Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-28
Łosice: usługa szkoleniowa
Numer ogłoszenia: 176406 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach , ul. Narutowicza 6, 08-200 Łosice, woj. mazowieckie, tel. 083 3573330, faks 083 3573330.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.puplosice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa szkoleniowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla 6 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Łosicach (czterech pośredników pracy i dwóch doradców zawodowych) realizowanej w trzech częściach: Część 1: Realizacja szkolenia Kompendium wiedzy urzędnika dla 6 pracowników PUP w Łosicach Część 2: Realizacja szkolenia Aktywizacja bezrobotnego - od rejestracji do zatrudnienia dla 6 pracowników PUP w Łosicach Część 3: Realizacja szkolenia Akademia Psychologii obsługi klienta dla 6 pracowników PUP w Łosicach Miejsce realizacji szkoleń : miejscowość w odległości minimum 100 km i maksymalnie 300 km od granic powiatu łosickiego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał wpis do rejestru instytucji szkoleniowych (RIS) zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2008r Nr 69, poz.415 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunku na podstawie Oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3 do SIWZ) zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Dodatkowo ocena spełnienia warunku dokonana będzie przez Zamawiającego poprzez weryfikację wpisu do RIS w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca będzie figurował w RIS na dzień składania ofert. Wykonawca może dołączyć do oferty zaświadczenie o wpisie do RIS.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w ostatnich trzech latach do dnia składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy to w tym okresie zrealizowali należycie co najmniej trzy szkolenia grupowe dla grup o liczebności co najmniej sześciu osób każda na zlecenie instytucji zewnętrznej w zakresie żądanym: Część I: Realizacja szkolenia Kompendium wiedzy urzędnika Część II: Realizacja szkolenia Aktywizacja bezrobotnego - od rejestracji do zatrudnienia Część III: Realizacja szkolenia Akademia Psychologii obsługi klienta, zbliżonym zakresie tematycznym (dopuszcza się wskazanie szkoleń o zbliżonym zakresie tematycznym , realizowanych pod inną nazwą) oraz potwierdzą należyte wykonanie usługi. W tym celu należy przedłożyć Wykaz wykonanych usług (szkoleń grupowych - zał nr 4 do SIWZ) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie treści wymaganego dokumentu, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni wykazać, że dysponują odpowiednią liczbą miejsc noclegowych w ośrodku wypoczynkowo - szkoleniowym lub hotelu o standardzie na poziomie co najmniej dwóch gwiazdek (jedno lub dwuosobowe pokoje z łazienkami) oraz znajdującą się w tym ośrodku/hotelu klimatyzowaną salą wykładową, dostosowaną do grupy minimum 6 uczestników i spełniającą wymogi BHP oraz posiadającą zaplecze sanitarne. Sala powinna być wyposażona w sprzęt dydaktyczny, niezbędny do prowadzenia zajęć w tym: tablicę lub filipchart, rzutnik pisma lub projektor multimedialny, ekran do rzutnika. W tym celu należy przedłożyć Wykaz bazy lokalowej i techniczno - dydaktycznej (zał. nr 5 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie treści wymaganego dokumentu, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni wykazać, że wskazani przez nich trenerzy/wykładowcy/szkoleniowcy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie uprawniające do prowadzenia zajęć w powierzonym sobie zakresie. Wymagane jest, aby posiadali wykształcenie wyższe, uprawnienia związane z powierzonym im zakresem szkolenia i niezbędne doświadczenie zawodowe, to znaczy przeprowadzone minimum 100 godzin szkoleń w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, który będą realizować lub co najmniej trzyletni staż pracy przy realizacji zadań tożsamych lub zbliżonych do powierzonego im zakresu szkolenia. W tym celu należy przedłożyć Wykaz osób, przewidzianych do realizacji zamówienia (zał. nr 6 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie treści wymaganych dokumentów, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wskazuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku na podstawie Oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3 do SIWZ) zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
zamiast dokumentu wymienionego w pkt 4.3.1 dopuszcza się oświadczenie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu tego typu szkoleń - 20
- 3 - posiadanie certyfikatu jakości kształcenia/szkolenia - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.1 zmiany terminu i miejsca realizacji przedmiotu umowy a) w przypadku wystąpienia sytuacji związanych z działaniem siły wyższej, tj. wyjątkowych zdarzeń lub niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności nie zależnych od Strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć, uniemożliwiających przeprowadzenie szkolenia w terminie wskazanym w ofercie. b) konieczne okaże się wydłużenie terminu realizacji umowy z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego, w związku z niemożliwością realizacji przedmiotu zamówienia w zakładanym terminie. Powyższe zmiany muszą zostać zaakceptowane przez obie strony, nie mogą wpłynąć na jakość realizowanej usługi i na wysokość ceny za realizację usługi. Zmiana musi być dokonana w formie pisemnej . Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu. 1.2 zmiany osób wykonujących usługę Wykonawca może powierzyć wykonywanie zadań innym osobom fizycznym i prawnym niż wymienione w złożonej ofercie przetargowej tylko w sytuacji, gdy zaistniało zdarzenie losowe, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy (wypadek, choroba wykładowcy). W takiej sytuacji dopuszcza się możliwość zmiany osoby realizującej program (wskazana osoba musi posiadać kwalifikacje i doświadczenie co najmniej równoważne do osoby wcześniej wskazanej) pod warunkiem pisemnego zawiadomienia i uzyskania zgody Zleceniodawcy najpóźniej na 3 dni robocze przed planowaną datą szkolenia. Powyższa zmiana nie wymaga zmian w umowie i sporządzenia aneksu. 1.3 zmiany wynagrodzenia W sytuacji zmniejszenia liczby osób na szkoleniu (choroba, wypadek pracownika) jednak nie więcej niż o jedną osobę Zamawiający wypłaci Wykonawcy kwotę będącą iloczynem liczby osób i kosztu szkolenia jednej osoby. Powyższa zmiana nie wymaga zmian w umowie i sporządzenia aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puplosice.pl zakładka - dokumenty do pobrania Zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach, ul. Narutowicza 6, 08-200 Łosice, pokój nr 59.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach, ul. Narutowicza 6, 08-200 Łosice, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia realizowane będą w ramach projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa pod nazwą Wsparcie Urzędu Szansą Na Sukces Bezrobotnych III Poddziałania 6.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Realizacja szkolenia Kompendium wiedzy urzędnika dla 6 pracowników PUP w Łosicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres szkolenia: kodeks postępowania administracyjnego, zasady postępowania administracyjnego, prawidłowe stosowanie przepisów KPA w kontekście ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,prawo cywilne i prawo pracy dotyczące obsługi osób bezrobotnych i poszukujących pracy, podstawowe pojęcia kodeksu pracy, prawidłowe odczytywanie i stosowanie przepisów kodeksu pracy, stosowane w praktyce pojęcia z kodeksu cywilnego, zagadnienia przydatne w pracy urzędnika , w tym zdolność prawna, pracodawca, pełnomocnictwo, zawieranie i rozwiązywanie umów o pracę, rodzaje umów cywilnoprawnych,elementy ustawy o ochronie danych osobowych ,podstawowe pojęcia związane z Ustawą o ochronie danych osobowych,przetwarzanie danych osobowych w PUP, a zwłaszcza udostępnianie danych osobowych osób zarejestrowanych w urzędzie w świetle ustawy o promocji zatrudnienia oraz rozporządzeń w sprawie rejestracji bezrobotnych i poszukujących pracy. Liczba godzin:21 godzin zegarowych, w tym 21 godzin dydaktycznych (po 45 min) plus przerwy - 3 dni szkolenia Wymagania odnośnie kadry:trenerzy/szkoleniowcy/wykładowcy z wykształceniem wyższym prawniczym lub administracyjnym, którzy przeprowadzili co najmniej 100 godzin szkolenia w zakresie stosowania przepisów KPA, prawa cywilnego i prawa pracy lub ustawy o ochronie danych osobowych- bądź posiadają co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe przy realizacji zadań z wyżej wymienionych zakresów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu tego typu szkoleń - 20
- 3. posiadanie certyfikatu jakości kształcenia/szkolenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Realizacja szkolenia Aktywizacja bezrobotnego - od rejestracji do zatrudnienia dla 6 pracowników PUP w Łosicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres szkolenia:dokumentowanie ścieżki aktywizacji bezrobotnego w aspekcie IPD, w ramach CAZ i standardów,aktywizacja bezrobotnego w oparciu o znowelizowane rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy,dokumentacja pośrednictwa pracy i poradnictwa zawodowego w świetle nowych standardów, prawidłowa ścieżka osoby bezrobotnej w obrębie IPD w ramach świadczonych usług rynku pracy, tworzenie, planowanie i realizacja IPD przez poszczególnych specjalistów CAZ,współpraca pracowników CAZ w dokumentowaniu i realizacji IPD, Wzbudzanie poczucia odpowiedzialności w kliencie za jego IPD, monitorowanie IPD,analiza dotychczasowych efektów i modyfikacja IPD z klientem,warsztaty podnoszenia efektywności trwających IPD, plan postępowania z klientem w sytuacjach, gdy dotychczasowe IPD nie przyniosło zamierzonych efektów,możliwość zastosowania nowych metod realizacji IPD Liczba godzin: 23 godziny zegarowe, w tym 23 godziny dydaktyczne (po 45 min) plus przerwy - 3 dni szkolenia Wymagania odnośnie kadry: trenerzy/szkoleniowcy/wykładowcy z wykształceniem wyższym, którzy przeprowadzili co najmniej 100 godzin szkolenia w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004 r. i rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy bądź posiadają co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w instytucjach rynku pracy przy realizacji zadań wynikających z wyżej wymienionych przepisów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu tego typu szkoleń - 20
- 3. posiadanie certyfikatu jakości kształcenia/szkolenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Realizacja szkolenia Akademia Psychologii obsługi klienta dla 6 pracowników PUP w Łosicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres szkolenia:doskonalenie kompetencji interpersonalnych, związanych z procesem obsługi klienta, ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji trudnych i stresujących,kompetencje miękkie (umiejętności osobiste i interpersonalne)a skuteczna współpraca z klientami urzędu pracy, partnerami i innymi instytucjami rynku pracy,predyspozycje osobiste a umiejętności społeczne, autoprezentacja i marketing własnej osoby jako profesjonalnego urzędnika,zasady i techniki skutecznej komunikacji,umiejętności negocjacyjne, zachowania asertywne i inne sposoby radzenia sobie z manipulacją ze strony klienta, sytuacje konfliktowe a techniki radzenia sobie ze stresem, procedury ochronne, pozwalające zachować spokój podczas sporów, kłótni i konfrontacji Liczba godzin:16 godzin zegarowych, w tym 16 godzin dydaktycznych (po 45 min) plus przerwy - 2 dni szkolenia Wymagania odnośnie kadry:trenerzy/szkoleniowcy/wykładowcy z wykształceniem wyższym psychologicznym lub innym, o ile posiadają dodatkowe kwalifikacje lub uprawnienia do przeprowadzania szkoleń w zakresie kompetencji miękkich i obsługi klienta (np. trenera kompetencji miękkich), którzy przeprowadzili co najmniej 100 godzin szkolenia w zakresie nauczania kompetencji miękkich, fachowej obsługi klienta bądź posiadają co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe przy realizacji zadań związanych z obsługą klienta..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu tego typu szkoleń - 20
- 3. posiadanie certyfikatu jakości kształcenia/szkolenia - 10
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczny Samorząd
- Usługa pełnienia funkcji doradcy zawodowego- koordynatora na szczeblu powiatowym dla Powiatu Malborskiego w projekcie pn. "Zostań Zawodowcem 2."
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.