dokumenty niejawne, zastrzeżone składane w ofercie, Wykonawca oznacza w wybrany przez siebie sposób. 2)Po dokonaniu czynności otwarcia ofert Komisja Zamawiającego dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem niepodlegających ujawnieniu oraz za wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in.z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielona-gora.po.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze, ul. Partyzantów 42, pokój 301.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze, ul. Partyzantów 42, pokój 301.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- NZ.261.20.2025 Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12 pochodzących z Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Usługa opracowania kompleksowego systemu tworzenia i rozwijania startupów w sposób zorganizowany i powtarzalny II
- Konserwacja i czyszczenie rowów przy drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze: ZAD 1-RDW Kożuchów ZAD 2-OD Kłodawa oraz OD Drezdenko ZAD 3-OD Sulęcin oraz OD Ośno Lubuskie
- Usługa wsparcia technicznego oprogramowania Veeam - abonament na 3 lata
- DOSTAWA SZKŁA I AKCESORIÓW LABORATORYJNYCH
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Krasnymstawie.
- Świadczenie całodobowej usługi ochrony osób i mienia realizowanej na rzecz MZO w Wołominie sp. z o.o. wraz z niezbędną rozbudową istniejącej infrastruktury monitoringu wizyjnego,
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej podczas organizacji 11. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu
- Świadczenie usług ochrony obiektów i świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krośnie przy ul. Tysiąclecia 7
- Usługa ochrony obiektu IHAR-PIB, Oddział w Poznaniu
- USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO WE WROCŁAWIU
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.