Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-31
Suwałki: Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na trasie Płociczno-Osiedle, Płociczno-Tartak, Gawrych Ruda, Sobolewo, Krzywe
w ramach projektu : Rozwiązanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Suwałki na terenie Wigierskiego Parku Narodowego oraz obszarze chronionego krajobrazu dla ochrony wartości przyrodniczych
Numer ogłoszenia: 176583 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suwałki, ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5662136, fax 087 5662136.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na trasie Płociczno-Osiedle, Płociczno-Tartak, Gawrych Ruda, Sobolewo, Krzywe w ramach projektu : Rozwiązanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Suwałki na terenie Wigierskiego Parku Narodowego oraz obszarze chronionego krajobrazu dla ochrony wartości przyrodniczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na trasie Płociczno-Osiedle, Płociczno-Tartak, Gawrych Ruda, Sobolewo, Krzywe w ramach projektu Rozwiązanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Suwałki na terenie Wigierskiego Parku Narodowego oraz obszarze chronionego krajobrazu dla ochrony wartości przyrodniczych nad robotami: a) instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych b) instalacjami w zakresie sieci, instalacji, urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych 2. Zakres rzeczowy obejmuje nadzór budowy: Budowa kanalizacji: 1) Kanalizacja grawitacyjna: a) DN 160 - L = 3 329 m, b) DN200 - L = 19 636 m, c) DN250 - L = 1 805 m, 2) Kanalizacja ciśnieniowa: a) DN 75 - L = 2 294 m, b) DN 90 - L = 5 363 m, c) DN 110 - L = 3354 m, d) DN 140 L = 8 964 m, 3) Tłocznia - szt. 1, 4) Pompownia centralna - szt. 1, 5) Pompownie pośrednie - szt. 16, 6) Pompownie domowe - szt. 26, 7) Komory rewizyjne - szt. 28, 8) Komory rozprężne - szt. 5, 9) Agregat prądotwórczy - szt 2, - Budowa sieci wodociągowej : a) Rurociągi PE100 DN 160 SDR 17 L= 12 893 m, b) Rurociągi PE100 DN 110 SDR 17 L= 2 471 m, c) Rurociągi PE100 DN 90 SDR 17 L= 127 m, d) Hydranty p.poż. szt.= 53, 3. Do zakresu obowiązków inwestora należy: a) sprawowanie funkcji inspektora w zakresie jaki wynika z obwiązujących przepisów, a określonych głównie przez Prawo Budowlane w art. 17, 25, 26, b) przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcy placu budowy i uczestnictwo w tym przekazaniu, c) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, d) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, ( atesty, świadectwa jakości, wyników badań), e) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub znikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, f) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad i na na żądanie inwestora kontroli rozliczeń budowy, g) monitorowanie postępu robót w szczególności kontrolowanie czasowego wdrażania inwestycji - zgodnie z ustalonym harmonogramem, h) szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez wykonawcę w zakresie rzeczowym i finansowym, i) kontroli prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenia dla właściwego przebiegu prac budowlano montażowych, j) egzekwowanie od Wykonawcy robót osiągnięcia założonych efektów rzeczowych, oraz terminowego przekazania inwestycji do użytku, k) przygotowanie całokształtu spraw do odbioru inwestycji przez Zamawiającego ( protokoły wraz z załącznikami i dokumentami, dokumentacje powykonawczą.), l) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych i nadzorowanie usuwania stwierdzonych wad i usterek.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 05.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1.Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 2.Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : a) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia obowiązków inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji , urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wodociągowych i kanalizacyjnch bez ograniczeń i należą do właściwej izby samorządu zawodowego, b) wykonali w okresie ostatnich 2 lat jedno zamówienie, którego nadzór obejmował budowę obiektu wodociągowego lub kanalizacyjnego, którego wartość wynosiła nie mniej niż 3 000 000,00 zł brutto (kwota nadzorowanej inwestycji) 3. Znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 5. Spełniają warunki przewidziane w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków przez Oferentów dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wg kryterium spełnia, nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć, na warunkach przewidzianych rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605), następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do pełnienia funkcji inspektorów nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wodociągowych i kanalizacyjnch bez ograniczeń oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. 3.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 2 lat nadzorów nad realizacją inwestycji w zakresie budowy obiektów wodociągowych i kanalizacyjnych z podaniem wartości nadzorowanej inwestycji, daty i miejsca wykonania nadzoru oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że nadzory były wykonane należycie. 4.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności . Dokumenty składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gmina.suwalki.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Suwałki ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki, pok. nr 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Suwałkach, ul. T. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki, w Sekretariacie (pokój Nr 7)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Urzędu Miejskiego w Suwałkach usług pocztowych na lata 2025-2028 w obrocie krajowym i zagranicznym
- Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu elektronicznego stanowiącego wyposażenie bazy edukacyjnej Wigierskiego Parku Narodowego
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap II
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa instrumentów - saksofony, klarnety, flety i fagottino
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla projektu pn. "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków na terenie Powiatu Jaworskiego"
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. "Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym"
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa skrzydła E budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Pokój - Zieleniec
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Zagospodarowanie terenu Stadionu Beskid w Andrychowie - etap I"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.