eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiUdzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 700.000,00 zł (słowniesiedemset tysięcy zł) z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków nieznajdujących pokrycia w planowanych dochodach Gminy na 2012r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-16

Ostrów Wielkopolski: Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 700.000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy zł) z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków nieznajdujących pokrycia w planowanych dochodach Gminy na 2012r.
Numer ogłoszenia: 176589 - 2012; data zamieszczenia: 16.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 277546 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrów Wielkopolski, Aleje Powstańców Wielkopolskich 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062/7351190, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 700.000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy zł) z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków nieznajdujących pokrycia w planowanych dochodach Gminy na 2012r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu długoterminowego do kwoty 700.000,00 zł. 2) Zamówienie polega na udzieleniu i obsłudze złotówkowego kredytu długoterminowego do kwoty 700.000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy zł) dla Gminy Ostrów Wielkopolski. 3) Określenie wysokości transz kredytu oraz termin postawienia ich do dyspozycji Zamawiającego następować będzie poprzez złożenie przez Zamawiającego zapotrzebowania na środki. Ostateczny termin wykorzystania kredytu przypada na: 31.12.2012r. 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całej kwoty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów i bez wymaganej zgody Wykonawcy oraz konieczności sporządzania aneksu. 5) Spłata kapitału następować będzie w okresach kwartalnych według następującego harmonogramu, terminy kwartalne: a) w 2015 roku IV kwartał 30 września kwota 50.000,00 zł, IV kwartał 31 grudnia kwota 50.000,00 zł, b) w 2016 roku I kwartał 31 marca kwota 50.000,00 zł, II kwartał 30 czerwca kwota 50.000,00 zł, III kwartał 30 września kwota 50.000,00 zł, IV kwartał 31 grudnia kwota 50.000,00 zł, c) w 2017 roku I kwartał 31 marca kwota 50.000,00 zł, II kwartał 30 czerwca kwota 50.000,00 zł, III kwartał 30 września kwota 50.000,00 zł, IV kwartał 31 grudnia kwota 50.000,00 zł, d) w 2018 roku I kwartał 31 marca kwota 50.000,00 zł, II kwartał 30 czerwca kwota 50.000,00 zł, III kwartał 30 września kwota 50.000,00 zł, IV kwartał 31 grudnia kwota 50.000,00 zł. 6) W szczególnie uzasadnionych przypadkach na wniosek Zamawiającego dopuszcza się możliwość - za zgodą Wykonawcy - przesunięcie terminu spłaty raty kredytu. Powyższy wniosek powinien być przedłożony przez Zamawiającego nie później niż na 3 dni przed terminem płatności raty kredytu, za wyjątkiem terminu ostatniego kwartału 2018r. 7) Karencja w spłacie rat kapitałowych do dnia 30 września 2015 roku. 8) Spłata kredytu wraz z odsetkami nastąpi z dochodów własnych gminy. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową z wystawienia Zamawiającego z klauzulą -bez protestu-, oświadczenie o poddaniu się egzekucji oraz kontrasygnata skarbnika na umowie, deklaracji wekslowej i wekslu. 9) Spłata odsetek od wykorzystanego kredytu następować będzie w okresach miesięcznych do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca w latach 2012-2018. 10) Ostatnia rata odsetek jest płatna w terminie płatności ostatniej raty kredytu. 11) Przy naliczaniu oprocentowania za dany miesiąc przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni miesiącu, a rok 365 dni. 12) Oprocentowanie kredytu zmienne w okresie kredytowania liczone w stosunku do stopy procentowej WIBOR 1M jako średnia arytmetyczna w miesiącu poprzedzającym dzień uruchomienia kredytu lub naliczenia odsetek - cześć zmienna, powiększona o stałą w okresie kredytowania marżę banku. 13) O wysokości oprocentowania w każdym kolejnym okresie odsetkowym Wykonawca będzie informował Zamawiającego na piśmie. 14) Strony ustalają, że element cenotwórczy tzw. marża banku Mb poza bazą oprocentowania określoną stawką WIBOR będzie wielkością stałą na czas obowiązywania umowy i nie będzie mogła podlegać żadnym zmianom. 15) Termin realizacji zamówienia: do 31 grudnia 2018r. Termin podpisania umowy uzależniony jest od daty rozstrzygnięcia procedury przetargowej. Przewidywany termin podpisania umowy: sierpień 2012r. 16) Okres kredytowania od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2018r. z możliwością wcześniejszej spłaty zadłużenia bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych opłat z tytułu skrócenia okresu kredytowania, jak również bez wpływu na warunki umowy. 17) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów, po uprzednim, z wyprzedzeniem co najmniej 1-miesięcznym, poinformowaniem o tym Wykonawcy tj. banku. 18) Kredyt udzielany jest w walucie polskiej. 19) W przypadku wystąpienia zadłużenia przeterminowanego pobierane będą odsetki ustawowe zgodnie z postanowieniami kodeksu cywilnego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielczy Bank Ludowy, w Skalmierzycach ul. Bankowa 1,, 63-460 Nowe Skalmierzyce, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86110,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 172252,74

  • Oferta z najniższą ceną: 172252,74 / Oferta z najwyższą ceną: 201515,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.