eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiZakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki dla lubuskiego garnizonu Policji

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-26

Gorzów Wielkopolski: Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki dla lubuskiego garnizonu Policji
Numer ogłoszenia: 176592 - 2014; data zamieszczenia: 26.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57141 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 41, faks 95 738 14 35.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Policja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki dla lubuskiego garnizonu Policji.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki dla lubuskiego garnizonu Policji 2. Kody CPV: 30237000-9 części, akcesoria i wyroby do komputerów, 30192113-6 wkłady drukujące, 30192112-9 głowice barwiące do maszyn drukujących, 30192300-4 taśmy barwiące, 30125110-5 toner do drukarek laserowych/faksów, 30234400-2 uniwersalne dyski wideo (DVD), 30234300-1 - płyty kompaktowe CD. 3. Szczegółowy wykaz zamawianego przez Zamawiającego asortymentu zawiera zał. nr 1 do SIWZ Formularz Ofertowy. 4. Zamawiający, ustalając wartość zamówienia uwzględnił największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji - zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy P.z.p.: a) maksymalna wartość umowy zamknie się w kwocie ustalonej na podstawie oferty Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza prawo opcji poprzez możliwość zmniejszenia wartości umowy na skutek częściowej lub całkowitej rezygnacji z asortymentów określonych w Formularzu Ofertowym w ilościach 1 lub 2 sztuki. Jednocześnie gwarantuje zakup wszystkich pozycji określonych w Formularzu Ofertowym w ilościach 3 sztuki i więcej (z zastrzeżeniem pkt XXV ppkt 8 lit. f SIWZ oraz § 11 ust. 2 pkt 6 umowy). W takiej sytuacji Wykonawca nie będzie zgłaszał roszczeń wobec niewykorzystanej w terminie wykonania zamówienia wartości umowy; 5. Podane ilości asortymentu wymienione w zał. nr 1 do SIWZ Formularz ofertowy mają charakter szacunkowy i nie są wiążące. Zostały przyjęte w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Ilości szacunkowe poszczególnych rodzajów asortymentów mogą ulec zmianie w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Zmiana ta nie wpłynie na ogólną wartość umowy. 6. Realizacja umowy będzie przebiegała etapowo w miarę potrzeb Zamawiającego. Wielkość każdej partii zależeć będzie od jednostronnych dyspozycji Zamawiającego zgłaszanych telefonicznie, pisemnie faksem lub drogą elektroniczną. 7. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela gwarancji na okres odpowiadający gwarancji udzielanej przez producenta towaru, jednak nie krótszej niż 12 miesięcy licząc od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 8. Szczegółowy opis warunków płatności i realizacji dostaw oraz warunków reklamacji został zawarty w Projekcie umowy - zał. nr 5 do SIWZ. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczał cząstkowe zamówienia własnym transportem na swój koszt i ryzyko, w ciągu 4 dni roboczych (z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt) od daty złożenia zamówienia. 10. Termin płatności - 30 dni kalendarzowych od dnia wystawienia faktury VAT. 11. Miejsce dostaw: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. 12. W wyjątkowych przypadkach Zamawiający zastrzega możliwość wskazania innego miejsca dostawy zamówienia w granicach administracyjnych miasta Gorzowa Wlkp. 13. Koszty przewozu, zabezpieczenia przedmiotu zamówienia i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór przedmiotu zamówienia w miejscu dostawy, w uzgodnionych przez strony terminach. Wykonawca odpowiada za utratę bądź uszkodzenie przewożonych materiałów eksploatacyjnych do momentu jego odebrania przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 14. Wykonawca zobowiązany jest to odbioru z siedziby Zamawiającego na własny koszt zużytych opakowań po materiałach eksploatacyjnych dostarczonych w ramach realizacji zamówienia. Koszty utylizacji i recyklingu ponosi Wykonawca. 15. W Formularzu Ofertowym w kolumnie 4 Materiał oferowany Wykonawca musi wpisać nazwę oferowanego przez siebie materiału eksploatacyjnego (oryginalnego lub równoważnego). 16. W Formularzu Ofertowym w kolumnie 6 Producent materiałów oferowanych z kol. 4 Wykonawca musi wpisać nazwę producenta oferowanych przez siebie materiałów eksploatacyjnych. 17. W Formularzu Ofertowym w kolumnie 5 Wydajność materiału oferowanego Wykonawca musi wpisać wydajność zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych (nie dot. poz.1-6 oraz poz. 28 Tabeli 1.). 18. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki. 19. Pod pojęciem oryginalnych materiałów eksploatacyjnych należy rozumieć: materiały fabrycznie nowe, nieregenerowane, tj. nie poddane procesowi ponownego napełniania oraz wymiany jakichkolwiek elementów, wyprodukowane lub zalecane przez producenta urządzeń. 20. Zamawiający uznaje za fabrycznie nowe produkty do wytworzenia których zastosowano nieużywane wcześniej części i materiały. 21. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych do oryginalnych materiałów eksploatacyjnych oferowanych (zalecanych) przez producenta sprzętu. 22. Pod pojęciem równoważny Zamawiający rozumie produkt regenerowany kompatybilny z urządzeniem do którego jest zamawiany, o parametrach takich samych lub lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 23. W przypadku jeżeli zaoferowany przez Wykonawcę produkt równoważny (jeśli dotyczy) spowoduje uszkodzenie urządzenia Zamawiającego, w którym był stosowany, co będzie potwierdzone przez ekspertyzę autoryzowanego serwisu danego urządzenia, wówczas Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy lub wymiany tego urządzenia na własny koszt w ciągu 14 dni od momentu powiadomienia o awarii oraz do pokrycia wszelkich kosztów wynikających z przeprowadzonej ekspertyzy oraz kosztów z nią związanych. 24. Wszystkie oferowane przez Wykonawcę przedmioty muszą być wolne od wad technicznych i kompletne. 25. Materiały oryginalne muszą być zapakowane w oryginalne opakowania z nazwą producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału oraz termin przydatności, opakowania muszą wskazywać do jakich urządzeń są przeznaczone oraz jaki jest termin upływu gwarancji producenta. 26. Dostarczone materiały eksploatacyjne regenerowane muszą posiadać na opakowaniach oznaczenie wykonawcy umowy, nazwę urządzenia do którego są przeznaczone, symbol produktu i termin jego przydatności do użycia. 27. Oferowane materiały eksploatacyjne muszą być produkowane w sposób bezpieczny, nie wpływający negatywnie na środowisko. 28. Zaoferowany i dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom określonym w SIWZ i jej załącznikach. 29. Zamawiający będzie rygorystycznie przestrzegał zgodności jakościowej dostarczonych towarów z warunkami określonymi w SIWZ. 30. Nośniki danych -zostaną wymienione na wolne od wad bez konieczności zwrotu uszkodzonych (zał. nr 1 do SIWZ Formularz Ofertowy poz. od 1 do 6) Ze względu na specyfikę Zamawiającego niesprawne płyty CD/DVD zostaną komisyjnie zniszczone przez Zamawiającego O terminie i miejscu wybrakowania Wykonawca zostanie poinformowany, a jego przedstawiciel zaproszony do asystowania podczas tej czynności. 31. W pozycji 1 zał. nr 1 do SIWZ Formularza Ofertowego - Płyta CD - R 700MB w kopercie papierowej Zamawiający dopuszcza opakowania zbiorcze typu cake lub szpindel pod warunkiem ujęcia w cenie płyty okładki papierowej (opakowania typu cake/szpindel + okładka papierowa). 32. Zamawiający preferuje dobre jakościowo nośniki danych (zał. nr 1 do SIWZ Formularz Ofertowy poz. od 1-6), których producent udziela wieloletniej gwarancji na swoje produkty. 33. Równoważność oferowanych materiałów eksploatacyjnych do asortymentu, który określono w Formularzu Ofertowym powinna zostać potwierdzona dokumentem, który określi, że podana wydajność mierzona jest zgodnie z normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24711. 34. Zamówienie będzie realizowane przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wcześniejszego wyczerpania wartości umowy. 35. Wykorzystanie maksymalnej wartości umowy przed upływem okresu 24 m-cy od dnia zawarcia umowy, skutkuje jej wygaśnięciem...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9, 30.19.21.13-6, 30.19.21.12-9, 30.19.23.00-4, 30.12.51.10-5, 30.23.44.00-2, 30.23.43.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CITY BIURO S.C. BOGUMIŁ STOJANOWSKI, AGNIESZKA STOJANOWSKA, UL. J.KRASICKIEGO 22, 66-460 WITNICA, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 269721,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 176501,40

  • Oferta z najniższą ceną: 176501,40 / Oferta z najwyższą ceną: 225615,21

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.