eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PionkiBudowa Pawilonu Sportowego w Pionkach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-01

Pionki: Budowa Pawilonu Sportowego w Pionkach.
Numer ogłoszenia: 176431 - 2015; data zamieszczenia: 01.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155525 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki, Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 48 341 42 00, faks 48 341 42 04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Pawilonu Sportowego w Pionkach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie budowy Pawilonu Sportowego przy ul. Sportowej w Pionkach, dz. nr geod. 1470/6. Prace budowlane były prowadzone do grudnia 2014r. wg pierwotnego Projektu budowlanego budowy Pawilonu Sportowego. Po przerwaniu robót został opracowany nowy Projekt budowlany zamienny dokończenia budowy Pawilonu Sportowego, wg którego należy wykonać prace budowlane objęte niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. W związku z wprowadzonymi zmianami w Projekcie budowlanym zamiennym w stosunku do pierwotnego projektu część wykonanych ścian i stropów należy rozebrać. 2. Opis technologiczny Pawilon sportowy jest budynkiem przeznaczonym do użytkowania przez lokalną drużynę piłkarską Proch Pionki oraz o przeznaczeniu ogólnodostepnym. Pomieszczenia pod trybunami pełnią funkcję użytkową dla ww. drużyny oraz ewentualnych gości. Trybuny, wraz z węzłami sanitarnymi mają służyć widzom, cześć trybun jest przekryta zadaszeniem. Piętro i część parteru przewidziano na kompleks sałnowy, sale do ćwiczeń, siłownie, fitness. Toalety ogólnodostępne przeznaczone są dla 60 mężczyzn i 40 kobiet. Szatnie i toalety wewnątrz w budynku są przeznaczone dla drużyn. Dla osób korzystających z siłowni, sauny, fitness oraz sal do ćwiczeń przewidziano odrębne szatnie i łazienki ogólnodostępne. Pomieszczenia nie wyposażone w wentylację grawitacyjną będą posiadały wentylację mechaniczną. 3. Szczegółowy opis oraz zakres robót budowlanych obejmujących wykonanie przedmiotu zamówienia zawarty jest: 1) w Projekcie budowlanym zamiennym Część architektoniczna - załącznik nr 3 do SIWZ, 2) w Projekcie budowlanym konstrukcyjnym Obliczenia statyczno-wytrzymałościowe - załącznik nr 4 do SIWZ, 3) w Projekcie budowlanym zamiennym Instalacje sanitarne - załącznik nr 5 do SIWZ, 4) w Projekcie budowlanym zamiennym Instalacje elektryczne wewnętrzne - załącznik nr 6 do SIWZ, 5) w Projekcie kolorystyki elewacji Pawilonu Sportowego w Pionkach - załącznik nr 7 do SIWZ, 6) w Projekcie zagospodarowania terenu - załącznik nr 8 do SIWZ, 7) w Przedmiarze robót budowy pawilonu sportowego - roboty budowlane (załącznik nr 9 do SIWZ), 8) w Przedmiarze robót budowy pawilonu sportowego - roboty instalacje (załącznik nr 10 do SIWZ), 9) w Przedmiarze robót budowy pawilonu sportowego - roboty elektryczne (załącznik nr 11 do SIWZ), 10) w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych budowy pawilonu sportowego w Pionkach - załącznik nr 12 do SIWZ, 11) w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dotyczącej instalacji elektrycznej w budynku pawilonu sportowego w Pionkach - załącznik nr 13 do SIWZ, 12) w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dotyczącej instalacji sanitarnych w budynku pawilonu sportowego w Pionkach - załącznik nr 14 do SIWZ, 13) w Przedmiarze robót budowy przyłącza kanalizacji deszczowej - załącznik nr 21 do SIWZ, 14) na Planie sytuacyjnym budowy przyłącza kanalizacji deszczowej - załącznik nr 22 do SIWZ, 15) w dodatkowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 23 do SIWZ. 4. Prace budowlane należy prowadzić i wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zgodnie z dokumentacją projektową wymienioną powyżej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót, będącymi załącznikami do SIWZ. Uwaga: w przypadku wystąpienia rozbieżności w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w projekcie budowlanym i przedmiarze robót - prace budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. Przedmiary robót (załączniki nr 9 -11 do SIWZ) należy traktować jako element pomocniczy do obliczenia ceny oferty, która powinna uwzględnić rozbieżności w ilości i rodzaju robót pomiędzy przedmiarem robót a opisem przedmiotu zamówienia. 5. Uwarunkowania dotyczące wykonywania robót: 1) roboty budowlane będą wykonywane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 2) zastosowane materiały będą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu prawa budowlanego oraz wymogom określonym w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót, 6. Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków (prace towarzyszące nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia przy wyliczeniu ceny ofertowej i wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia): 1) zapewnia właściwą organizację robót, urządzenie i zabezpieczenie placu budowy, 2) przestrzega przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za ich naruszenie, 3) zapewnia prawidłowe składowanie i ochronę materiałów oraz sprzętu, 4) po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy i teren przyległy oraz przywróci do stanu pierwotnego, 5) przygotuje dokumentację do odbioru końcowego, 6) przeprowadzi likwidację placu budowy, 7) zapewni pełną obsługę geodezyjną w trakcie realizacji zadań wraz z 6 egz. inwentaryzacji powykonawczej. Pomiary inwentaryzacyjne winny objąć poza przedmiotem zamówienia także inne sieci uzbrojenia terenu znajdujące się w odkrywce, które są niezgodne z lokalizacją uwidocznioną na mapach zasadniczych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 02.04.2001r. w sprawie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz zespołów uzgadniających dokumentacji projektowych. Inwentaryzacja zarejestrowana w MODGiK opracowana w formie papierowej i w postaci elektronicznej w pliku dwg lub dxf na nośniku CD-ROM, 8) wykona wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną oraz konieczne do wykonania w celu odbioru budynku przez Komendę Miejską PSP w Radomiu oraz przez Powiatową Stację Sanitarno - Epidemiologiczna w Radomiu, 9) wykona montaż (wraz z jego dostawą) dźwigu osobowego 630kg / 8 osób i przeprowadzi odbiór dźwigu przez UDT. Podstawowe dane windy: winda ma mieć 2 przystanki, dźwig osobowy dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym: kabina wyposażona w przycisk awaryjny stop, strefa włączników i przycisków wewnątrz kabiny musi być dostępna dla osoby siedzącej na wózku inwalidzkim (80-120 cm od posadzki), poręcz w kabinie dźwigowej powinna znajdować się na wysokości 90 cm, powierzchnia posadzki kabiny powinna być ryflowana lub perforowana. 10) wykona powłokę uszczelniającą na powierzchni betonu na trybunie pawilonu (płaszczyzny pionowe i poziome oraz ciągi komunikacyjne) np. powłoką uszczelniającą Ceresit CR 90 Crystaliser. Wg szacunków Zamawiającego powierzchnia, na której ma być wykonana powłoka uszczelniająca na betonie na trybunie pawilonu wynosi ok. 800 m2. 11) wykona montaż wraz z dostawą 808 szt. siedzisk mocowanych do betonowych stopni na trybunie pawilonu. Siedziska wykonane z polipropylenu z podwójną ścianą oparcia, która podnosi właściwości wytrzymałościowe krzesła w trakcie użytkowania. Wysokość oparcia min. 325mm, szerokość siedzisk min. 420mm. Kolorystyka siedzisk do wyboru przez Zamawiającego. 12) wykona montaż wraz z dostawą 30 szt. siedzisk stojących ze składanym oparciem na trybunie pawilonu. Siedziska wykonane z polipropylenu wg załącznika Nr 16 do SIWZ (rysunek nr 2). Kolorystyka siedzisk do wyboru przez Zamawiającego. 7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty, w celu zapoznania się z terenem przyszłej budowy, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia, oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt Wykonawcy. 8. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w innych dokumentach (projekt budowlany, przedmiar robot, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe, służące doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane. Uwaga: Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia użyto słowo montaż, należy przez to rozumieć również dostawę tych materiałów lub urządzeń, które należy zamontować. Zamawiający w tym postępowaniu przetargowym nie dostarcza żadnych materiałów i urządzeń związanych z budową Pawilonu Sportowego w Pionkach. 9. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 5 lat..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zbroja Jacek Zakład Remontowo-Budowlany, ul. Łyżwy 32, 26-110 Skarżysko-Kamienna, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2155135,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2328941,31

  • Oferta z najniższą ceną: 2328941,31 / Oferta z najwyższą ceną: 3614970,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.