Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-28
Kałuszyn: Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych w 2014 roku
dla Domu Dziecka w Falbogach
Numer ogłoszenia: 17661 - 2014; data zamieszczenia: 28.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziecka , Falbogi 33, 05-310 Kałuszyn, woj. mazowieckie, tel. 025 7526306, faks 025 7526306.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych w 2014 roku dla Domu Dziecka w Falbogach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych w 2014 r. do magazynu Zamawiającego, wg asortymentu i ilości opisanych w załącznikach 2-7 do SIWZ. Zamówienie powinno być wykonywane sukcesywnie, stosownie do aktualnych potrzeb Zamawiającego, transportem własnym Wykonawcy. Dopuszcza się po akceptacji Zamawiającego zmianę wielkości (pojemności) opakowań pod warunkiem, że różnica nie będzie większa, niż 20% opakowania, z zachowaniem po przeliczeniu ceny jednostkowej za kilogram czy litr i wskazanych w zamówieniu ilości..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6, 15.50.00.00-3, 15.10.00.00-9, 15.20.00.00-0, 15.81.00.00-9, 15.30.00.00-1, 03.21.21.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień, Zamawiający wymaga, by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (załącznik nr 8 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień, Zamawiający wymaga, by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (załącznik nr 8 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień, Zamawiający wymaga, by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (załącznik nr 8 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień, Zamawiający wymaga, by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (załącznik nr 8 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień, Zamawiający wymaga, by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (załącznik nr 8 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie, że oferowane produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają i będą odpowiadać w okresie trwania umowy określonym wymogom zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25.08.2006 r. (tj. Dz. U z 2010 r. nr.136, poz. 914 ze zm.), ustawie o produktach pochodzenia zwierzęcego z dnia 16.12.2005 r. (Dz. U z 2006 r. nr 17 poz. 127 ze zm.) oraz systemowi HACCP.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy. Zmiana taka nastąpić może na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a powodują one, że wykonanie zamówienia nie leży już w interesie publicznym. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie w sprawie zamówienia publicznego na skutek ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-minskmaz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Dziecka w Falbogach, Falbogi 33, 05-310 Kałuszyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2014 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat Domu Dziecka w Falbogach, Falbogi 33, 05-310 Kałuszyn.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Produkty mleczarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest m.in. śmietana, twaróg, mleko, ser żółty. Wielkość zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pieczywo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest m.in. chleb, bułki, rogale, bułka tarta. Wielkość zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9, 15.81.11.00-7, 15.81.14.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drób, mięso, wyroby mięsne i wędliniarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest m.in. mięso z drobiu: pierś, korpus, uda kurcząt; mięso wieprzowe: schab, szynka surowa, łopatka, żeberka; mięso wołowe z udźca bez kości, wyroby wędliniarskie: kiełbasy, szynki, polędwica, parówki, pasztet, mielonka. Wielkość zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.30.00-3, 15.11.11.00-0, 15.13.11.35-0, 15.13.14.10-2, 15.13.11.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Mrożonki, ryby, konserwy rybne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa m.in. filetów mrożonych z z ryb: miruna i sola, kalafior mrożony, fasola szparagowa mrożona, brokuły mrożone. Wielkość zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0, 15.22.10.00-3, 15.24.00.00-2, 15.33.11.70-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Warzywa, owoce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są świeże owoce i warzywa, m.in. kapusty, buraki, cebula, marchew, ogórki, pomidory, sałata, ziemniaki; owoce: jabłka, banany, mandarynki, pomarańcze, winogrona. Wielkość zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 15.31.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Różne produkty spożywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są m.in. cukier, mąka, kasze, makarony, dżemy, przyprawy warzywne. Wielkość zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.83.00.00-5, 15.85.11.00-9, 15.87.00.00-7, 15.61.21.00-2, 15.61.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów spożywczych sypkich do Aresztu Śledczego w Suwałkach.
- Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych
- Dostawa warzyw i owoców
- Sukcesywna dostawa żywności w podziale na zadania
- Dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu.
- Dostawy mięsa i podrobów drobiowych, mięsa wieprzowego i wołowego, wędlin wieprzowych i wędlin drobiowych oraz ryb
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.