Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-29
Krosno Odrzańskie: DOSTAWA WYROBÓW METALOWYCH, METALOWO-GUMOWYCH, GUMOWYCH, WYROBÓW WŁÓKIENNICZYCH I PAPIERU ŚCIERNEGO ORAZ POZOSTAŁYCH WYROBÓW
Numer ogłoszenia: 176564 - 2011; data zamieszczenia: 29.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 9 Rejonowe Warsztaty Techniczne , ul. Obrońców Stalingradu 10, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3672300, faks 068 3672333.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYROBÓW METALOWYCH, METALOWO-GUMOWYCH, GUMOWYCH, WYROBÓW WŁÓKIENNICZYCH I PAPIERU ŚCIERNEGO ORAZ POZOSTAŁYCH WYROBÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA WYROBÓW METALOWYCH, METALOWO-GUMOWYCH, GUMOWYCH, WYROBÓW WŁÓKIENNICZYCH I PAPIERU ŚCIERNEGO ORAZ POZOSTAŁYCH WYROBÓW. Szczegółowy zakres zadania zawierają załączniki: Załącznik nr 1.1 - dla Zadania nr 1 Załącznik nr 2.1 - dla Zadania nr 2 Załącznik nr 3.1 - dla Zadania nr 3 Załącznik nr 4.1 - dla Zadania nr 4.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.40.00.00-4, 44.42.50.00-5, 44.53.14.00-5, 44.53.16.00-7, 44.53.22.00-0, 14.62.20.00-7, 34.94.11.00-6, 44.21.25.10-7, 19.51.00.00-4, 19.52.00.00-7, 19.43.51.00-5, 19.62.00.00-8, 14.81.00.00-2, 39.50.00.00-7, 31.68.00.00-6, 24.96.30.00-2, 24.96.00.00-1, 31.33.00.00-8, 33.77.20.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy na zadanie nr 1, Załącznik nr 2 - formularz ofertowy na zadanie nr 2, Załącznik nr: 3 - formularz ofertowy na zadanie nr 3,- Załącznik nr 4 - formularz ofertowy na zadanie nr 4, Załączniki nr: 1.1, 2.1, 3.1, 4.1 - formularz asortymentowo - cenowy, Załącznik nr 8- wykaz dokumentów stanowiących całość oferty, Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez Pełnomocnika
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 9 Rejonowe Warsztaty Techniczne
ul. Obrońców Stalingradu 10
66-600 Krosno Odrzańskie
Kancelaria Jawna
Faks nr 68 367 2333.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2011 godzina 09:00, miejsce: 9 Rejonowe Warsztaty Techniczne ul. Obrońców Stalingradu 10 66-600 Krosno Odrzańskie Kancelaria Jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyroby metalowe i metalowo - gumowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający przewiduje dostawę 83 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.40.00.00-4, 44.42.50.00-5, 44.53.14.00-5, 44.53.16.00-7, 44.53.22.00-0, 14.62.20.00-7, 34.94.11.00-6, 44.21.25.10-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyroby gumowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający przewiduje dostawę 21 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.40.00.00-4, 19.51.00.00-4, 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyroby włókiennicze i papier ścierny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający przewiduje dostawę 5 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.40.00.00-4, 19.43.51.00-5, 19.62.00.00-8, 14.81.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pozostałe wyroby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający przewiduje dostawę 18 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.40.00.00-4, 39.50.00.00-7, 31.68.00.00-6, 24.96.30.00-2, 24.96.00.00-1, 31.33.00.00-8, 19.52.00.00-7, 33.77.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ręczników papierowych, worków foliowych, środków czystości oraz artykułów gospodarczych.
- Zakup i dostawa wyposażenia sali do terapii SI wraz z kabiną SI dla szkoły podstawowej z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- Sukcesywne dostawy materiałów - paczka nr 2
- Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości, higieny oraz drobnych artykułów gospodarczych wspomagających utrzymanie czystości, na potrzeby Podlaskiej Komunikacji Samochodowej Nova Spółka Akcyjna
- Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja Infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim część 3 zamówienia
- Sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
więcej: Stal »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.