Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-26
Lublin: BZP/PN/86/2014 - Świadczenie usług rekreacyjno-sportowych dla pracowników Politechniki Lubelskiej
Numer ogłoszenia: 176514 - 2014; data zamieszczenia: 26.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Lubelska , ul. Nadbystrzycka 38D, 20-618 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5384633, faks 081 5384372.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pollub.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BZP/PN/86/2014 - Świadczenie usług rekreacyjno-sportowych dla pracowników Politechniki Lubelskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług rekreacyjno-sportowych dla pracowników Politechniki Lubelskiej, na podstawie wystawionej przez Wykonawcę imiennej karty wstępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych, z którymi Wykonawca będzie związany umową o współpracy. Szczegółowy Opis Zamówienia, w tym Wymogi zamawiającego i dodatkowe informacje dla przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych oraz korzystania z zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Politechniki Lubelskiej w Lublinie , na podstawie wystawionej przez Wykonawcę, imiennej karty wstępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych, z którymi Wykonawca związany jest umową o współpracy. b) Zamawiający zobowiązuje się zakupić minimum 150 sztuk karnetów imiennych na okaziciela, dla użytkowników, uprawniających do wstępu na teren obiektów sportowo-rekreacyjnych i korzystania z jego zasobów. Maksymalna liczba zakupionych kart może wynieść 270 sztuk z możliwością korygowania ilości kart na każdy następujący miesiąc obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania pełnej maksymalnej ( 270 ) ilości kart, co nie uprawnia Wykonawcy do występowania z jakimkolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego. c) Zamawiający przewiduje dofinansowanie pracownikom kart z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w wysokości 35% do 70%. Wysokość tych dopłat będzie uzależniona od ceny karty zaproponowanej przez Wykonawcę. d) Karta powinna upoważniać jej użytkownika do korzystania z szerokiej oferty usług rekreacyjnych i sportowych minimum takich jak: zajęcia fitnes, aqua aerobik, basen, indor cycling, gimnastyka, grota solna, joga, nauka sztuk walki, nauka tańca, sauna, ścianka wspinaczkowa, siłownia w sposób nieograniczony przez 7 dni w tygodniu, w godzinach pracy placówek współpracujących z wykonawcą. e) Przez określenie obiekt sportowo-rekreacyjny, należy rozumieć oddzielne miejsce/lokal, gdzie świadczone są przedmiotowe usługi sportowo-rekreacyjne. f) Karta wystawiona przez Wykonawcę ma mieć formę dokumentu imiennego ważnego po okazaniu dokumentu potwierdzającego tożsamość. Zamawiający zamierza przekazać Wykonawcy tylko listę imion i nazwisk w celu wykonania zamówienia. ( jedynym dopuszczonym przez Zamawiającego sposobem weryfikacji i dostępu użytkowników do obiektów sportowo - rekreacyjnych będzie imienna karta, po okazaniu której wraz z dowodem osobistym i podpisem na liście użytkownik jest wpuszczany do tego obiektu ). g) Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie przez Wykonawcę obiektów zlokalizowanych na obszarze całego kraju, województwa lubelskiego, oraz na terenie aglomeracji Lublin-Świdnik. Lista obiektów na terenie aglomeracji Lublin-Świdnik nie może być mniejsza niż 40, w których użytkownicy będą mogli korzystać z usług stanowiących przedmiot zamówienia. h) Karta powinna umożliwiać również korzystanie z nowo dostępnych typów zajęć sportowych i rekreacyjnych, oferowanych przez podmioty z którymi Wykonawca nawiąże współpracę. Aktualny zakres usług sportowych i rekreacyjnych powinien być dostępny na stronie internetowej Wykonawcy. i) Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego informowania Zamawiającego o zmianach w zakresie liczby dostępnych obiektów sportowych, bez konieczności sporządzania aneksu do Umowy. j) Użytkownicy powinni mieć zapewniony nielimitowany dostęp do obiektów, tj. dający możliwość korzystania z różnych usług w różnych obiektach sportowych tego samego dnia, tygodnia czy miesiąca bez deklaracji korzystania z określonej lokalizacji. k) Dostęp do obiektów ma mieć charakter nieograniczony czasowo, dający możliwość korzystania z usług bez limitu czasowego, chyba że takie ograniczenia są nałożone bezpośrednio przez obiekty sportowo-rekreacyjne w stosunku do wszystkich korzystających, i taki limit czasowy nie może być krótszy niż 45 minut, wyjątkiem są sauny..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe 92.60.00.00 - Usługi sportowe 92.61.00.00 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe 92.33.00.00 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zasadzie spełnia/nie spełnia. Wymagane jest wykazanie, co najmniej 1 usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, której przedmiotem było świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie Wzór dokumentu stanowi załącznik do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta musi zostać przygotowana według wzoru formularza oferty, który stanowi załącznik do Specyfikacji
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 75
- 2 - Dostępność usług - ilość placówek na terenie aglomeracji Lublin-Świdnik - 25
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy, wynikających z przyczyn o obiektywnym charakterze (oczywista pomyłka w treści umowy, nieaktualne przepisy prawne itp.), a także w przypadku określonych poniżej. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: w przypadku ustawowej zmiany, w okresie trwania umowy, stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pollub.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych
Politechniki Lubelskiej
ul. Nadbystrzycka 40A /5
20-618 Lublin
tel. 81 538 46 32
fax: 81 538 43 72
mail: bzp@pollub.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej ul. Nadbystrzycka 40A /5 20-618 Lublin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa papieru toaletowego, ręczników oraz worków papierowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Dostawa materiałów opatrunkowych, sprzętu jednorazowego użytku, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych, środków do dezynfekcji, zestawów pierwszej pomocy oraz szwów chirurgicznych.
- Dostawa radiotelefonów noszonych na potrzeby KM PSP w Lublinie
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Beskidzkiej w Lublinie na odcinku od ul. Gorczańskiej do ul. Pienińskiej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
- dostawa preparatów do dezynfekcji - 4 zadania
- Usługa ochrony osób i mienia znajdującego się w budynkach oraz na posesji Instytutu Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Obsługa i realizacja bezpłatnych rejsów o charakterze rekreacyjno-edukacyjnym promujących żeglugę pasażerską Dzielnicy Wisła oraz kompleksową obsługę i prowadzenie mobilnej wypożyczalni kajaków"
- Organizacja wypoczynku letniego dla wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu
- Zorganizowanie wypoczynku letniego w formie kolonii stacjonarnych, z realizacją programu socjoterapeutycznego.
- Realizacja zajęć w ramach projektu pn.: "Placówka Wsparcia Dziennego "Marzenia i Pasje" - powt.
- Kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi, w związku z realizacją projektu partnerskiego pt. "Rodzina w centrum Etap I".
- "Wybór Wykonawców usług społecznych na rzecz Seniorów z Gminy Piekoszów" - powt. IV
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.