To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-16
Szczyrk: Remont przyczółków mostu (0+008-0+037,5). Naprawa uszkodzonych koszy kamiennych, odtworzenie koryta rzeki na dł. 100mb związane z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych, Szczyrk ul. Widokowa
Numer ogłoszenia: 176381 - 2012; data zamieszczenia: 16.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227796 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Szczyrku, ul. Beskidzka 4, 43-370 Szczyrk, woj. śląskie, tel. 033 8295026, faks 033 8178763.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont przyczółków mostu (0+008-0+037,5). Naprawa uszkodzonych koszy kamiennych, odtworzenie koryta rzeki na dł. 100mb związane z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych, Szczyrk ul. Widokowa.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Remont istniejącego obiektu mostowego Istniejący obiekt mostowy posiada konstrukcję jednoprzęsłową, wolnopodpartą. Konstrukcję nośną stanowi 6 belek prefabrykowanych typu WBS zespolonych z żelbetową płyta pomostową. Belki oparte są za pomocą łożysk stalowych stycznych na dwóch przyczółkach żelbetowych o konstrukcji klasycznej. Przyczółki o szerokości -10m posiadają zamocowane w żelbetowym trzonie obustronne skrzydełka w formie trójkątnych wsporników równoległych do osi drogi. W górnej części przyczółków wykształtowana została ława podłożyskowa w której zabetonowana została szyna stalowa stanowiąca część łożyskowania obiektu. Drugą część stanowią blachy stalowe na końcach belek WBS. Pomost stanowi 6 belek typu WBS w rozstawie ok. 1,5m, zespolonych z żelbetową płytą pomostową o grubości najprawdopodobniej wynoszącej ok. 18cm i posiadającej obustronne wsporniki o wysięgu 0,4m, zwieńczone gzymsami w których zamocowano elementy balustrady stalowej. Konieczne jest zabezpieczenie przed dalszą degradacją spodu konstrukcji nośnej oraz powierzchni przyczółków. Wykonanie takiego zabezpieczenia pozwoli na długotrwałe bezpieczne użytkowanie obiektu mostowego. Charakterystyczne parametry techniczne istniejącego obiektu mostowego: - długość konstrukcji nośnej Lk = 18,70m - rozpiętość teoretyczna Lt = ~18,11m - rozpiętość w świetle Ls = 17,52m (po remoncie 17,12m) - wysokość konstrukcyjna hpł = 1,21m - kąt skrzyżowania z przeszkodą 88o - wymiary światła pod obiektem - pionowe Ho = ~2,80m - poziome Bp = 17,52m (po remoncie 17,12m) - szerokość przyczółków B = 10,00m (po remoncie 10,40m) - długość całkowita obiektu Lc = 28,63m (od strony górnej wody) Lc = 28,55m (od strony dolnej wody) - szerokość jezdni na obiekcie Bj = 7,00m - szerokość chodników Bch = 1,55m (po remoncie 1,20m) - szerokość całkowita obiektu B = 10,40m (po remoncie 10,60m) 1.1 Zakres remontu przyczółków istniejącego obiektu mostowego Istniejąca powierzchnia przyczółków znajduje się w niezbyt dobrym stanie technicznym, widoczne są zacieki i wykwity na powierzchni zarówno trzonów przyczółków jak i skrzydeł. W związku z tym, aby zapobiec pogorszeniu się stanu technicznego przyczółków zaprojektowano wykonanie na powierzchni zewnętrznej przyczółków płaszcza żelbetowego o grubości 0,20m. Płaszcz żelbetowy zamocowany zostanie do konstrukcji przyczółków za pomocą tzw. jeża, wykonanego z kotew stalowych osadzonych w konstrukcji przyczółków. Kotwy należy wykonać z prętów stalowych o średnicy 12mm osadzonych w wywierconych w konstrukcji przyczółkach otworach o średnicy 14mm wypełnionych klejem na bazie żywicy epoksydowej. Kotwy należy osadzić na całej powierzchni na której przewidziano wykonanie płaszcza żelbetowego, w rozstawie 30x30cm. Przed wykonaniem zbrojenia należy odsłonić konstrukcję skrzydeł i przyczółków celem sprawdzenia poprawności przyjętego rozwiązania i w razie konieczności ilość i kształt zbrojenia skorygować w porozumieniu z Inwestorem i projektantem remontu obiektu. Istniejące ściany przyczółków i skrzydeł należy przygotować do wykonania płaszcza żelbetowego poprzez usunięcie luźnych i skorodowanych fragmentów betonu, dodatkowo naroża przyczółków należy podkuć, tworząc łagodny skos. Powierzchnię przyczółków pod projektowany płaszcz należy dodatkowo zgroszkować, a odsłonięte zbrojenie oczyścić i zabezpieczyć antykorozyjnie. Odsłonięte fragmenty przyczółków oraz fragmenty płaszcza żelbetowego przewidziane do zasypania gruntem należy zabezpieczyć poprzez nałożenie cienkowarstowej izolacji przeciwwilgociowej (np. typu Abizol) Zasypki do poziomu terenu można wykonać z gruntu rodzimego, wydobytego wcześniej podczas wykonywania wykopów, po stwierdzeniu jego przydatności do wbudowania. 1.2 Zakres remontu istniejącej konstrukcji pomostu Istniejąca konstrukcja pomostu, z wyjątkiem wsporników płyty pomostowej znajduje się w dość dobrym stanie. Widoczne są zacieki i wykwity na powierzchni spodu płyty pomostowej oraz korodujące zbrojenie płyty i belek WBS. W związku z tym przyjęto do wykonania naprawy spodu płyty pomostowej za pomocą zapraw typu PCC. Naprawą takim zostanie poddana powierzchnia belek oraz spodu płyty pomostowej pomiędzy nimi, a także powierzchnia poprzecznic. Z uwagi na stan wsporników oraz gzymsów, a także konieczność zamocowania w nich barieroporęczy, zdecydowano o rozbiórce istniejących gzymsów wraz z wspornikami i ich odtworzeniu w kształcie dopasowanym do zamocowania projektowanych na obiekcie barieropręczy. Gzymsy i wspornik należy rozkuć w zakresie wskazanym na rysunku, a istniejące zbrojenie poprzeczne płyty odsłonięte w trakcie tych prac oczyścić i zabezpieczyć antykorozyjnie w celu powiązania z projektowanym zbrojeniem nowych gzymsów. Gzymsy należy zakotwić w płycie za pomocą kotew z prętów o średnicy 12mm osadzonych w wywierconych w płycie pomostowej co 150mm otworach o średnicy 14mm wypełnionych klejem na bazie żywicy epoksydowej. Dodatkowo w celu zakotwienia należy wypuścić pręty kotwiące konstrukcję gzymsów w projektowanym betonowym wypełnieniu chodników. Od góry na szerokości wynikającej z szerokości projektowanego chodnika, płytę pomostową po jej odsłonięciu (rozbiórce beton ochronnego oraz izolacji) należy oczyścić i w razie konieczności naprawić ubytki za pomocą zapraw PCC, analogicznie jak w przypadku spodu płyty pomostowej. Powierzchnię płyty należy następnie zabezpieczyć przez wykonanie podwójnej warstwy izolacji z papy termozgrzewalnej, przy czym druga warstwa izolacji powinna zachodzić min. 0,50m na istniejącą izolację płyty pomostowej. Wzdłuż krawędzi jedni w odległości 0,1 należy ułożyć prefabrykowany dren, z odprowadzeniem go do wykonanych w tej samej linii sączków. Sączki należy osadzić w rozstawie co 2,0m w otworach wywierconych w płycie pomostowej. Średnicę otworów dostosować do zastosowanych sączków. Dodatkowo na wspornikach zastosować dreny poprzeczne układane na początku i końcu płyty pomostowej oraz w środku rozpiętości płyty. W zakres remontu wchodzą również następujące prace związane z wyposażeniem obiektu: Barieroporęcz typu sztywnego: Założono wykonanie w miejsce istniejącej bardzo zniszczonej i nie spełniającej swojego zadania balustrady, barieroporęczy typu sztywnego. Barieroporęcz należy wyposażyć w obustronne zakończenia, tzw. baranki Chodnik na obiekcie: Założono wykonanie wypełnienia chodnika (pomiędzy konstrukcją gzymsu, a krawężnikiem) z betonu C30-37, zbrojonego przeciwskurczowo siatką prętów fi12mm o szerokości oczek 150x150mm. Siatkę należy układać w górnej warstwie wypełnienia. W chodniku od strony górnej wody zaprojektowano wykonanie dwóch rur osłonowych z PEHD o średnicy 110mm, natomiast w chodniku od strony dolnej wody należy wykonać 3 takie rury. Krawężniki na obiekcie: Zaprojektowano wykonanie na obiekcie (na długości płyty pomostowej krawężnika kamiennego 150x200mm). Natomiast na długości skrzydeł należy wykonać krawężniki betonowe drogowe pochodzące z rozbiórki istniejących krawężników na obiekcie. W celu uszczelnienia należy ułożyć wzdłuż krawężników pomiędzy jezdnią, a krawężnikiem uszczelnienie z taśmy topliwej pod wpływem ciepła asfaltu lanego. Natomiast pomiędzy krawężnikiem a konstrukcją chodnika należy wykonać uszczelnienie z masy uszczelniającej. Krawężniki na długości skrzydeł układać na ławie betonowej z oporem. Kotwy talerzowe: Na długości chodników należy w miejscu lokalizacji słupków barieroporęczy osadzić w istniejącej płycie pomostowej kotwy talerzowe. Kotwy osadzić co 1,0m na długości płyty pomostowej. Nawierzchnie na obiekcie: Należy odtworzyć rozebrane fragmenty nawierzchni jezdni na obiekcie: a) Nawierzchnia jezdni: - W-wa ścieralna z betonu asfaltowego #0-12,8mm, asfalt D50-70 - 5cm - W-wa wiążąca z betonu asfaltowego #0-16mm, asfalt D50-70 - 5cm - W-wa ochronna z betonu asfaltowego #0-16mm, asfalt D50-70 - 4cm 1.3 Projektowany remont umocnienia dna koryta cieku. Projektowane remont regulacji obejmuje oczyszczenie koryta cieku z zalegającego piachu naniesionego przez nurt rzeki, widoczne jest to zwłaszcza powyżej obiektu mostowego. Utworzona łacha powoduje rozdzielenie przy normalnym stanie wody na dwa strumienie płynące wzdłuż brzegów cieku. Na końcu projektowanej regulacji zostanie wykonany w dnie cieku gurt z koszy siatkowo - kamiennych o wymiarach 1,0x1,0m i długości 10,0m. Natomiast w miejscu zlokalizowania istniejącego wylotu kanalizacji deszczowej (poniżej obiektu mostowego, na lewym brzegu) w dnie cieku przy wylocie zostanie ułożony materac siatkowo - kamienny o wymiarach 2,0x3,0m i grubości 0,23m. Na długości od istniejącego progu wodnego powyżej obiektu, do obiektu oraz ok. 37m poniżej obiektu zaprojektowano remont umocnienia skarp poprzez opaskę z koszy siatkowo - kamiennych. Całkowita długość wraz z szerokości obiektu mostowego wyniesie ok. 100mb. Na długości 10m powyżej i poniżej obiektu umocnienie z koszy siatkowo - kamiennych zostało zaprojektowane na pełną wysokość skarp (z wyjątkiem lewego brzegu poniżej obiektu, gdzie z uwagi na wysokość skarp oraz usytuowanie tam istniejącego wylotu kanalizacji deszczowej umocnienie skarp o pełnej wysokości ma długość ok. 7,5m) Fragmenty skarp pomiędzy przyczółkami obiektu mostowego, a istniejącymi podporami kanalizacji deszczowej zostaną z uwagi na niewielką szerokość (ok. 0,5m) i utrudniony w związku z tym dostęp umocnione brukiem kamiennym na zaprawie betonowej. 1.4 Organizacja ruchu. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia projektu tymczasowej organizacji ruchu i uzgodnienia go z właściwym zarządcą drogi i innymi niezbędnymi organami oraz Inwestorem. Ze względu na charakter drogi przewiduje się prowadzenie remontu obiektu pod ruchem..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.19 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Budowlany "MOST-BUD" Eugeniusz Klimczak
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Budowlany "MOST-BUD" Eugeniusz Klimczak
- Zakład Budowlany MOST-BUD, ul. Złoty Potok 46, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1000644,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 737756,71
Oferta z najniższą ceną: 737756,71 / Oferta z najwyższą ceną: 1373706,56
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana uszkodzonych stropów drewnianych w rejonie łazienek oraz wybranych pomieszczeń w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych - I etap
- "Odbudowa obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 4425S, ul. Zabrzeska w km 4+962 w miejscowości Ligota nad potokiem Iłownica" Pełna nazwa znajduje się w informacjach dodatkowych - SEKCJA IX.
- Remont drogi gminnej nr 364881K w km od 0 + 511 do km 0 + 596,4 w miejscowości Szczawnica, Gmina Szczawnica
- Zadanie 1 - Budowa aktywnego oznakowania na projektowanym przejściu dla pieszych w ciągu DW Nr 485, Zadanie 2 - Budowa dedykowanego doświetlenia na istniejącym przejściu dla pieszych w ciągu DW Nr 482
- Remont i adaptacja sal do praktycznej nauki zawodu Zespołu Szkół Nr 1 w Myszkowie w ramach Projektu pn.: "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Nr 1 w Myszkowie
- Rozbudowa drogi gminnej 2512001 Chabówka - Skawa w km od 0+003,45 do km 0+102,00 (obiekt mostowy w km 0+036,50 do km 0+063,70), w miejscowości Chabówka, Gmina Rabka-Zdrój
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.