eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOrganizacja i przeprowadzenie usługi cateringowej Nr referencyjnyOP - 2710 - 16/11

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-29

Warszawa: Organizacja i przeprowadzenie usługi cateringowej Nr referencyjny: OP - 2710 - 16/11
Numer ogłoszenia: 176602 - 2011; data zamieszczenia: 29.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 140430 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku 3, 02-362 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 589 82 80, faks 0-22 589 82 81.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie usługi cateringowej Nr referencyjny: OP - 2710 - 16/11.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi cateringowej podczas organizowanej w Krakowie konferencji inauguracyjnej kampanii informacyjno - edukacyjnej Świadomi zagrożenia realizowanej w ramach projektu LIFE+ Ogień w lesie a przyroda II - drugi etap kampanii informującej społeczeństwo o zagrożeniu pożarowym w lasach. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Organizację i przeprowadzenie usługi cateringowej dla grupy od 90 do 110 osób podczas jednodniowej konferencji organizowanej w dniu 21 czerwca 2011 roku w Centrum Kongresowym Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie al. 29 Listopada 46 w godz. 10 - 15; w podziale na następujące kategorie: 1) Przerwa kawowa - w formie szwedzkiego stołu ; 2) Obiad - w formie szwedzkiego stołu. 2. Kryteria przygotowania cateringu w poszczególnych kategoriach. Do usług realizowanych w ramach przedmiotu zamówienia, wchodzą: 1) Przerwa kawowa (oczekujemy min. 2 propozycji menu, oznaczonych odpowiednio: Przerwa kawowa - Zestaw I, Zestaw II); Przykładowe menu na jedną osobę: kawa typu Jacobs (lub równoważna) bez ograniczeń, herbata Lipton (lub równoważna) - bez ograniczeń, cukier 5g, śmietanka do kawy 2 x 10g, soki owocowe 250 ml, woda gazowana 500 ml, woda niegazowana 500 ml, mieszanka kruchych ciasteczek 3 szt. lub drożdżówka 1 szt.;. 2) Obiad (oczekujemy min. 3 propozycji menu - zawierających potrawy mięsne i wegetariańskie - oznaczonych odpowiednio: Obiad - Zestaw I, Zestaw II, Zestaw III); Przykładowe menu na jedną osobę: zupa pieczarkowa lub pomidorowa 250 ml, zupa warzywna 250 ml, porcja mięsna - 150g np. zrazy wołowe lub kotlet de volay, ziemniaki lub frytki lub ryż 200g, sałata lodowa 50g lub warzywa gotowane 150g lub surówki 150g. Danie wegetariańskie - np. lasagne ze szpinakiem 250g lub ryba (dorsz, sola) 200g, ziemniaki lub frytki lub ryż - 200g, kawa typu Jacobs (lub równoważna) bez ograniczeń, herbata Lipton (lub równoważna) - bez ograniczeń, cukier 5g, śmietanka do kawy 2 x 10g, mała drożdżówka lub ciastko. 3. Wykonawca zobowiązany jest do podania jednej ceny za daną kategorię: przerwa kawowa, obiad, wystandaryzowanej dla tej kategorii (bez względu na liczebność grupy, dla której przygotowywana będzie usługa cateringowa). 4. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia w ramach ceny podanej w danej kategorii wskazaną liczbę zestawów menu, które będą mogły być serwowane zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego. 5. Wykonawca wskaże w złożonej ofercie kwoty dla każdej kategorii. Dla celów porównawczych ofert Wykonawca dokona wyliczenia zgodnie ze wskazaniami podanymi w SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i dostarczenia przedmiotu zamówienia, we wskazane przez Zamawiającego miejsce, co najmniej na godzinę przed rozpoczęciem serwowania, odpowiednio serwis kawowy nadgodzinę przed przerwą kawową, zestawy obiadowe na godzinę przed planowanym obiadem. Zamawiający przekaże Wykonawcy informację o miejscu i czasie trwania konferencji (Agenda) nie później niż 2 dni przed jego planowanym terminem. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i przygotowania w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia: 1) stołów przykrytych obrusami, 2) zastawy stołowej (nie dopuszcza się użycia zastawy z tworzywa sztucznego), 3) sztućców (nie dopuszcza się użycia sztućców z tworzywa sztucznego), 4) ekspresów do kawy, herbaty, 5) termosów na kawę, herbatę, 6) bemarów, podgrzewaczy, 7) serwetek, 8) koszyczków na brudne sztućce, 9) koszy na śmieci, oraz innych przedmiotów niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. Jeśli z jakichkolwiek względów dostarczenie wyżej wymienionych elementów nie będzie konieczne, Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę, w przesłanej Agendzie. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wykwalifikowanej obsługi kelnerskiej w trakcie konferencji w liczbie odpowiedniej do liczby uczestników, ale nie mniejszej niż 3 osoby podczas oraz osoby do obsługi technicznej (wypakowanie sprzętu, posiłków, napojów, uprzątnięcie miejsca przeznaczonego na wykonanie usługi każdorazowo po jej realizacji). 9. Wykonawca zapewni utrzymanie czystości podczas obsługi cateringowej konferencji (zbieranie i wynoszenie brudnych i pustych naczyń, bieżące uzupełnianie brakujących produktów) i po jej zakończeniu. 10. Serwowanie posiłku odbędzie się zgodnie z Agendą, dostarczoną Wykonawcy na 2 dni robocze przed datą spotkania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorygowania liczby uczestników spotkania ale nie później niż 24 godziny przed jego rozpoczęciem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie realizowane jest w ramach projektu: Ogień w lesie a przyroda II - drugi etap kampanii informującej społeczeństwo o zagrożeniu pożarowym w lasach (FORESTFIRE II) LIFE09 INF-PL-000275 2..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Cateringowa Leśnik S.C. Janina Rzeszótko, Rafał Rzeszótko, al. 29 Listopada 46, 31-425 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7207,32

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.