Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-28
Gdańsk: MIĘDZYNARODOWY TRANSPORT AUTOKAROWY NA TRASIE GDAŃSK - BIELEFELD - PARYŻ - BRAUNSCHWEIG - GDAŃSK
Numer ogłoszenia: 176535 - 2011; data zamieszczenia: 28.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Opera Bałtycka , Aleja Zwycięstwa 15, 80-219 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 7634912/13, faks 058 7634914.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.operabaltycka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot prowadzący działalność kulturalną.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MIĘDZYNARODOWY TRANSPORT AUTOKAROWY NA TRASIE GDAŃSK - BIELEFELD - PARYŻ - BRAUNSCHWEIG - GDAŃSK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa międzynarodowego transportu autokarowego na trasie Gdańsk - Bielefeld - Paryż - Braunschweig - Gdańsk dla pracowników Państwowej Opery Bałtyckiej w Gdańsku podczas realizacji premiery opery Madame Curie w Paryżu polegająca na przewiezieniu jednorazowo do 144 osoby. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Charakterystyka autokarów i terminarz kursów: A) Bus A: min.19 miejsc, pasażerowie z bagażami, w dniach 10-17.11.2011 - 8 dni B) Autokar B: 55-60 miejsc, pasażerowie z bagażami, w dniach 11-17.11.2011 - 7 dni C) Autokar C: 65-70 miejsc, pasażerowie z bagażami, w dniach 11-17.11.2011 - 7 dni AUTOKARAMI B I C POJADĄ W SUMIE 125 OSÓB. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia następującymi pojazdami spełniającymi poniższe warunki: a) bus A min. 19 miejsc z następującym wyposażeniem: -luk bagażowy zapewniający każdemu pasażerowi przewóz 1 sztuki bagażu o wymiarach 80x50x30 cm lub dodatkowe miejsca dla bagażu w kabinie; -bus bez przyczepy; -klimatyzacja; -systemy ABS/ASR/ESP lub równoważne; -rok produkcji nie starszy niż 2005; -działający GPS z aktualnymi mapami trasy podróży; -indywidualne oświetlenie i nawiewy dla każdego pasażera; -fotele z regulacją konta nachylenia oparcia, rozsuwanymi siedziskami i pasami bezpieczeństwa dla wszystkich pasażerów; -odtwarzacz DVD z filmami; -niezależne ogrzewanie postojowe; b) autokary B 55-60 miejsc, C 65-70 miejsc; z następującym wyposażeniem: -luk bagażowy zapewniający każdemu pasażerowi przewóz 1 sztuki bagażu o wymiarach 80x50x30 cm; -autokary bez przyczep; -klimatyzacja; -systemy ABS/ASR/ESP lub równoważne; -rok produkcji nie starszy niż 2005; -działający GPS z aktualnymi mapami trasy podróży; -indywidualne oświetlenie i nawiewy dla każdego pasażera; -fotele z regulacją konta nachylenia oparcia, rozsuwanymi siedziskami i pasami bezpieczeństwa dla wszystkich pasażerów; -barek z ciepłymi i zimnymi napojami dla pasażerów; -WC dostępne dla pasażerów; -odtwarzacz DVD z filmami; -niezależne ogrzewanie postojowe; -mikrofon i nagłośnienie autokaru do podawania komunikatów. Ze strony Zamawiającego w każdym autokarze będą podróżować wyznaczeni pracownicy do kierowania poszczególnymi grupami pasażerów. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kierowców mówiących po angielsku. Zamawiający zastrzega prawo wprowadzenia dodatkowych transferów po Paryżu o +10% ze względów artystycznych lub organizacyjnych. Dodatkowe transfery będą zgłaszane przez Organizatora wyjazdu. Wykonawca musi zapewnić odpowiednią ilość kierowców do każdego środka transportu, będących w gotowości do pracy w trakcie całego pobytu w Paryżu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówienia jest usługa międzynarodowego transportu autokarowego na trasie Gdańsk - Bielefeld - Paryż - Braunschweig - Gdańsk dla pracowników Państwowej Opery Bałtyckiej w Gdańsku podczas realizacji premiery opery Madame Curie w Paryżu polegająca na przewiezieniu jednorazowo do 144 osoby.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób 60.17.00.00 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą 63.00.00.00 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest złożenie licencji - decyzji administracyjnej wydanej przez Głównego Inspektora Transportu Drogowego lub określony w ustawie o transporcie drogowym organ samorządu terytorialnego, uprawniającej do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego krajowego i międzynarodowego osób;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest dysponowanie następującymi urządzeniami technicznymi: a) jednym busem A min. 19 miejsc z następującym wyposażeniem: - luk bagażowy zapewniający każdemu pasażerowi przewóz 1 sztuki bagażu o wymiarach 80x50x30 cm lub dodatkowe miejsca dla bagażu w kabinie, - bus bez przyczepy, - klimatyzacja, - systemy ABS/ASR/ESP lub równoważne, - rok produkcji nie starszy niż 2005, - działający GPS z aktualnymi mapami trasy podróży, - indywidualne oświetlenie i nawiewy dla każdego pasażera, - fotele z regulacją konta nachylenia oparcia, rozsuwanymi siedziskami i pasami bezpieczeństwa dla wszystkich pasażerów, - odtwarzacz DVD z filmami, - niezależne ogrzewanie postojowe, b) autokarami B 55-60 miejsc, C 65-70 miejsc; z następującym wyposażeniem: - luk bagażowy zapewniający każdemu pasażerowi przewóz 1 sztuki bagażu o wymiarach 80x50x30 cm - autokary bez przyczep - klimatyzacja - systemy ABS/ASR/ESP lub równoważne - rok produkcji nie starszy niż 2005 - działający GPS z aktualnymi mapami trasy podróży - indywidualne oświetlenie i nawiewy dla każdego pasażera - fotele z regulacją konta nachylenia oparcia, rozsuwanymi siedziskami i pasami bezpieczeństwa dla wszystkich pasażerów - barek z ciepłymi i zimnymi napojami dla pasażerów - WC dostępne dla pasażerów - odtwarzacz DVD z filmami - niezależne ogrzewanie postojowe - mikrofon i nagłośnienie autokaru do podawania komunikatów;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest dysponowanie minimum 6 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na stanowisku kierowców, w tym minimum 3 osoby na stanowisku kierowcy mówiący po angielsku,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200.000,00 zł, w tym suma gwarancyjna nie niższa niż 200.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
4. Inne niezbędne dokumenty, które Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest złożyć: a) Formularz OFERTA, wg wzoru zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. b) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. c) Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). d) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 2 do siwz. e) Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Wielkość autokarów B i C - 10
- 3 - Wysokość zaliczki - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega prawo wprowadzenia dodatkowych transferów po Paryżu o +10% ze względów artystycznych lub organizacyjnych. Dodatkowe transfery będą zgłaszane przez Organizatora wyjazdu. Wykonawca musi zapewnić odpowiednią ilość kierowców do każdego środka transportu, będących w gotowości do pracy w trakcie całego pobytu w Paryżu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.operabaltycka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym, za opłatą w wysokości 10 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2011 godzina 08:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego SEKRETARIAT POB pokój nr 132.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert odbędzie się dnia 06.07.2011 r. o godz. 8.35 w siedzibie Zamawiającego pokój nr 58. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI: w sprawach merytorycznych: Katarzyna Wilewska 512 405 143; Agnieszka Tokarska-Więcek 508 096 642; w sprawach proceduralnych: Dorota Tuźnik 600 422 641. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 10-17.11.2011 . Terminarz wyjazdów: Termin wyjazdu: 10-17.11.2011 Wyjazd: 10.11. 2011 godz. 06.00 wyjazd z Gdańska (parking przy Operze Bałtyckiej, ul. Towarowa) do Bielefeld - bus A (planowany przyjazd do HOTEL BIELEFELDER HOF Am BAHNHOF 3 D - 33602 BIELEFELD godz. 19:00) 11.11.2011 godz. 06.00 wyjazd z Gdańska (parking przy Operze Bałtyckiej, ul. Towarowa) do Bielefeld - autokary B i C (planowany przyjazd do HOTEL BIELEFELDER HOF Am BAHNHOF 3 D - 33602 BIELEFELD godz. 20:00) Nocleg w Bielefeld 10/11.11.2011 - bus A 11/12.11.2011 - autokary B i C Wyjazd: 11.11.2011 wyjazd z Bielefeld do Paryża, godz. 9.00 - bus A (planowany przyjazd do HOTEL BEST WESTERN PATIO SAINT ANTOINE, 289b Rue du Faubourg St Antoine 75011 PARIS godz. 18:00) 12.11.2011 wyjazd z Bielefeld do Paryża, godz. 9.00 - autokary B i C(planowany przyjazd do HOTEL BEST WESTERN PATIO SAINT ANTOINE, 289b Rue du Faubourg St Antoine 75011 PARIS godz. 19:00) Nocleg w Paryżu 11/16.11.2011 - bus A 12/16.11.2011 - autokary B i C Wyjazd: 16.11.2011 wyjazd z Paryża do Braunschweig (bus A i autokary B i C), godz. 9.00 (planowany przyjazd do BEST WESTERN HOTEL STADTPALAIS, HINTER LIEBFRAUEN 1a, 38100 Braunschweig, Germany godz. 20:00 dla bus A i 21:00 dla autokarów B i C ) Nocleg w Braunschweig 16/17.11.2011 - bus A i autokary B i C Wyjazd: 17.11.2011 wyjazd z Braunschweig do Gdańska (bus A i autokary B i C), godz. 9.00 (planowany przyjazd do Państwowej Opery Bałtyckiej al. Zwycięstwa 15 w Gdańsku godz. 20:00 dla bus A i 21:00 dla autokarów B i C ). Terminarz transferów po Paryżu zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2025 roku do dnia 31.12.2025
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA W 2025 ROKU
- "Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2025 roku"
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Ćmielowie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Przewóz dzieci i ich opiekunów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Cisek w formie zakupu biletów miesięcznych w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.