To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-26
Zawiercie: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego - 3 zadania
Numer ogłoszenia: 17648 - 2015; data zamieszczenia: 26.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 410294 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Zawierciański, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 67 107 10 do 12 wew. 551, faks 32 67 219 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego - 3 zadania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na 3 zadania: 1) Zadanie nr 1: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego dla zadania: Budowa lub przebudowa (remont drogi istniejącej), wydzielonych w ramach postepowania scaleniowego, dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych oraz dojazdów do zabudowań gospodarczych poszczególnych uczestników postepowania scaleniowego dla wsi Wiesiółka o długości ok. 0,9 km w formule zaprojektuj i wybuduj realizowanego w ramach operacji pn.Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie Wiesiółka, Chruszczobród Piaski oraz cz. Chruszczobrodu w gminie Łazy Powiat Zawierciański dot. działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalenie gruntów objętego PROW na lata 2007-2013. Zakres zamierzenia inwestycyjnego: budowa drogi dojazdowej na działkach o numerze ewidencyjnym 911 i 916 (ciąg ulicy Cichej), o łącznej długości 900m. Droga o nawierzchni twardej nieulepszonej. Określenie przedmiotu zamówienia i warunków jego realizacji zawiera ponadto projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ 2) Zadanie nr 2: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego dla zadania: Budowa lub przebudowa (remont drogi istniejącej), wydzielonych w ramach postepowania scaleniowego, dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych oraz dojazdów do zabudowań gospodarczych poszczególnych uczestników postepowania scaleniowego dla wsi Chruszczobród Piaski o długości ok. 9,8 km w formule zaprojektuj i wybuduj realizowanego w ramach operacji pn. Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie Wiesiółka, Chruszczobród Piaski oraz cz. Chruszczobrodu w gminie Łazy Powiat Zawierciański dot. działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalenie gruntów objętego PROW na lata 2007-2013. 3) Zadanie nr 3: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego dla zadania: Budowa lub przebudowa (remont drogi istniejącej), wydzielonych w ramach postepowania scaleniowego, dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych oraz dojazdów do zabudowań gospodarczych poszczególnych uczestników postepowania scaleniowego dla części wsi Chruszczobród o długości ok. 11,22 km w formule zaprojektuj i wybuduj realizowanego w ramach operacji pn. Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie Wiesiółka, Chruszczobród Piaski oraz cz. Chruszczobrodu w gminie Łazy Powiat Zawierciański dot. działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalenie gruntów objętego PROW na lata 2007-2013. Do obowiązków Inspektora będzie należało w szczególności: 1)udział w pracach komisji przetargowej przy wyborze Realizującego w charakterze członka komisji przetargowej 2)reprezentowanie Zamawiającego w pracach związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej, tj. sprawdzania kompletności i zgodności projektu z umową, wnioskowanie do Zamawiającego w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, 3)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli i sprawdzanie zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, umową zawartą z Realizującym roboty budowlane, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 4)organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób niepowodujący zbędnych przerw w realizacji robót przez Realizującego, 5)systematyczne dokonywanie wpisów do dziennika budowy 6)wykonanie w trakcie trwania każdego etapu robót budowlanych co najmniej 3 kontroli i odnotowanie ich w dzienniku budowy , 7)sporządzanie miesięcznych sprawozdań z przebiegu prac i przekazywanie ich Zamawiającemu w terminie 2 dni od daty sporządzenia, 8)sprawdzanie jakości wykonywanych robót i używanych materiałów, zlecanie Realizującemu przeprowadzenia dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do ich jakości, zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, a także sprawdzanie czy użyte materiały posiadają niezbędne atesty, świadectwa i certyfikaty, gromadzenie dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 9)podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów i sprzętu, 10)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 11)ustalenie we współpracy z Realizującym harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, 12)sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie Realizującego o wykrytych wadach, egzekwowanie usunięcia wad przez Realizującego oraz poświadczanie usunięcia wad, a także ustalanie rodzaju i zakresu prac koniecznych do usunięcia wad 13)wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń dotyczących: wykonywania prac, dokonywania poprawek, ponownego wykonywania wadliwie wykonanych robót, usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, a także przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych 14)uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, 15)udzielanie Realizującemu informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących wykonania robót budowlanych, 16)udział w spotkaniach i naradach organizowanych przez Zamawiającego, 17)stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentacji powykonawczej i przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego w celu ustalenia terminu ostatecznego odbioru robót, zgłoszenie gotowości do odbioru oraz uczestniczenie w odbiorze, 18)złożenie Zamawiającemu przed końcowym odbiorem robót drogowych pisemnego raportu z realizacji przedmiotu umowy, 19)kontrolowanie stosowania przez wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, zasad BHP oraz wydawanie poleceń w tym zakresie, 20)wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową, projektem lub innymi właściwymi w tym zakresie przepisami (BHP, ppoż. itp.) 21)ustalanie metod obmiaru robót oraz uczestniczenia przy dokonywaniu obmiarów robót przez Realizującego , 22)kontrolowanie wytwórni materiałów, prefabrykatów mas bitumicznych w celu sprawdzenia zgodności z normami stosowanych metod wytwarzania, 23)kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót, 24)sprawdzenie i potwierdzenie zakresu rzeczowego i finansowego wykonanych prac przed ich odbiorem, 25)zatwierdzenie przejściowych rozliczeń i przekazywanie ich Zamawiającemu wraz z wszystkimi załącznikami, 26)zatwierdzenie wartości robót do wypłaty dla Realizującego 27)zatwierdzenie końcowego rozliczenia i przekazanie go Zamawiającemu wraz z wszystkim załącznikami, 28)sprawdzanie wszystkich dokumentów związanych z końcowym rozliczeniem oraz zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do przejęcia całości robót, 29)decydowanie o konieczności przedłużenia terminów wykonania poszczególnych etapów prac budowlanych po stosownych konsultacjach z Zamawiającym 30)bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji, 31)udział w przeglądach dróg w okresie gwarancji udzielonej Zamawiającemu przez Realizującego roboty budowlane i wydawanie opinii w sprawie usterek; kontrola usunięcia przez Realizującego roboty budowlane stwierdzonych wad oraz udział w odbiorach wykonanych prac związanych z usunięciem wad w czasie okresu gwarancji, 32)po zakończeniu okresu gwarancji oraz usunięciu usterek, Wykonawca dokona odbioru pogwarancyjnego i sporządzi protokół odbioru pogwarancyjnego z kopią dla Zamawiającego podając datę, w której Realizujący zakończył swoje obowiązki wynikające z okresu gwarancji, 33)inne zadania wynikające z przepisów prawa, w tym zadania wykonywane przez inspektora nadzoru przewidziane ustawą Prawo Budowlane..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie realizowane w ramach operacji pn. Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie Wiesiółka, Chruszczobród Piaski oraz cz. Chruszczobrodu w gminie Łazy Powiat Zawierciański dot. działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalenie gruntów objętego PROW na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego - zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IND Inżynier Nadzoru Drogowego Jarosław Matyszczyk, ul. Obozowa 5/4, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2627,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2087,93
Oferta z najniższą ceną: 2087,93 / Oferta z najwyższą ceną: 5535,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego - zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IND Inżynier Nadzoru Drogowego Jarosław Matyszczyk, ul. Obozowa 5/4, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9687,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8676,59
Oferta z najniższą ceną: 8676,59 / Oferta z najwyższą ceną: 33087,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego - zadanie nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Inwest-Serwis Krzysztof Popczyk, ul. Łabędzia 66, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8913,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8364,00
Oferta z najniższą ceną: 4678,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33087,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- USŁUGA NAPRAWY APARATU USG Voluson S8
- "Remont ogrodzenia przy szkole w Bzowie."
- Wykonanie instalacji gazowej, c.o. i cwu w mieszkaniach gminnych wraz aktualizacją projektów, w budynkach przy ul. Wojska Polskiego 8, 10, 6, 8A
- ,,Remont mostu w ciągu ulicy Okólnej w Zawierciu"
- "Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - Remont chodnika - ul. Zacisze ( strona z numerami parzystymi)."
- "Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - remontu jezdni ul. Pszczelnej w Zawierciu."
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprawowanie pełnobranżowego nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Jurajskiego Centrum Edukacji Przyrodniczej EkoMałopolska i siedziby Oddziału ZPKWM w Krakowie
- "Budowa Samorządowego Żłobka Miasta Rumi przy ul. Reja w Rumi w formule zaprojektuj i wybuduj".
- Pełnienie obowiązków inspektora nadz. inw. nad robotami budowlanymi polegającymi na przebudowie ulic: Bolta, Witosa, Derdowskiego, Chełmowskiej, Szkolnej, Pocztowej oraz Placu Jana Pawła II w Brusach
- Pełnienie Wielobranżowego Nadzoru Inwestorskiego dla zadania p.n.: "Przebudowa części budynku zakaźnego celem rozwoju opieki długoterminowej wraz z termomodernizacją całego budynku (...)".
- Wybudowanie 2 hal do magazynowania odpadów ulegających biodegradacji na terenie Kompostowni Miejskiej w Łodzi przy ul. Sanitariuszek 70/72 Łodzi - w zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji "Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Wierzchlas"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.