To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-19
Zgierz: Dostosowanie budynku Urzędu Miasta do wymagań ochrony przeciwpożarowej, Zgierz, pl. Jana Pawła II 16
Numer ogłoszenia: 17643 - 2012; data zamieszczenia: 19.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 318185 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Zgierz, Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0427162854 w. 200, 7143200, faks 042 7143203.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie budynku Urzędu Miasta do wymagań ochrony przeciwpożarowej, Zgierz, pl. Jana Pawła II 16.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace budowlane i instalacyjne dostosowujące budynek administracyjny Urzędu Miasta Zgierza do wymagań ochrony przeciwpożarowej. Roboty obejmują obudowę klatki schodowej, modernizację instalacji wodociągowej przeciwpożarowej, wyposażenie w system wentylacji wyciągowej zapewniającej oddymianie centralnej klatki schodowej wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej systemu oddymiania. Klatka schodowa: W zakres prac wchodzi obudowa klatki schodowej. Ściany zamykające klatkę o odporności ogniowej EI60 , drzwi wychodzące z klatki (z wyjątkiem parteru) o klasie odporności EI30. Drzwi zamykające korytarze wyposażone w samozamykacze elektromagnetyczne i regulatory kolejności otwierania. Parter. Przegrody zamykające korytarz jako ścianki aluminiowe wyposażone w drzwi dwuskrzydłowe zasadnicze skrzydło 90 cm, naświetle nad drzwiami o odporności ogniowej EI60. Drzwi od strony południa wyposażone dodatkowo w funkcję dymoszczelności. I piętro. Przegrody zamykające jako ścianki aluminiowe wyposażone w drzwi dwuskrzydłowe zasadnicze skrzydło szerokość światła przejścia 90 cm. Drzwi od strony południa z funkcją dymoszczelności. Demontaż części ściany do sali narad wykonanej z supremy i wykonanie nowej z płyt gipsowo-kartonowych o klasie odporności EI60, wymiana drzwi na stalowe płaszczowe dwuskrzydłowe II piętro. Przegrody zamykające korytarze jako ścianki aluminiowe wyposażone w drzwi dwuskrzydłowe zasadnicze skrzydło szerokość światła przejścia 90 cm, naświetle o odporności EI60 . Drzwi od strony południa z funkcją dymoszczelności. Wymiana istniejących drzwi do serwerowni o odporności EI30, szerokość światła przejścia 90 cm i wysokości 200 cm wyposażone w samozamykacz. System wentylacji wyciągowej - oddymianie klatki schodowej. Zaprojektowano do zamontowania na dachu nad klatką schodową wentylator dachowy odporny na działanie temperatury 400oC przez 120 min wraz z systemem czujek dymowych i centralką zasilającą. Wentylator wyposażony w klapę zwrotną, współpracujący z czterema czujkami dymu zlokalizowanymi pod stropem parteru i II pietra. Całość systemu sterowana przez centralkę sterującą. Ponadto system może być uruchamiany ręcznie przez przyciski dymowe zlokalizowane na każdej kondygnacji. Wymiana wytypowanych okien klatki schodowej na okna aluminiowe , uchylne, otwierane na zewnątrz wyposażone w napęd łańcuchowy 2 szt w każdym oknie. Okna wyposażone w siłowniki sprzężone z wentylatorem wyciągowym. Do napowietrzania zastosowano okno na parterze przy drzwiach wejściowych oraz na spoczniku I piętra. Ponadto wymianie podlega 6 węży w istniejących hydrantach na węże półsztywne o długości 20 m. Hydrant w piwnicy zostanie wyposażony w wąż płasko składany. Przepusty instalacyjne o średnicy co najmniej 4 cm w stropach oraz przejścia instalacyjne przewodów i kabli przez ściany stanowiące obudowę klatki schodowej zostaną zabezpieczone do klasy EI60. Po zakończeniu robót związanych z zabezpieczeniem ppoż budynku należy schody centralnej klatki schodowej obłożyć płytkami gres, częściowo zakupionymi przez Zamawiającego. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą zał. nr 1 do niniejszego opisu oraz ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą zał. nr 2, sztuką budowlaną i zaleceniami producentów materiałów, wyrobów i urządzeń. Przedmiar robót , będący zał. nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia należy traktować jako materiał pomocniczy nie będący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej. Wszystkie wyroby i materiały użyte przez Wykonawcę do remontu powinny być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, być zgodne z Polskimi Normami, posiadać Certyfikat Zgodności z Aprobatą Techniczną oraz posiadać Certyfikaty bezpieczeństwa. W przypadku opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji projektowej przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Za równoważne Zamawiający uzna materiały i urządzenia dopuszczone do stosowania w budownictwie takie, które spełniają wymagania w stopniu nie gorszym niż określone w projekcie pod względem głównych ( istotnych parametrów technicznych) przy zachowaniu co najmniej takiego samego poziomu jakości i trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi ( wbudowanymi) przy realizacji zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego robota budowlana(dostawa, usługa) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość i należyte wykonanie robót. 2. Wykonawca ponosi wszystkie koszty (podstawowe i dodatkowe) związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi: - wywóz gruzu, materiałów z rozbiórki łącznie z ich utylizacją, - zabezpieczenie placu budowy. - prowadzenie robót przy czynnym Urzędzie, obsłudze petentów , wykonywanie prac etapami i w dni wolne od pracy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania na roboczo szczegółów wykonania zamówienia . 4. Wykonawca wykona wymagane pomiary i przekaże protokoły z ich wykonania Zamawiającemu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE OLIMP VIOLETTA KUPIS
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE OLIMP VIOLETTA KUPIS
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Michał Korzycki, ul. Boya-Żeleńskiego 27/10, 95-100 Zgierz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 494020,91 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 184800,00
Oferta z najniższą ceną: 184800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 282266,18
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA DZIAŁANIACH OGRANICZAJĄCYCH WYSTĘPOWANIE PTAKÓW I INNYCH ZWIERZĄT NA TERENIE LOTNISK
- USŁUGA WYKONANIA PRANIA ODZIEŻY I INNYCH PRZEDMIOTÓW ORAZ USŁUGA CZYSZCZENIA I DEZYNFEKCJI OBUWIA
- Zakup wraz z dostawą kruszywa drogowego
- PRZEGLĄDY OKRESOWE I STAŁA KONSERWACJA URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH ORAZ PRZEGLĄDY SPECJALNE URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH
- Przygotowanie i dostawa obiadów dwudaniowych dla podopiecznych Dziennego Domu "Senior-WIGOR" w Zgierzu, ul. Cezaka 12 na okres od 01.01.2025r. do 30.06.2025r.
- Świadczenie pomocy prawnej oraz kompleksowej obsługi prawnej na rzecz Gminy Zgierz, Rady Gminy Zgierz oraz jednostek organizacyjnych Gminy Zgierz
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
- Przedszkole nr 9 w Rybniku przy ul. Henryka Wieniawskiego 9, dzielnica Śródmieście - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi.
- Termomodernizacja krytej pływalni "Słowianka" w Jaworze.
- Modernizacja sanitariatów w budynku przy ul. Nowa 3 w Tarnowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.