Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-30
Biała Podlaska: Dostawa urządzeń i sprzętu laboratoryjnego oraz systemu Diamed, sprawa znak: ZZP.3520/41/08
Numer ogłoszenia: 176420 - 2008; data zamieszczenia: 30.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3428296, fax 083 3428297.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń i sprzętu laboratoryjnego oraz systemu Diamed, sprawa znak: ZZP.3520/41/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń i sprzętu laboratoryjnego oraz systemu Diamed w podziale na 7 części
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 33.26.10.00 - Mikroskopy Kod CPV wg słownika 2008: 38.51.00.00 - Mikroskopy Oryginalny kod CPV: 33.25.34.55 - Liczniki krwinek Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.45.50 - Liczniki krwinek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy. 3) Na oferowane urządzenia/sprzęt zapewnią: a) minimum 24 - miesięczny okres gwarancji (dotyczy części 1-3, 5-7);b) minimum 12 - miesięczny okres gwarancji (dotyczy części 4); 4) zrealizują przedmiot zamówienia:a) w zakresie części 1-6 do dnia 27.08.2008r.; b) w zakresie części 7: - realizacja urządzeń i sprzętu do dnia 27.08.2008r.; - realizacja odczynników, mikrokart i końcówek do pipet następować będzie przez okres 12 m-cy od daty zawarcia umowy; 5) za zrealizowane dostawy zaakceptują następujące terminy płatności: a) część 1 - płatna w 2 równych ratach: - pierwsza rata w wysokości 50% wartości dostawy płatna w terminie 30 dni od daty podpisania protokołu odbioru dostawy i złożenia faktury zamawiającemu, - druga rata w wysokości 50% wartości dostawy płatna w terminie 60 dni od daty podpisania protokołu odbioru dostawy i złożenia faktury zamawiającemu, - Część 2 - 7 - zapłata nastąpi w terminie 30 dni od daty podpisania protokołu odbioru dostawy i złożenia faktury zamawiającemu. 6) zapewnią, że ceny ofertowe nie wzrosną przez okres obowiązywania umowy (dotyczy części 1-7); 7) spełniają warunki określone w siwz. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o załączone do oferty wymagane dokumenty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionymi formularzami cenowymi. 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Wypełnione załączniki nr 4 - 4E do siwz. 6) Oświadczenie, że wszystkie zaoferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i są oznaczone znakiem CE, zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz. W razie wątpliwości, co do wiarygodności oświadczenia, zamawiający zastrzega sobie prawdo żądania przedłożenia w wyznaczonym terminie stosownego dokumentu, dopuszczającego dany wyrób do obrotu.7) Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty, przed zawarciem umowy dostarczy zamawiającemu dokumenty dopuszczające zaoferowane wyroby do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy zamawiający udostępni siwz w formie papierowej, cena 20 zł, p.207 przy ul. Okopowej 3 lub za zaliczeniem pocztowym (cena 30 zł). Prośbę można przekazać na numer faksu 0-83/3428297.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, ul. Okopowa 3, pok. 105, 21-500 Biała Podlaska.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Chłodziarki i zamrażarki laboratoryjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chłodziarka laboratoryjna dwudrzwiowa, jednokomorowa - 3 szt.; Zamrażarka laboratoryjna jednodrzwiowa, jednokomorowa - 1 szt.: Chłodziarka laboratoryjna jednodrzwiowa, jednokomorowa - 3 szt.; Zamrażarka laboratoryjna jednodrzwiowa, jednokomorowa - 1 szt, zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.71.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wirowki laboratoryjne stołowe z rotorami horyzontalnymi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wirowka laboratoryjna stołowa z rotorem horyzontalnym - 2 szt., zgodnie z załącznikiem nr 4A do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mikroskop optyczny medyczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikroskop optyczny medyczny - 1 szt., zgodnie z załącznikiem nr 4B do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Lampy bakteriobójcze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa bakteriobójcza przepływowa do pomieszczenia min. 30m3 - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Łaźnie wodne laboratoryjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łaźnia wodna laboratoryjna 37 st. C do rozmrażania osocza - 1 szt.; łaźnia wodna laboratoryjna 37 st. C wraz ze statywami - 1 szt., Łaźnia wodna laboratoryjna do 100 st. C - 1 szt. , zgodnie z załącznikiem nr 4C do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sumator hematologiczny do liczenia rozmazów szpiku i krwi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sumator hematologiczny do liczenia rozmazów szpiku i krwi - 1 szt., zgodnie z załącznikiem nr 4D do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.34.55-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: System Diamed (urządzenia i sprzęt oraz dostawa odczynników, mikrokart i końcówek do pipet).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System Diamed: wirówka szt. 1, inkubator - szt.1, pipeta automatyczna - szt. 2, dozownik diluentów - szt.2; końcówki do pipet a 1000 szt - op.6 (na okres 1 roku); Odczynnik LISS a 500 ml - op. 8, Bromelina a 200 ml - op. 5 (odczynniki na okres 1 roku); mikrokarty 6x48 szt - op. 6 (na okres 1 roku), zgodnie z załącznikiem nr 4E do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Wynajem pojazdów z kierowcą przeznaczonych do transportu osób na terenie Polski w roku 2025
- Wykonanie sukcesywnej korekty językowej tekstów w języku angielskim przez native speakera języka angielskiego
- Budowa toru rowerowego Dirt Park oraz boiska do koszykówki do gry 3x3 przy ul.Świerkowej w Białej Podlaskiej
- Dostawy paliwa w formie tankowania w podziale na 9 części
- Opracowanie projektu planu ogólnego miasta Biała Podlaska
- Dostawa aspiracyjno - próżniowych systemów zamkniętych do pobierania krwi, staplerów płucnych (...), w podziale na 6 części
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mikroskopu cyfrowo-optycznego
- Dostawa mikroskopu optycznego do inspekcji międzyoperacyjnych ze zmotoryzowanym stolikiem
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
- Dostawa i montaż wyposażenia bloku operacyjnego
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.