Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-31
Chrząstowice: DOSTAWA POJAZDU - MIKROBUSU PRZEZNACZONEGO DO PRZEWOZU UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Numer ogłoszenia: 176516 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Chrząstowice, ul. Dworcowa 38, 46-053 Chrząstowice, woj. opolskie, tel. 077 4219613, 4219696, fax 077 4219666.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzastowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA POJAZDU - MIKROBUSU PRZEZNACZONEGO DO PRZEWOZU UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojazdu ( mikrobusu, 1 szt.) 9-osobowego fabrycznie nowego przystosowanego do przewozu uczniów niepełnosprawnych, w tym co najmniej jedno miejsce dostosowane dla osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim. Samochód powinien posiadać homologację do przewozu osób niepełnosprawnych. Parametry techniczne jakie musi spełniać oferowany samochód: 1. silnik wysokoprężny turbo, diesel o mocy nie mniejszej niż 114 KM i pojemności do 2,0 cm3; 2. co najmniej system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania ( typu ABS), 3. poduszka powietrzna dla kierowcy,4.wspomaganie kierownicy,5. regulacja osiowa kolumny kierowniczej,6. regulacja wysokości fotela kierowcy,7. pirotechniczne napinacze pasów,8. atermiczne szyby,9. klimatyzacja przód i tył,10. ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej,11. elektrycznie opuszczane szyby przednie i regulowane lusterka wsteczne,12. centralny zamek, alarm13. radio CD MP3, radiomagnetofon + 4 głośniki,14. listwy ochronne boczne,15. drzwi tylne otwierane o 180 stopni,16. drzwi boczne przesuwane z prawej strony,17. zagłówki przy wszystkich siedzeniach,18. immobiliser,19. obrotomierz,20. zamykany schowek,21. dwie lampy oświetleniowe w części pasażerskiej, 22. trzecie światło STOP,23. opony 205/65/R16, kołpaki kół,24. dwa rzędy foteli pojedynczych z regulacją oparcia z pasami 3 pkt,25. tylny rząd foteli na pojedynczych stojakach,26. szybki demontaż fotela i wjazd w to miejsce wózka inwalidzkiego,27. atestowane pasy do montażu wózka inwalidzkiego,28. oznakowanie pojazdu zgodne z przepisami o ruchu drogowym,29. najazdy do wjazdu wózka inwalidzkiego,30. szyny mocujące wózek,31. komplet opon zimowych,32. gwarancja co najmniej 2 lata na silnik i podzespoły, bez limitu kilometrów,33. kolor nadwozia - niebieski.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.44.00 - Minibusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.44.00 - Minibusy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg reguły: spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnia. Wykonawca, który nie spełnia każdego z ww warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy 2.Oświadczenie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 3.Oświadczenie o zapoznaniu i akceptacji zapisów SIWZ 4.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Zaakceptowany druk umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin realizacji - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzastowice.bip.net.pl w zakładce przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chrząstowice, ul. Dworcowa 38, 46-053 Chrząstowice Opłata za specyfikację:20,00 zł przy odbiorze osobistym.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Chrząstowice, ul. Dworcowa 38, 46-053 Chrząstowice, sekretariat (pokój nr 15).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu osobowego, 9-cio osobowego, przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym 2 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
- Zakup Minibusa 9-cio osobowego do przewozu osób do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Korolówce-Osadzie
- dostawa pojazdu typu minibus 8 osobowego
- Dostawa mikrobusu 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich
- Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych w Gminie Jeżów
- Zakup samochodu lekkiego ratownictwa wodnego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp.
więcej: Minibusy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.