eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieluńBudowa kanalizacji sanitarnej dla zadańZadanie 1 - Budowę kanalizacji sanitarej - Wieluń ul. Szpitalna Zadanie 2 - Budowę kanalizacji sanitarej - Wieluń, ul. Łąkowa Zadanie 3 - Budowę kanalizacji sanitarej - Wieluń, ul. 18-go Stycznia (Tomaszewski) Zadani

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-21

Wieluń: Budowa kanalizacji sanitarnej dla zadań: Zadanie 1 - Budowę kanalizacji sanitarej - Wieluń ul. Szpitalna Zadanie 2 - Budowę kanalizacji sanitarej - Wieluń, ul. Łąkowa Zadanie 3 - Budowę kanalizacji sanitarej - Wieluń, ul. 18-go Stycznia (Tomaszewski) Zadanie 4 - Budowę kanalizacji sanitarej - Wieluń, ul. Matejki
Numer ogłoszenia: 17638 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Wieluniu , Plac Kazimierza Wielkiego 1, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8860249, faks 043 8860260.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej dla zadań: Zadanie 1 - Budowę kanalizacji sanitarej - Wieluń ul. Szpitalna Zadanie 2 - Budowę kanalizacji sanitarej - Wieluń, ul. Łąkowa Zadanie 3 - Budowę kanalizacji sanitarej - Wieluń, ul. 18-go Stycznia (Tomaszewski) Zadanie 4 - Budowę kanalizacji sanitarej - Wieluń, ul. Matejki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1 Budowa kanalizacji sanitarnej - Wieluń, ul. Szpitalna - kanały z rur PCV fi 200 mm, studnie rewizyjne bet. fi 1200mm , studzienki kanalizacyjne systemowe fi 425 mm, kanały z rur PCV fi 160 mm, studzienki kanalizacyjne systemowe fi 315 mm ZADANIE 2 Budowa kanalizacji sanitarnej - Wieluń, ul. Łąkowa - kanały z rur PCV fi 200 mm, studnie rewizyjne bet. fi 1200mm, studzienki kanalizacyjne systemowe fi 425 mm, przewierty rurami fi 273 mm, kanały z rur PCV fi 160 mm, studzienki kanalizacyjne systemowe fi 315 mm ZADANIE 3 Budowa kanalizacji sanitarnej - Wieluń, ul. 18-go stycznia (Tomaszewski) - kanały z rur PCV fi 200 mm, studnie rewizyjne bet. fi 1200mm, studzienki kanalizacyjne systemowe fi 425 mm, kanały z rur PCV fi 160 mm, studzienki kanalizacyjne systemowe fi 315 mm ZADANIE 4 Budowa kanalizacji sanitarnej - Wieluń, ul. Matejki - kanały z rur PCV fi 200 mm, studnie rewizyjne bet. fi 1400 mm, studnie rewizyjne bet. fi 1000 mm, studzienki kanalizacyjne systemowe fi 425 mm, kanały z rur PCV fi 160 mm, studzienki kanalizacyjne systemowe fi 315 mm Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a/ dokumentacja projektowa b/ specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium do dnia 11.02.2010r. do godz. 11.00 w wysokości : Zadanie 1 - 2 440,00zł Zadanie 2 - 1 720,00zł Zadanie 3 - 950,00zł Zadanie 4 - 1 860,00zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilka następujących formach: a/ pieniądzu b/poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c/ gwarancjach bankowych d/ gwarancjach ubezpieczeniowych e/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz.253, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz. 1824) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ING Bank Śląski S.A. Oddział w Wieluniu nr 66 1050 1937 1000 0022 7627 0457

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a/ posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b/ posiadania wiedzy i doświadczenia c/ dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d/ sytuacji ekonomicznej i finansowej 2/ W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki: a/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartościach nie mniejszych niż: Zadanie 1 - 150 000,00zł Zadanie 2 - 100 000,00zł Zadanie 3 - 50 000,00zł Zadanie 4 - 100 000,00zł z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. b/ dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego: - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych - minimum 1 osoba oraz posiadające zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert. B/Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów. W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 6 ppkt 1niniejszej specyfikacji. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą dla wszystkich punktów na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. a) dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków jest : oświadczenie - załącznik nr 2 b)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, muszą być: - wykaz robót budowlanych - wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający następujące dane: rodzaj i wartość robót budowlanych,datę i miejsce wykonania - załącznik nr 3. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. c) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, muszą być: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi - załącznik nr 4 wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - załącznik nr 5 d) w przypadku polegania na doświadczeniu innych podmiotów, wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, zgodnie z treścią załącznika nr 6 - Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia Brak któregokolwiek z w/w dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy, a jego oferta zostanieuznana za odrzuconą . 2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach , o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów: a. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 7 b. aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy w stosunku do osób fizycznych - załącznik nr 8 d. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert e. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Zamawiający oceni brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy na podstawie załączonych do oferty w/w dokumentów. Brak któregokolwiek z w/w dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą . Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.2 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.wielun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wieluniu -Biuro Zamówień Publicznych pokój nr 203 (budynek w parku II piętro)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego - Urząd Miejski w Wieluniu Biuro Obsługi Interesanta - pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 12.03.2010.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa kanalizacji sanitarej - Wieluń ul. Szpitalna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1 Budowa kanalizacji sanitarnej - Wieluń, ul. Szpitalna - kanały z rur PCV fi 200 mm, studnie rewizyjne bet. fi 1200mm , studzienki kanalizacyjne systemowe fi 425 mm, kanały z rur PCV fi 160 mm, studzienki kanalizacyjne systemowe fi 315 mm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa kanalizacji sanitarej - Wieluń, ul. Łąkowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 2 Budowa kanalizacji sanitarnej - Wieluń, ul. Łąkowa - kanały z rur PCV fi 200 mm, studnie rewizyjne bet. fi 1200mm, studzienki kanalizacyjne systemowe fi 425 mm, przewierty rurami fi 273 mm, kanały z rur PCV fi 160 mm, studzienki kanalizacyjne systemowe fi 315 mm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.07.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa kanalizacji sanitarej - Wieluń, ul. 18-go Stycznia (Tomaszewski).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 3 Budowa kanalizacji sanitarnej - Wieluń, ul. 18-go stycznia (Tomaszewski) - kanały z rur PCV fi 200 mm, studnie rewizyjne bet. fi 1200mm, studzienki kanalizacyjne systemowe fi 425 mm, kanały z rur PCV fi 160 mm, studzienki kanalizacyjne systemowe fi 315 mm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa kanalizacji sanitarej - Wieluń, ul. Matejki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 4 Budowa kanalizacji sanitarnej - Wieluń, ul. Matejki - kanały z rur PCV fi 200 mm, studnie rewizyjne bet. fi 1400 mm, studnie rewizyjne bet. fi 1000 mm, studzienki kanalizacyjne systemowe fi 425 mm, kanały z rur PCV fi 160 mm, studzienki kanalizacyjne systemowe fi 315 mm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.05.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.